folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder PC De Pes 2008 Oynayan Arkadaslar



PC De Pes 2008 Oynayan Arkadaslar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Selam arkadaslar, bilgisayarimda daha önce sorunsuz bi sekilde bayadir bir oyunu oynuyordum..

    bir kac format olayi oldu biraz zaman gecti, yeniden kurmak istedim ancak cd yi bulamayinca cafeden kurulu oyunu kopyala yapistir yaptim USB ile.. calistirdim vista icind de9x_30.dll bulunamadi dedi, dllfilestan indirdim. buraya kadar sorun yok buraya kadar gayet düzgün aciliyor calisiyor..

    yanliz su var ki, tribundeki seyirciler görüntüye geldigi zaman, mesela oyun ilk baslarken santrada arka planda, tac korner, serbest vurus efektlerinde yada faul oldugunda kart göstermelerdeki itirazlarda vs.. görüntü hizi yawasliyor birden..

    indirdigim DLL dosyasinin sürümüne baktim 2006 sürümlü.. bununla ilgisi olabilir mi?


    choosing my confessions...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    onunla alakası olabilir
    +
    settingsden bi alt moda indir..

    mesela : high da oynuyorsan medium'a getir yavaşlamalar kesilir

    eğer sorun yoksa tekrar higha getir ve altta movie bilmem ne şeyi var options bölümünde movie bilmemne back yazar onu deaktif et tekrar dene büyük ihtiamlle düzelir..


    [22817//kaanabak]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    wlla dll alakalı oldunu sanmam hocam.Aynı fışkı bndede olduydu nettten ilk bulduum dll yi indirmiştim.çlştıydı yani istediğin bi dosya varsa upload edebilirm.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    walla daha önce 1280X800 cözünürlükte full ayarlarda oynuyordum böle takilmiyordu. vistadan bu sekilde sorunu olmadan oynayan bi arkadas varsa d3d9x_30.dll yi upload ederse bi deneyeyim.. saolun..

    choosing my confessions...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------
    walla daha önce 1280X800 cözünürlükte full ayarlarda oynuyordum böle takilmiyordu. vistadan bu sekilde sorunu olmadan oynayan bi arkadas varsa d3d9x_30.dll yi upload ederse bi deneyeyim.. saolun..
    -----------------------------

    hocam bnim işletim sistemi vista deil çok ilginçtir o dosya bende yok:D 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    c: windows system32 nin icinde olmasi lazim ;)

    choosing my confessions...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------
    c: windows system32 nin icinde olmasi lazim ;)
    -----------------------------

    bu dosyalar gizldiri diyo nası gircem :D
    Sn istediğin dosyayı yanlış yazdın galiba d3dx9_30.dll  olmasın o?

    .dit: http://www.uploadtr.com/download.php?file=929351 

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    http://rapidshare.com/files/146301448/d3dx9_30.dll.html

    Dene hocam benim işletim sistemim, vista :)

    [22817//kaanabak]
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://rapidshare.com/files/146301448/d3dx9_30.dll.html

    Dene hocam benim işletim sistemim, vista :)


    -----------------------------

    kaynak yapma la araya:D 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    evet dostum vista işletim sistemine yükledikten sonra aynı problem benimde basıma gelmişte ..

    system32 nin içine o dosyayı attıktan sonra problem çözülüyor .. arkadaslar ztn link vermiş ..

    ayrıca Dll ihtiyacınız olduğu zaman http://www.dll-files.com/ bu adresten yararlanabilirsiniz ..

     

    hadi kolay gelsin ...


    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    indiriyorum birazdan dener sonucu yazarim hocam tesekkür ederim ;)

    choosing my confessions...
Toplam Hit: 2270 Toplam Mesaj: 15