Pc Özellik Yükseltme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serrdarr13
    serrdarr13's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    Müritler benim pc'nin özellikleri :

     

    intel pentium 4 cpu  2.66 ghz

     

    512 mb ram ( ddr) 200mhz

     

    256 mb  ati radeon 9250 ekran kartı

     

     

    bu şekilde...    Yükseltmek istiyorum özellikleri ama ne önerirsiniz ( ekran kartı , ram ) ?

     


    http://wallpapers-earth.blogspot.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    anakart nerde :D

     

    en önemli şey yok :D 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serrdarr13
    serrdarr13's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    sadece  ekran kartı ve ram alıcam da ondan yazmadım.Yazayım:) bunlar yetmez mi?

     

     edit : ekleme


    http://wallpapers-earth.blogspot.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    haci anakartın modelini verki anakarta hangi marka alet uyuyo bilelim anakartın ramlerde kaç mhzyi destekliyor mesela o bakımdan en fazla kaç ram destekliyo model verirsend daha yardımcı oluruz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    ram al yeter bence oyun için ekran kartın yeterli 256 işini görürü hayli hayli 1 gb ram alsan yeter bence ama gece sor sen xD

    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serrdarr13
    serrdarr13's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek
    anakart : American Megatrends Inc.  AGP version 3.0 8x ( valla şu cpu_z  programındaki mainboard sekmesinde  yazılacak şeyler bunlardır dedim)

    http://wallpapers-earth.blogspot.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serrdarr13
    serrdarr13's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek
    hadi:)

    http://wallpapers-earth.blogspot.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    Dumanqoliq bunu yazdı:
    -----------------------------
    ram al yeter bence oyun için ekran kartın yeterli 256 işini görürü hayli hayli 1 gb ram alsan yeter bence ama gece sor sen xD
    -----------------------------
    sen 1gblık 8500gt( min.95ytl) al ben 256mb lık 8800gt(min.180ytl) alayım yarıştıralım:p donanımda baya geri kalmışın hoca artık ram lere bakılmıyor.

    hocam anakartına uyumlu daha iyi bir işlemci alırsan 3d performansın artar ve ekran kartını yenilemen gerekmez.anakartına göre onu araştır.(yeni çıkan oyunlar ekran kartını destekliyorsa srn yok)

    ram e gelince 200mhz olmaz diye biliyorum.266 olmasın o? eğer öyleyse OEM 512mb 266mhz fiyatı = 23ytl.

    eğer dual ram kullanıyorsan ve cpuz den baktıysan o ramler 400mhz dir.eğer öyleyse Kingston 512mb 400mhz ram = 37ytl.

    fiyatlar www.exa.com.tr adresinden bakılmıştır.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    attackatak bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dumanqoliq bunu yazdı:
    -----------------------------
    ram al yeter bence oyun için ekran kartın yeterli 256 işini görürü hayli hayli 1 gb ram alsan yeter bence ama gece sor sen xD
    -----------------------------
    sen 1gblık 8500gt( min.95ytl) al ben 256mb lık 8800gt(min.180ytl) alayım yarıştıralım:p donanımda baya geri kalmışın hoca artık ram lere bakılmıyor.

    hocam anakartına uyumlu daha iyi bir işlemci alırsan 3d performansın artar ve ekran kartını yenilemen gerekmez.anakartına göre onu araştır.(yeni çıkan oyunlar ekran kartını destekliyorsa srn yok)

    ram e gelince 200mhz olmaz diye biliyorum.266 olmasın o? eğer öyleyse OEM 512mb 266mhz fiyatı = 23ytl.

    eğer dual ram kullanıyorsan ve cpuz den baktıysan o ramler 400mhz dir.eğer öyleyse Kingston 512mb 400mhz ram = 37ytl.

    fiyatlar www.exa.com.tr adresinden bakılmıştır.


    -----------------------------

    bak bu yorum güzelmiş  

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    klinsmann
    klinsmann's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek
    Sen bitmişsin. kendi sistemimi yazsam hayata küsersin
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strike
    strike's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2008
    Erkek

    Asus ATI x1550 256/1024 ekran kartı (normalde 256 kullanır. oyunda fln 1024)

    250 gb samsung HDD

    2048 mb ddr ram

    core 2 duo 1.86-2.4 ghz işlemci

    yeter de artar hacu :)

Toplam Hit: 3317 Toplam Mesaj: 24