Pardus Güzel Ama?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Fedora'nın sözü neden hiç geçmiyor 1 senedir kulanıyorum çokta baba.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dragomilow
    dragomilow's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    başlık açılmışken bende sorayım dedim.
    bende pardus kurmaya niyetlendim ama şöle ufak bi sorunum var.
    cd den başlattıktan sora anadolu kaplanının kafası gözüküyo sonra da kodlar filan akıyo sonra benim ekran siyah oluyo öle kalıyo ilerlemiyo hiçbişey.
    pardusu uludag.gov dan cektim.
    cd ye çekerken bi sorun olduğunu zannetmiyorum.
    sorunun ne olduğu konusunda fikre ihtiyacım var
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    ULAN VARYA tam acemi haline soktu beni bu ha :D

    @ işaretini bi türlü atamadım normalde ctrl+alt+q kombinasyonu ile atıyordum olmuyordu namıssız meğer alt gr ile ataakmışım ehuehu tamam tamam bazen insan şaşırabiliyor yeni bişey benim için ama medeni cesaret gösterip bir tabuyu yıktım ve linux kullanmaya başladım (en azından çalışıyorum) öğrenme gayretim ver ve wine bana lazım olan bir similatörü (speedsim) çalıştırmıyor ya bende hata var ya makinede anlamadım yani normalde çalışması lazım ama olmuyor canımı sıkan tek nokta o..

    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    @dragomilow: ekran kartın nedir? Açılışta karşına çıkan menüden "Minimal Ayarlar" seçeneğini seçip dener misin? Çektiğin cd'nin md5checksum'ını kontrol ettin mi? Doğru indirdiğinden emin misin?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dragomilow
    dragomilow's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    ekran kartım nvidia 256mb fx5500. ama monitörüm eski...
    md5 ile cd ye yazdırma meselesinin bağlantısını tam bilmiyorum.ne işe yarıyo md5 check'i?
    uludag.gov'dan çektim.
    iso dosyası diye yazdır diyodu bende öle yaptım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    back track ve knoppix nasl ?
    backtrack ta sadece live olarak kura biliyorum ya sinir oldum :@
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    açık kaynak günleri'nde suse Enterprise cd'si aldım ücretsiz.

    eve geldim hevesle çalışmadı :(

    ne diyorsun bu işe compü? :)

    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Bu ise bise diyemiyorum Caner abi :)
    Hatayi nerde veriyor ,hic boot olmuyormu ,yoksa kurulumdami hata veriyor. Bende Suse 9 -10.1 ve 10.2 var hepsinide sorunsuz kurdum :) Suseyi tek gecerim ben ;)

    -dragomilow md5summer programini indireceksin sonrada pardusun ftpden cektigin md5 dosyasini md5summerle calistiracaksin iso dosyayasiyla ayni klasorde olsun ama ,md5summer md5 dosyasini kullanarak pardus.iso nun eksiksiz inip inmedigini kontrol eder,yani kurulumda bir hataya karsilasmadan once uyarir seni.md5 kontrolu bitince kirmizi ve yesil uyari gorursun kirmizilar error raporlaridir.Mesela sen i386 islemciler icin pardus indirdiysen 64bit islemciler icin kirmizi error raporu tutar onlar onemli degildir.(Bu arada pardusun 64biti varmi bilmiyorum :)) neyse iste md5 kontrolu yaparken sadece senin indirdigin ozelliklerin yesil ile gecmesini kontrol edeceksin...veya hic ugrasmadan pardus kurulumda ilk kurulum ekraninda cd yi kontrol et bolumunden zahmetsizce ayni islemi yapabilirsin.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dragomilow
    dragomilow's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    eline sağlık compu
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Abi o senin değil bilakis pardusun ezikliği :D

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
Toplam Hit: 8327 Toplam Mesaj: 31