Oz'u İzleyen Var Mı?
-
bu soruyu sormamış ol
-
Gelmiş geçmiş en sağlam televizyon serisidir derim ben.
-
bencede gelmiş geçmiş en iyi dizilerdendir.ondan sonra the shield gelir tavsiye ederim
-
oha lan neymiş bu dizi böyle
-
madem bu kadar iddialı sözler edildi, size güveniyorum ve indiriyorum 1. sezonu.
-
on mumara dizidir. adebisi, karim said, beechar vs aryanlar, italyanlar, meksikalılar... izledikten sonra amerikada asla hapse düşmek istemeyeceğine garanti verebilirim
-
prison break yanında tom ve jerry kalır . o derece
-
adebisi süper adamdı özellikle o şapkasını takışına hayrandım :D.said de ayrıdır tabi oda baya iyiydi :)bide irlandalı bi adam vardı tam çakaldı :).hepsi iyiydi kısacası :).izleyin izlettirin
-
dikkat bağımlılık yapar.
-
her bölüm 100 dakika mı ? :|
Toplam Hit: 11228 Toplam Mesaj: 78
