Pardus 2009 Sorunu ??
-
Müridler benim pc de çalısan pardus 2009 arkadasımın pc de açılmıyor..512 ram p 4 işlemci dahili ekran kartı var şifre ekranından giris yapılıyor tam masa üstü yüklenecekken tekrar şifre ekranına dönüyor.. nedendir bu sorun ??
-
donanımla alakası olmadıgı kesin
-
hocam bilgisayar kaldırıyor baştan kurun bide
-
bizce de donanımsal bir sorun yok aynı cd den kurulum yaptık fakat ben de olmayan ama arkadasımda aldıgımız hata bu.. ayrıca yeniden en düsük hızlarda cd ye yazdırdık cd dogrulugu kontrolü yaptık hiç bir terslik yok kurulum basarıyla gerçeklesti fakat tam açılırken bu sorun oldu yardım edin delirecez valla.....
-
hocalar sorun benim sorun :)
şimdi pardus 2007 vardı elimde acilen onu kurdum.
Varmı yardımcı olaiblecek birii?
-
yok mu arkadaşlar bir çare bilen?
-
sorunla ilgili googlede bi araştırma yapayım
edit : biraz şöyle araştırdm sizinle aynı sorunu yaşayanlar var.. bazıları xorg.conf dosyasıyla ilgii diyor .. bazıları ekran kartı ve sürücüsüyle ilgili diyor bazıları GRUB kurulumayla alakalı diyor..net bir çözüm bulamadım sizin için
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------sorunla ilgili googlede bi araştırma yapayım
edit : biraz şöyle araştırdm sizinle aynı sorunu yaşayanlar var.. bazıları xorg.conf dosyasıyla ilgii diyor .. bazıları ekran kartı ve sürücüsüyle ilgili diyor bazıları GRUB kurulumayla alakalı diyor..net bir çözüm bulamadım sizin için
-----------------------------sağolasın hocam bend e aradım google dan da yok bi cvp. belki tahribatta linux kullanıp cvp bilen vardır diye sordum burada.
birazdan resmi sitesinden hata bildirecem bakalım cvp alacakmıyım
-
login ekranında ctrl-alt-f1 kombinasyonu ile konsola düşsen, sonra oradan xfce kurup, tekrar login ekranından xfce masaüstünü açmayı denesene...salladım ama tutar mı tutar =))
-
bu arada kurmadan bu işlem yapılabilir evet ama hiç kasmayın kurmadan sadece live olarak açmaya çalışıyorsanız...
kurmak isterseniz ve bir sorun çıkarsa daha sağlıklı olur hepimiz için...
-
hocam şimdilik 2007 kurdum :D tam kesin bir cvp bulduktran sonra deneyeceğim :D sağolasın yine de :D
