Pc Açılırken Bip Die Ötüyo :)))
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
muhbir bunu yazdı:
-----------------------------zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
aç pc kasasını elektrikli süpürgeyi tut fanları ordaki tozları iice çektirNerde fan görürsen yanaştır bişey kalmas.
-----------------------------hoja sen konuyu birdaha oku :D
-----------------------------
töbe estafurullah ya havle vela kuvvete...Olum aq ne alaka saçmalıyorsun ya okudukta cevap yazdık.Benim pcden kesintisiz ses geliyordu 3-4 dakika sonra kapanıyordu belki öyle birşeydir didim.
-----------------------------OJA ALLAH AŞKINA PİSLİKTEN Bip die ses çıkartımı makina :D:D:D
-
yaw bide şu cdromların cd okurken çıkardığı sese çözüm bulsak :)
-
Zuibatsu bunu yazdı:
-----------------------------
yaw bide şu cdromların cd okurken çıkardığı sese çözüm bulsak :)
-----------------------------
bencede laptop yürümeye başlıo özellikle geçenki mafetti beni dvd yi taktımallah bi baktım pc yürümeye başladı noluyor dedim arkadaşta dio daha konuşacak ablası bırak yürüsün :)
-
Zuibatsu bunu yazdı:
-----------------------------
yaw bide şu cdromların cd okurken çıkardığı sese çözüm bulsak :)
-----------------------------oda kolay cd yi image al yada pc ye kopyala çalıştır şahsen ben film izlerken öle yapıom :) filmden çok cd romdan ses çıktığı için öle yapıyorum.
-
yorgan yastık battaniye allah ne verdiyse tep pc nin üzerine sorunun çözülür ama kökten bi çözüm için speaker ı sök veya boz gitsin
-
peki cd yi editlion mu :P :D
-
netmacig bunu yazdı:
-----------------------------
yorgan yastık battaniye allah ne verdiyse tep pc nin üzerine sorunun çözülür ama kökten bi çözüm için speaker ı sök veya boz gitsin
-----------------------------Sonrada PC cayır cayır yansın.
