Özel Hastaneler
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------SaNaL_AjaN bunu yazdı:
-----------------------------Resmen insanı sağıyorlar insanın etinden sütünden para kazanıyorlar
-----------------------------
insan koyun olunca
-----------------------------
Özel olursa daha iyi bakacaklarını düşünüyor insanlar o açıdan devlet hastanelerini yetersiz görüyoruz bizi oraya koyun olarak sürüklüyorlar -
evet, özel hastaneler para tuzağı, ata demirer yeni gösterisindede çok güzel eleştirmiş.
fakat devletten iyi olduğu kesin. devletteki doktorların %90 ı artık robota bağlamış, içeri giriyosun neyin var diyip yüzüne bakmadan ilacı yazıyor.
doktorlarda haklı aslında, sabahtan aksama kadar türlü türlü insanı var, yinede devlettekilerin çoğunun götü kalkmış, çoğunun psikolojik sorunları var.
-
bir rapor çıkartmaya 6 saatte beklersin, (akşama kadar Çıkıp indiğin 5-6 katlarda cabası)
Özel hastahanede; 5 dakikadada çıkartırsın doktorun muayene odasında beklerken...
ilaç yazdırmak için Doktor Biz o ilacı yazamayız şu bölüme görünün lafınıda duyarsınız...
Özel hastahanede; Söylediğiniz İlaçları yazdım başka bir şey daha yazayım mı daha boş yer var lafını da duyarsınız...
Hemşire olayında ise;
sabahtan beridir sabahtan beridir kaç hasta geldi seninlemi uğraşacağım diye bağıran Hemşirede görebilirsiniz.
Özel hastahanede; Ahhh canınız yandımı XXXXX bey deyip, Çıkardığı iğne deliğine 5 dakika tampon yapan Hemşireylede karşılaşabilirsiniz..
Randevu alıp 10 gün sonra Gitmeye alıştı Dahiliye hastaları :D
___________________________________________________
EEE herkes ayrı şekilde Vuruyor, Özel hastanelerde maddi olarak vuracak tabiki :D
Devlet hastanelerinde insiyatif kullanan doktorlar nerede ?
Paran varsa yaşarsın Bu ülkede arkadaş, Yoksa sıkıntı çekersin.
ne kadar acıdır ki Şu durumuda kabul edin artık. bu bir ülke sorunudur. (zengin fakir ayrımıdır)
+
Dönerle, ek mesai ücretiyle Aylık maaşı 4500'e gelen Devlet hastanesindeki hemşirede hakediyormu o aldığı parayı bence haketmiyor...
