folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Papazın Bağı-Ankara



Papazın Bağı-Ankara

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    çinçin :D

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunus_89
    yunus_89's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    Pc-ErrOr bunu yazdı:
    -----------------------------
    çinçin :D

    -----------------------------

    :D Hala gülüyorum 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenoglu33
    erenoglu33's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2007
    Erkek
    yaw ankaranın nüfusu kac  nasıl  deniz  yok yaw  iş imkanı varsa  ben size  burdan bir kac deniz  göndereyim  nasil  olur
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    erenoglu33 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yaw ankaranın nüfusu kac  nasıl  deniz  yok yaw  iş imkanı varsa  ben size  burdan bir kac deniz  göndereyim  nasil  olur
    -----------------------------

    sen buraya gelde ben sana iş bulcam sana göre iş çok burda...


    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------
    ulusta hocam merkezi bi yerde ,sen nerden geliceksin söyle ona göre anlatiyim.
    -----------------------------

    Ulus ve Kızılaydan Ankara daki heryere gidebilir zaten.Ama Ulus'a gidilen en meşhur yer Benderesi =)


    -----------------------------

    doğru sölüon argadaş:D en güzel mekan bentderesi,ismetpaşa,çinçin,yenidoğan:D 


    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek
    Dostum ankarada gezilecek o kadar çok yer varki hangi birini sayayım.. öncelikle eline fotograf makineni al ve ankara kalesine çık, bol bol resim çek. Yine aynı şekilde atakuleye çık.. kuğulu parka git dikmen vadisine git. sincan taraflarında harikalar diyarı var orayı bi gez otarafa gelmişken ankaranın denizi, göksupark a git. Anadolu medeniyetleri müzesi gezilebilir, eski meclise gidebilir ve anıtkabıri ziyaret edebilisin.. daha aklıma gelmeyen birçok yer var ama özetle ankara güzeldir..

    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    kantar31 bunu yazdı:
    -----------------------------

    la deniz deniz deniz he deniz yok ankarada anladık ne kadar deniz olan yerden gelmiş adam varsa aynı lafı der durur gelmeyin ulan o zaman ankaraya bokmu var yok gelecekseniz heryerde deniz deniz diye sayıklamayın kardeşim bizim memlekette deniz yok adam üni okumaya gelir 3 lafın 2 si burda deniz yok o zaman git kıyı şehirlerinde oku lan ankarada ne işin var godoş! ankarada deniz yok lan artık şunu kafaya sokun sanki solungaçınız var aq

    (hasan lafım sana değil hacı yeri geldi ortaya kustum kinimi boşalttım içimi :|)


    -----------------------------

     

    valla hoca haklısın madem beğenmiyon gelip okuma odtü de hacettepe de

    kalitenin farkına varamayıp böle diyo millet istanbulun ezikliğindeler işte Başkent gibisi varmı bikere başkent asaleti yetiyo =)

     

    bu arada konudan sapmışız kardeş böle ibyeri ilk kez duyuyorum =\ 


    Zugzwang
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KitZz
    KitZz's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2006
    Erkek

    ankaradamı orası ben mersinliyim sürekli gidiyoruz ailecek :D böyle 2 dağın arasında heryerden soğuk suların aktığı yerden bahsetmiomusun? şelalede vardıda kurudu :D

Toplam Hit: 5739 Toplam Mesaj: 19