Pardus Güzel Ama?
-
Suse, Redhat(Fedora) güzel gerisine bakmaya gerek ben duymadım duyan olursa haber versin...
-
Abi o senin değil bilakis pardusun ezikliği :D
buyurdu renegade..
------------
banamı şeyettin güçlü cüm? Valla bana şeyettiysen eziklik bende çünkü yıllar yılı win 3.1 ile başlayan işleim sistemi maceram xp ye kadar sürdü yılların alışkanlığı ile pardus zikti ebemi bişey anlamıyorum ama yavaş yavaş çözmeye başladım hardisskin diğer bölgelerine erişebiliyorum artık :D:D büyük başarı :D:D -
birde kopete ezikliğim varki sormayın kendi msnimi açamıyorum ehuehue neyse compiye salık saldım cevap verecek du bakalım..
-
Baba kopete ayri bir dert :) pisipaket deposundan amsn veya gaim'i yuklemeni tavsiye ederim daha kullanisli ama ben sana kopeteyide anlatayim simdi 1.adim kopete calistirilir :)
2-Kopeteye hosgeldiniz ekrani gelir orada servisler listelenir ve alttan 3.secenek MSN Messenger secilip ileri tiklanir.
3-İleri dedikten sonra gelen ekranda Hesap Bilgisi yazan alan tam karsimizda durur :) MSN Passport Kimligi yazan yere mail adresimiz yazilir ve ileri diyerek devam edlir.Eger burada istenirse paraola kismi isaretlenip parolayi hatirla secenegi kullanilabilir ama tavsiye etmem :)
4-Bitir dugmesine tikladiktan sonra 3.adimda girilen mail icin sifre sorar ve sifreyi girip tamam deriz.
5-Kopete sag alt kosede yuvarlak etrafinda 4 tane kucuk yuvarlak bir simge olarak gorunur.Ona cift tiklayip kopeteyi masaustune aliriz.Kopete penceresinde sol alt kosede kelebek resmi vardir oradan durumumuzu baglan -cevrimdisi-gorunmez gibi modlarla ayarlayip msn sefhasini pardon cefhasini surebiliriz :)
6-Pisi paket yoneticisini calistirip internet bolumunden amsn veya gaim programini kurarsan kopete iskencesi cekmessin :) -
kopete ayarlanır, hevesle girilir, bir bakılır 2 dakika sonra kendi kendine düşmüş kopete. tekrar bağlanılır ve sonuç aynı.
sonra tekrar bağlanılır ama ne çare...
bir süre inat edilir, yaklaşık 20-30 kez denenir...
"sonra kopete senin gibi programın..." diye başlayan bir küfür odayı çınlatır ve gaim ya da amsn yüklemeye başlanır :) -
amsn yukledim baya bi toparladı ehuehu ulen compi sende olmasan bu pardusu 3 ayda çözecem ama sen olunca işin içinde 4 aya çıkıyor bu süre :D
-
Way babam pardusa sardırmış
piyasaya çıktığı gibi indirmiştim ama halen nasip olmadı incelemek bende merak ediyorum
tuğrulum acaip gelişme görüyorum sende :D
-
Kabus sen ned dion ,TugrulPeder bu hizla gitsin 2yila RedHat'te Alan Cox'un koltugunu sallar ,
-
Sallar tabi bu hızla giderse 1 hafta da unix i felanda duman eder tuğrulum :D
-
ehehe ederim dimi ? :D:D
Toplam Hit: 8331 Toplam Mesaj: 31
