PC De Pes 2008 Oynayan Arkadaslar
-
ne oldu hacı oldu mu ?! xD
-
yok walla olmadi birader yaw. gene ayni.. demek ki olay dll dosyasinda degil.. settingsi de baya bi tarumar ettim ama, eger kendi video settings ayarlarinizi yollayabilirseniz bir bakayim?
olmassa setup bulup oyle yükleyecegim..
-
hoca daha fazla kurcuklama..
eğer olmadıysa indir setuplusun öyle kur en iyisi öyle.. ba$ka türlü düzelmez gibime geliyor.. -
evet dogru diyorsun birader.. bana da öyle geliyor.. eywallah tesekkürler yardim icin..
Toplam Hit: 2269 Toplam Mesaj: 15
