Pardus 2009 Sorunu ??
-
ubuntu kullan , keyfine bak
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
ubuntu kullan , keyfine bak
-----------------------------hocam bi türlü ubuntu kuramafım. kurulumdan sonra terminal açılıyor sürekli
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------RootB bunu yazdı:
-----------------------------
ubuntu kullan , keyfine bak
-----------------------------hocam bi türlü ubuntu kuramafım. kurulumdan sonra terminal açılıyor sürekli
-----------------------------resimli anlatımlara bak istersen.. windowsu cok iyi kullananlar bile ubuntuyu destek almadan kurmak istemez. dosya sistemi farklı bi kere..
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------RootB bunu yazdı:
-----------------------------
ubuntu kullan , keyfine bak
-----------------------------hocam bi türlü ubuntu kuramafım. kurulumdan sonra terminal açılıyor sürekli
-----------------------------resimli anlatımlara bak istersen.. windowsu cok iyi kullananlar bile ubuntuyu destek almadan kurmak istemez. dosya sistemi farklı bi kere..
-----------------------------valla şu pardus zevkini çıkarıp karıştırayım sonra bir de ubuntu denerim :)
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------valla şu pardus zevkini çıkarıp karıştırayım sonra bir de ubuntu denerim :)
-----------------------------eski sürümle tat çıkmaz. yeniye merak diye bişey var yahu :)
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------valla şu pardus zevkini çıkarıp karıştırayım sonra bir de ubuntu denerim :)
-----------------------------eski sürümle tat çıkmaz. yeniye merak diye bişey var yahu :)
-----------------------------yok zaten ben yeniyi yükleyip merak çıkarmayı kastettim :)
sorunu halledebilirsem tabii :)
