Pardus Güzel Ama?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sscheme
    Sscheme's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Suse, Redhat(Fedora) güzel gerisine bakmaya gerek ben duymadım duyan olursa haber versin...

    Bütün mesajlarım ve konularım BSD Lisansı"yla lisanslanmıştır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    Abi o senin değil bilakis pardusun ezikliği :D
    buyurdu renegade..
    ------------
    banamı şeyettin güçlü cüm? Valla bana şeyettiysen eziklik bende çünkü yıllar yılı win 3.1 ile başlayan işleim sistemi maceram xp ye kadar sürdü yılların alışkanlığı ile pardus zikti ebemi bişey anlamıyorum ama yavaş yavaş çözmeye başladım hardisskin diğer bölgelerine erişebiliyorum artık :D:D büyük başarı :D:D

    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    birde kopete ezikliğim varki sormayın kendi msnimi açamıyorum ehuehue neyse compiye salık saldım cevap verecek du bakalım..

    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Baba kopete ayri bir dert :) pisipaket deposundan amsn veya gaim'i yuklemeni tavsiye ederim daha kullanisli ama ben sana kopeteyide anlatayim simdi 1.adim kopete calistirilir :)

    2-Kopeteye hosgeldiniz ekrani gelir orada servisler listelenir ve alttan 3.secenek MSN Messenger secilip ileri tiklanir.

    3-İleri dedikten sonra gelen ekranda Hesap Bilgisi yazan alan tam karsimizda durur :) MSN Passport Kimligi yazan yere mail adresimiz yazilir ve ileri diyerek devam edlir.Eger burada istenirse paraola kismi isaretlenip parolayi hatirla secenegi kullanilabilir ama tavsiye etmem :)

    4-Bitir dugmesine tikladiktan sonra 3.adimda girilen mail icin sifre sorar ve sifreyi girip tamam deriz.

    5-Kopete sag alt kosede yuvarlak etrafinda 4 tane kucuk yuvarlak bir simge olarak gorunur.Ona cift tiklayip kopeteyi masaustune aliriz.Kopete penceresinde sol alt kosede kelebek resmi vardir oradan durumumuzu baglan -cevrimdisi-gorunmez gibi modlarla ayarlayip msn sefhasini pardon cefhasini surebiliriz :)

    6-Pisi paket yoneticisini calistirip internet bolumunden amsn veya gaim programini kurarsan kopete iskencesi cekmessin :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    kopete ayarlanır, hevesle girilir, bir bakılır 2 dakika sonra kendi kendine düşmüş kopete. tekrar bağlanılır ve sonuç aynı.
    sonra tekrar bağlanılır ama ne çare...

    bir süre inat edilir, yaklaşık 20-30 kez denenir...

    "sonra kopete senin gibi programın..." diye başlayan bir küfür odayı çınlatır ve gaim ya da amsn yüklemeye başlanır :)

    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    amsn yukledim baya bi toparladı ehuehu ulen compi sende olmasan bu pardusu 3 ayda çözecem ama sen olunca işin içinde 4 aya çıkıyor bu süre :D

    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    Way babam pardusa sardırmış

    piyasaya çıktığı gibi indirmiştim ama halen nasip olmadı incelemek bende merak ediyorum

    tuğrulum acaip gelişme görüyorum sende :D


    Biz seninle farkinda olmadan ayri pencerelerden ayni yildizlara bakmaya devam edecegiz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Kabus sen ned dion ,TugrulPeder bu hizla gitsin 2yila RedHat'te Alan Cox'un koltugunu sallar ,


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    Sallar tabi bu hızla giderse 1 hafta da unix i felanda duman eder tuğrulum :D

    Biz seninle farkinda olmadan ayri pencerelerden ayni yildizlara bakmaya devam edecegiz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    ehehe ederim dimi ? :D:D

    tahribat.com/murid/tugrulbaba
Toplam Hit: 8331 Toplam Mesaj: 31