Özel Tim Nasıl Olunur?
-
ekinalp bunu yazdı:
-----------------------------
Polis akademisinden özel tim çıkıyor diye biliyorum.
-----------------------------
Polis Akademisi mezunları komiser veya amir olabilirler ama Polis MYO mezunları sadece Polis Memuru olarak kalırlar.Sadece arada kıdem farkı olur:DSaygılar
-
akademiyle alakası yok.
Polis özel harekatçısı olabilmen için önce polis olman gerekiyor,akademi veya diğer meslek okulunu bitirdikten sonra,yani polis olduktan sonra özel harekat kurslarına katılacaksın. Özel harekatçıda boy veya fizik aranmaz,kısa boyun da uzun boyun da ,inceliğin de kalılılığın da kendine göre avantajı vardır,olay vücutla alakalı değil.Özel harekat kurslarında gösterdiğin başarıyla alakalı. -
yok be millet kafasından sallıyo izleidğikleri filmlerden olsa gerek özel tim diye birşey yok öncelikle bunu konuşalım sen ne olmak istiyorsun polis özel harekat filan falasn sanırım? tutup öle gelişi güzel bordobereli olucam deme canımı sıkma:)
polis özel harekatta liseden sonra polislik sınavlarına girersin girdin kazandın diyelim yinede seni kimse özel harekat yapmıyor mezun olduğun yıl eğer ihtiyaç varsa dönem dönem kursu açılıyor. istekli misi değilmisin gönüllüysen isim yazdırıp önce fiziki olarak sonra no tolark filan kursa hak kazanıyorsun sonra kursu veriliyor kursundan sonrada sınavı var yazılı ve de mulakatlı olark ondan sonra olurusn.
yani öle şu olabilecem diye birşey yok olay şöyle sen bordo berel i olucam tim olucam diye olamazsın bunlardan birini istersin sonra o istediğin olay hangi kuruluştaysa ona girersin sonrasıda kader kısmet.
ama morlini bozmak gibi olmasın senden cacık olmaz çünkü kimki böle orta okuldan özenir ister o olamaz çünkü bunu istemekle özenmekle olmuyo . ayrıca özel harekatta filanda arkdaşım var filmlerdeki gibi değil hayatları takma kafana yani.
sen duman avcısı ol onlarda tim gibi he iiyi geziyolar
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------yok be millet kafasından sallıyo izleidğikleri filmlerden olsa gerek özel tim diye birşey yok öncelikle bunu konuşalım sen ne olmak istiyorsun polis özel harekat filan falasn sanırım? tutup öle gelişi güzel bordobereli olucam deme canımı sıkma:)
polis özel harekatta liseden sonra polislik sınavlarına girersin girdin kazandın diyelim yinede seni kimse özel harekat yapmıyor mezun olduğun yıl eğer ihtiyaç varsa dönem dönem kursu açılıyor. istekli misi değilmisin gönüllüysen isim yazdırıp önce fiziki olarak sonra no tolark filan kursa hak kazanıyorsun sonra kursu veriliyor kursundan sonrada sınavı var yazılı ve de mulakatlı olark ondan sonra olurusn.
yani öle şu olabilecem diye birşey yok olay şöyle sen bordo berel i olucam tim olucam diye olamazsın bunlardan birini istersin sonra o istediğin olay hangi kuruluştaysa ona girersin sonrasıda kader kısmet.
ama morlini bozmak gibi olmasın senden cacık olmaz çünkü kimki böle orta okuldan özenir ister o olamaz çünkü bunu istemekle özenmekle olmuyo . ayrıca özel harekatta filanda arkdaşım var filmlerdeki gibi değil hayatları takma kafana yani.
sen duman avcısı ol onlarda tim gibi he iiyi geziyolar
-----------------------------Hojam iyi yazmışsın :D
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------yok be millet kafasından sallıyo izleidğikleri filmlerden olsa gerek özel tim diye birşey yok öncelikle bunu konuşalım sen ne olmak istiyorsun polis özel harekat filan falasn sanırım? tutup öle gelişi güzel bordobereli olucam deme canımı sıkma:)
polis özel harekatta liseden sonra polislik sınavlarına girersin girdin kazandın diyelim yinede seni kimse özel harekat yapmıyor mezun olduğun yıl eğer ihtiyaç varsa dönem dönem kursu açılıyor. istekli misi değilmisin gönüllüysen isim yazdırıp önce fiziki olarak sonra no tolark filan kursa hak kazanıyorsun sonra kursu veriliyor kursundan sonrada sınavı var yazılı ve de mulakatlı olark ondan sonra olurusn.
yani öle şu olabilecem diye birşey yok olay şöyle sen bordo berel i olucam tim olucam diye olamazsın bunlardan birini istersin sonra o istediğin olay hangi kuruluştaysa ona girersin sonrasıda kader kısmet.
ama morlini bozmak gibi olmasın senden cacık olmaz çünkü kimki böle orta okuldan özenir ister o olamaz çünkü bunu istemekle özenmekle olmuyo . ayrıca özel harekatta filanda arkdaşım var filmlerdeki gibi değil hayatları takma kafana yani.
sen duman avcısı ol onlarda tim gibi he iiyi geziyolar
-----------------------------
patates @asıl senin o arkadasın seni yanlış yönlendirmiş dostum senin o tv'de izlediklerinin hepsi türkiyedede oluyor hatta şuan basının bile bilmediği operasyon yapıyorlar,2 hafta once 2 şehit verdik..
-
nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------
patates bunu yazdı:
-----------------------------yok be millet kafasından sallıyo izleidğikleri filmlerden olsa gerek özel tim diye birşey yok öncelikle bunu konuşalım sen ne olmak istiyorsun polis özel harekat filan falasn sanırım? tutup öle gelişi güzel bordobereli olucam deme canımı sıkma:)
polis özel harekatta liseden sonra polislik sınavlarına girersin girdin kazandın diyelim yinede seni kimse özel harekat yapmıyor mezun olduğun yıl eğer ihtiyaç varsa dönem dönem kursu açılıyor. istekli misi değilmisin gönüllüysen isim yazdırıp önce fiziki olarak sonra no tolark filan kursa hak kazanıyorsun sonra kursu veriliyor kursundan sonrada sınavı var yazılı ve de mulakatlı olark ondan sonra olurusn.
yani öle şu olabilecem diye birşey yok olay şöyle sen bordo berel i olucam tim olucam diye olamazsın bunlardan birini istersin sonra o istediğin olay hangi kuruluştaysa ona girersin sonrasıda kader kısmet.
ama morlini bozmak gibi olmasın senden cacık olmaz çünkü kimki böle orta okuldan özenir ister o olamaz çünkü bunu istemekle özenmekle olmuyo . ayrıca özel harekatta filanda arkdaşım var filmlerdeki gibi değil hayatları takma kafana yani.
sen duman avcısı ol onlarda tim gibi he iiyi geziyolar
-----------------------------
patates @asıl senin o arkadasın seni yanlış yönlendirmiş dostum senin o tv'de izlediklerinin hepsi türkiyedede oluyor hatta şuan basının bile bilmediği operasyon yapıyorlar,2 hafta once 2 şehit verdik..
-----------------------------korkma korkma beni kimse yönlendirmiyor. basının bile bilmediği demişsin basın ne ki neden abartıyorsun :)
adam özel tim olucam demiş bu şekilde isteyerek olucaksa olabilecek yolları söledim çünkü kendi isteği ile olucaksa bilinen tim gruplarından bahsediyor bunlarda polis özel harekat timi olabilir yada askeriyede olur harb okulu mezunu olursa bordo bereli filan olaiblir yada askeriyedeyken bordo bereliler kendileri seçer bu arkdaş isterse olmaz.
senin dediğin olaylar istihbarat işleri elbetteki var ama onlar aralarına ben sizin gibi olmak istiyorum diyenleri alsalardı öle olmazdı düşünsen ekonuyu açan arkdaş bile onları bilecek basının haberi olmayacak:)
senin dediğin başka onu hesaba bile katmadım. senin dediklerinde alırken piskolojik testende geçtiğin için zaten bu arkadaşın özendiğinden geldiği anlaşılacak ve seçilemeyecektir. benim dediklerimde piskolojik test bile yok.
artık zaten imzama bir kaç şey yazıcam. bana mualif olmak için yazmayın. yada ben daha çok biliyorum gibilerinden basit kişisel showlara girmeyin ok. sende demek istediğimi bal gibi anlıyorsun tutup bunları yazıyorsun ayıp arkdaşım:)
-
bakıyorum herkes atıp tutmuş bak önce polis kolejine (lisesine) gitmen lazımdı başarı ile bitirince polis akademisine onuda bitirince özel harekatlık için yazılı sözlü ve kurs biçiminde eğitim alırsın . en önemlisi boy fiziğe çok bakarlar . milliyetçi birtürk genci olman lazım ve tüm sülaleni araştırırlar :D
-
Ah bu kurtlar vadisi yokmu kurtlar vadisi ulan diziyi özel hareketçı ve istihbaratçı olmak istiyor
-
her polis memuru sınavlara girerek özel harekat polisi olabilir... diye duydum polis okulundan ama resmi değil
-
önce öss ye giriyorsun.
gerekli baraj puanı alıyosun sonra bulunduğun ilin pmyo okuluna başvurunu yapıyorsun. akademi istiyorsan akademiye başvurunu yapıyorsun.
polislik sınavına giriyorsun.
okulunu bitiriyorsun.
her 2 senede bir özel harekat eğitim kursu açılıyor. özel harekat veya özel aynı şeydir zaten. görev yerine göre değişiklik gösterebilir. (kıyafet silah vb.)
tabiki öncelik gönüllü olanları alıyorlar. fiziki ve sağlık sorunun yoksa gidersin paşa paşa kursu bitirir olursun.
