folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Özel Hastaneler



Özel Hastaneler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    SaNaL_AjaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Resmen insanı sağıyorlar insanın etinden sütünden para kazanıyorlar

    -----------------------------

    insan koyun olunca


    -----------------------------
    Özel olursa daha iyi bakacaklarını düşünüyor insanlar o açıdan devlet hastanelerini yetersiz görüyoruz bizi oraya koyun olarak sürüklüyorlar


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    evet, özel hastaneler para tuzağı, ata demirer yeni gösterisindede çok güzel eleştirmiş.

    fakat devletten iyi olduğu kesin. devletteki doktorların %90 ı artık robota bağlamış, içeri giriyosun neyin var diyip yüzüne bakmadan ilacı yazıyor.

    doktorlarda haklı aslında, sabahtan aksama kadar türlü türlü insanı var, yinede devlettekilerin çoğunun götü kalkmış, çoğunun psikolojik sorunları var.


    Nerde o eski TBT...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The_Pilot
    The_Pilot's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2011
    Erkek

    bir rapor çıkartmaya 6 saatte beklersin, (akşama kadar Çıkıp indiğin 5-6 katlarda cabası)
    Özel hastahanede; 5 dakikadada çıkartırsın doktorun muayene odasında beklerken...



    ilaç yazdırmak için Doktor Biz o ilacı yazamayız şu bölüme görünün lafınıda duyarsınız...
    Özel hastahanede; Söylediğiniz İlaçları yazdım başka bir şey daha yazayım mı daha boş yer var lafını da duyarsınız...



    Hemşire olayında ise;

    sabahtan beridir sabahtan beridir kaç hasta geldi seninlemi uğraşacağım diye bağıran Hemşirede görebilirsiniz.
    Özel hastahanede; Ahhh canınız yandımı XXXXX bey deyip, Çıkardığı iğne deliğine 5 dakika tampon yapan Hemşireylede karşılaşabilirsiniz..

    Randevu alıp 10 gün sonra Gitmeye alıştı Dahiliye hastaları :D

    ___________________________________________________
    EEE herkes ayrı şekilde Vuruyor, Özel hastanelerde maddi olarak vuracak tabiki :D

    Devlet hastanelerinde insiyatif kullanan doktorlar nerede ?
    Paran varsa yaşarsın Bu ülkede arkadaş, Yoksa sıkıntı çekersin.

    ne kadar acıdır ki Şu durumuda kabul edin artık. bu bir ülke sorunudur. (zengin fakir ayrımıdır)

    +
    Dönerle, ek mesai ücretiyle Aylık maaşı 4500'e gelen Devlet hastanesindeki hemşirede hakediyormu o aldığı parayı bence haketmiyor...


    http://www.youtube.com/watch?v=qhXcjiTOQzg Bana Ait Değil Ama, Yinede Onu Çok Seviyorum.
Toplam Hit: 2459 Toplam Mesaj: 14