Özel İçecekler
-
Arkadaşlar, lütfen birbirimizin kalplerini kırmayalım, birbirimize saygı gösterelim, lütfen rica ediyorum sizden.
-
konpi bunu yazdı
Çizelim. Daha orjinal içecekler yok mu hocam?
Deneyler yapıyom hocam evde bulunca koycam :D
-
baristbt bunu yazdı
ne gerek var amk bu kadar uğraşmaya..
4 tl bi bomonti.
3.69
-
bak aklıma ne geldi şimdi bu kavun karpuz kahve muz vişne şeftali vs suyunu + süt ayrı ayrı zulalayıp sonra kafama göre permütasyonlar denemeye karar verdim hayırlısı ne zaman bakalım ayrıca her birinin üsturuplu bir ölçüsü olmalı neyse bi ara bakarım artık.
-
su 2nci cok guzel duruyor
-
KaRaKuLe bunu yazdı
abi tahribat.comdasin ya frmtr degil :))
dogru soze ne gerek cok sapıtıyorlar artık konular cok sacma gereksız oluyor ama naparsın
-
Her sabah çörek otu öğütüp içmekten ciğerim soldu.
-
Zeytun-i bunu yazdı
Her sabah çörek otu öğütüp içmekten ciğerim soldu.
Ne ise yariyor ki
-
swordfish bunu yazdıZeytun-i bunu yazdı
Her sabah çörek otu öğütüp içmekten ciğerim soldu.
Ne ise yariyor ki
Cinsel gücü arttırıyor.
-
Çörek otu mide asidine iyi geliyor sanırım. Ben de evde limonata yapıyorum süper oluyor. Önce limonun kabuklarını rendeliyorsunuz. Sonra bir sürahide bir bardak limon suyunu bir bardak toz şeker ve limonun rendelenmiş kabuklarını bir litre 90 derece sıcak su ile karıştırıyorsunuz. 2 saat sonra kabukları süzüp, kalan limonatayı dolapta soğutup içiyorsunuz süper.
