Pc Açılmıyormuş
-
Arkadaşlar yan komşum çağırdı az önce.
pc çalışıyor ekrana görüntü gitmiyor
diyor ki daha önce bazen böyle olurdu sonra dıt sesindne sonra ekrana görüntü gelirdi diyor.
bende ekrarn kartını söktüm monitörü dahili ye taktım.
yine görüntü gelmedi.
ram leri söktüm taktım yine aynı şekilde.
pc de ne kadar kablo varsa (içinde) söktüm taktım yine olmadı
neresinde bir sorun vardır acaba?
-
monitörü kendi bilgisayarında denedinmi ?
-
banada aynısı olmuştu fanlar dönüyor ama pc açılmıyordu, kuzey köprüsü yandı diye anakartı değiştirdim, meğerse sorun power supplydaymış. sağlam bir supply ile deneyin ilk önce.
-
işin içine dıt sesi girdiyse ramları değiş.
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar yan komşum çağırdı az önce.
pc çalışıyor ekrana görüntü gitmiyor
diyor ki daha önce bazen böyle olurdu sonra dıt sesindne sonra ekrana görüntü gelirdi diyor.
bende ekrarn kartını söktüm monitörü dahili ye taktım.
yine görüntü gelmedi.
ram leri söktüm taktım yine aynı şekilde.
pc de ne kadar kablo varsa (içinde) söktüm taktım yine olmadı
neresinde bir sorun vardır acaba?
-----------------------------hacım işlemci nanay :D amd mi kullanıyonuz 5200 ?? işlemci kesin olarak gitmiş aynısı benimde başıma geldi
-
CosTeR bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------hacım işlemci nanay :D amd mi kullanıyonuz 5200 ?? işlemci kesin olarak gitmiş aynısı benimde başıma geldi
-----------------------------amd ise herşey olabilir
-
hoca neyini anlamadın sorun monitörde işte :D
-
monitör az önce benim pc de denedim. taş gibi çalışıyor.
bi kaç arkadaş işlemci demiş.
intel işlemci.
core 2 duo
-
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------
işin içine dıt sesi girdiyse ramları değiş.
-----------------------------Katılmakla beraber ekliyorum: hdd de olabilir.
-
bu arada söylemeden edemeyeceğim. Bu saatte komşu bana bilgisayarım çalışmıyor diye gelmiş olsa sopayla döverim onu :D
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
monitör az önce benim pc de denedim. taş gibi çalışıyor.
bi kaç arkadaş işlemci demiş.
intel işlemci.
core 2 duo
-----------------------------kendi ekran kartını dene bi de
o da olmazsa anakart gibi duruyo
