Pcyi Bozmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karmen
    karmen's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    benim bilgisayar eskidi babamda yenisini almıyo inatla hatta bilgisayar uçak kalkar gibi ses çıkarıyo tabi bende geceleri pcnin başına geçemiyorum pc yi nasıl bozabilirim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RIPER
    RIPER's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Aç kasanın içini boşalt suyu.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Hoja Ne Bozcan, Bozarsan Tekrardan YapabiLirLer. Git Bas Tekmeyi Sonrada Ben Dengemi Kaybedip Üzerine Düştüm Dersin (:

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    lan ne suyu falan parçalara yazık,sök içindeki herşeyi sat enazından acık para kazanırsın

    çocuktum,büyüdüm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RIPER
    RIPER's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Adam bozmak istiyor sen tasarruf peşindesin :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    Fanların kablolarını jaglı ise çıkart jaglı değillerse kırmızı ve siyah kabloyu makasla kıt kıt diye kes
    önce gece biraz oturursun çok ısınınca zaten amacına ulaşmış olursun :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harddeath0070
    harddeath0070's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    bence bulundugu yerden aşşagı düşür kendi düştü dersin yada harddiski yak ve deki bunu yaptırmak almaktan daha pahalıymış.. :D

    sevgili halkım o kadar güzel uyuyodunuzki uyandırmaya kıyamadık...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dave
    dave's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2004
    Erkek
    bios flash yaparken fişi çek
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    HDD i çiz,işlemciylee  anakarta da darp uygula : ) .zaten işlemci harddisk  gitti mi  pc sıçtı demektir : )

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    bios'tan işlemci ayarlarıyla oyna. o frekansmıydı akımıydı voltaj mıydı cart curt onu yükselt. yanar işlemci zaten

    Sen sana ayığ ol kendine keke.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Hocam en garanti yol anakartı bozmaktır, çünkü gerisini yedek parçacılardan bulursun illaki

    ac bilgisayarın yanını

    al eline bi bıcak kesmeden işaret bırakmadan

    paso pci slotunun içinde sütttür...

    Genelde bilgisyarın bozulmayacağı tutup hemen kapatır kendini ama yılma, çalıştır çalıştır tekrar yap...

    10 15 denemede gider...

    Çok miktarda tecrübe ile sabittir...


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
Toplam Hit: 3833 Toplam Mesaj: 33