Pc Özellik Yükseltme
-
Müritler benim pc'nin özellikleri :
intel pentium 4 cpu 2.66 ghz
512 mb ram ( ddr) 200mhz
256 mb ati radeon 9250 ekran kartı
bu şekilde... Yükseltmek istiyorum özellikleri ama ne önerirsiniz ( ekran kartı , ram ) ?
-
anakart nerde :D
en önemli şey yok :D
-
sadece ekran kartı ve ram alıcam da ondan yazmadım.Yazayım:) bunlar yetmez mi?
edit : ekleme
-
haci anakartın modelini verki anakarta hangi marka alet uyuyo bilelim anakartın ramlerde kaç mhzyi destekliyor mesela o bakımdan en fazla kaç ram destekliyo model verirsend daha yardımcı oluruz
-
ram al yeter bence oyun için ekran kartın yeterli 256 işini görürü hayli hayli 1 gb ram alsan yeter bence ama gece sor sen xD
-
anakart : American Megatrends Inc. AGP version 3.0 8x ( valla şu cpu_z programındaki mainboard sekmesinde yazılacak şeyler bunlardır dedim)
-
hadi:)
-
Dumanqoliq bunu yazdı:
-----------------------------
ram al yeter bence oyun için ekran kartın yeterli 256 işini görürü hayli hayli 1 gb ram alsan yeter bence ama gece sor sen xD
-----------------------------
sen 1gblık 8500gt( min.95ytl) al ben 256mb lık 8800gt(min.180ytl) alayım yarıştıralım:p donanımda baya geri kalmışın hoca artık ram lere bakılmıyor.hocam anakartına uyumlu daha iyi bir işlemci alırsan 3d performansın artar ve ekran kartını yenilemen gerekmez.anakartına göre onu araştır.(yeni çıkan oyunlar ekran kartını destekliyorsa srn yok)
ram e gelince 200mhz olmaz diye biliyorum.266 olmasın o? eğer öyleyse OEM 512mb 266mhz fiyatı = 23ytl.
eğer dual ram kullanıyorsan ve cpuz den baktıysan o ramler 400mhz dir.eğer öyleyse Kingston 512mb 400mhz ram = 37ytl.
fiyatlar www.exa.com.tr adresinden bakılmıştır.
-
attackatak bunu yazdı:
-----------------------------Dumanqoliq bunu yazdı:
-----------------------------
ram al yeter bence oyun için ekran kartın yeterli 256 işini görürü hayli hayli 1 gb ram alsan yeter bence ama gece sor sen xD
-----------------------------
sen 1gblık 8500gt( min.95ytl) al ben 256mb lık 8800gt(min.180ytl) alayım yarıştıralım:p donanımda baya geri kalmışın hoca artık ram lere bakılmıyor.hocam anakartına uyumlu daha iyi bir işlemci alırsan 3d performansın artar ve ekran kartını yenilemen gerekmez.anakartına göre onu araştır.(yeni çıkan oyunlar ekran kartını destekliyorsa srn yok)
ram e gelince 200mhz olmaz diye biliyorum.266 olmasın o? eğer öyleyse OEM 512mb 266mhz fiyatı = 23ytl.
eğer dual ram kullanıyorsan ve cpuz den baktıysan o ramler 400mhz dir.eğer öyleyse Kingston 512mb 400mhz ram = 37ytl.
fiyatlar www.exa.com.tr adresinden bakılmıştır.
-----------------------------bak bu yorum güzelmiş
-
Sen bitmişsin. kendi sistemimi yazsam hayata küsersin
-
Asus ATI x1550 256/1024 ekran kartı (normalde 256 kullanır. oyunda fln 1024)
250 gb samsung HDD
2048 mb ddr ram
core 2 duo 1.86-2.4 ghz işlemci
yeter de artar hacu :)
