Oz'u İzleyen Var Mı?
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
her bölüm 100 dakika mı ? :|
-----------------------------40
-
yaw ooo2002 yılının dizi deyilmiydi hapishanede geciyordu
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
her bölüm 100 dakika mı ? :|
-----------------------------40
-----------------------------eyw hocam üşendim 100 min yazıyor imdb'de
-
Yorumlara bak kendimi eksik hissettim bi an indireyim 1. sezonu bari
-
Adebisi'yi mutfakta sıkıştırmaya çalışan italyan bebesinin başına gelenleri hatırlıyorsunuzdur :)))
-
Nerden indirebiliriz sezonlarını? kaliteli olsun :)
-
adigestorm bunu yazdı:
-----------------------------
Yorumlara bak kendimi eksik hissettim bi an indireyim 1. sezonu bari
-----------------------------İnsanın izlediği izleyebileceği her şeyin toplamına bir ağaç dersek.Oz suz bi ağaç köksüz bir ağaçtır.
-
Bouble bunu yazdı:
-----------------------------
Nerden indirebiliriz sezonlarını? kaliteli olsun :)
-----------------------------abi neymis bu dizi böyle.. abanicaz artikin :D
fringe + the big bang theory ve bu gelir artik :D
birde, ben hep bu siteden indiriyorum dizileri..
http://serienjunkies.org/serie/oz/
almanca cekiyorum ben ama ingilizcede var her season icin...
-
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------
adigestorm bunu yazdı:
-----------------------------
Yorumlara bak kendimi eksik hissettim bi an indireyim 1. sezonu bari
-----------------------------İnsanın izlediği izleyebileceği her şeyin toplamına bir ağaç dersek.Oz suz bi ağaç köksüz bir ağaçtır.
-----------------------------iniyo şu an baya merak ettirdiniz valla
-
Cine5 te gece yarısından sonra çıkardı tabi emanuel filan onların yeri ayrı
