Panik Atak.
-
Merhaba hocalar, direkt konuya gireceğim.
Kız arkadaşta panik atak çıktı. Onunla ilgili durumlar oldu vs..
Doktorlara gidip "ben ne yapmalıyım?" diye sormadım açıkçası bi kaç tanıdık doktora sordum benim bile düşünebildiğim şeyleri söyledi.
Forumda yçevresinde panik atak yaşayan yakını olan veya bizzat panik atak yaşayan bir mürid varsa bana biraz öneri verebilir mi?
Nöbet sırasında ben ne yapmalıyım?
Genel olarak ne yapmalıyım?
-
karşısına geç otur ve gözlerine bak
-
Annemde de cikti xanax atiyo arada, avel avel geziniyo evde. Unutmasam bi ara ben de denicem de unutuyorum ::D
-
hocam anliyorum seni cok gecmis olsun olay hapla felan cozulmez kolay kolay. psikolojiktir ve bilinc altinda onu tetikleyen bazi seyler vardir. bu anlarda beden istemsiz tepkiler verir. bilinc altindaki bunu tetikleyen hikayeleride ancak saglam nlp uzmanlari ve psikologlar cikarir ve onlarin yerini yeni dusunce kaliplariyla degistirirler. etrafa kulak asma doktora git eger ankaradaysan saglam bir danisman onerebilirim. not: ,ben panik atak degilim bunla ilgili seminerlere katildim ve bir kac kitap okudum.Mesaj 26 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 22:06'da zeybekustasi tarafından düzenlendi.
-
o kadar meseleden sonra normaldir çıkması, iyi başka bişi çıkmamış :|
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------o kadar meseleden sonra normaldir çıkması, iyi başka bişi çıkmamış :|
-----------------------------
Bize anlatmayın zaten. Hem sana sms attım niye takmıyorsun keko? Hatta aynı smsi pm ve konunun birine de yazmıştım.... -
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------o kadar meseleden sonra normaldir çıkması, iyi başka bişi çıkmamış :|
-----------------------------
Bize anlatmayın zaten. Hem sana sms attım niye takmıyorsun keko? Hatta aynı smsi pm ve konunun birine de yazmıştım....
-----------------------------adam satırlarca konu açtı yazdı etti.
takmıyorsun değil olm, bakıp geçmişimdir sms'i.
pm gel bakim böyle seyleri özelden söyle ibiş.
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------o kadar meseleden sonra normaldir çıkması, iyi başka bişi çıkmamış :|
-----------------------------
Bize anlatmayın zaten. Hem sana sms attım niye takmıyorsun keko? Hatta aynı smsi pm ve konunun birine de yazmıştım....
-----------------------------adam satırlarca konu açtı yazdı etti.
takmıyorsun değil olm, bakıp geçmişimdir sms'i.
pm gel bakim böyle seyleri özelden söyle ibiş.
-----------------------------
Sana hem pm hem sms attım hem de konuya yazdım diyorum :D konuyu hatırlamıyorum şimdi sanırım izmir buluşmasıydi
edit , konuyu hatirladim hatun kisinin derdini de. Allah yardimci olsunMesaj 26 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 22:26'da Noneyim tarafından düzenlendi. -
yemin ederim konuyu açana baktım
dedim aha boku yedik aq yine kızla ilgili bi sorun
girdim baktım harbiden oyle
-
ha bu aga bir çoçugun kemiklerini kırmıştı tamam hatırladım :D kimdi lan bu diyordum meğer kungfucuymuş :D
-
3 yıldır bu hastalıkla cebelleşiyorum,sormak istedigin herşeyi sorabilirsin özelden.Her türlü konuda çekinmeden sorabilirsin,bu hastalık üzerine ihtisas yaptım artık :))
5 aydır da çok iyiyim maşallah,sanırım bitti artık....
