Perinçek Olayı Sizce Reklammı?
-
arkadaşlar son günlerde bu doğu perinçekin ermeni soykırımıyla ilgili söylediği sözler ve ardından aldığı ceza medyayı baya bi işgal ediyor..
siz ne düşünüyosunuz bu konuda? bana sanki taraftar toplamak için yapılmış bi reklam gibi geldi ama.. -
Kendisi bu ülkeye gelmiş en yavşak kişilerden birisidir.Şimdi gelmiş sahte milliyetçilik ayaklarına yatıyor.Google'da apoyla kol kola çekilmiş birçok fotoğrafını bulabilirsiniz.
-
firex e tamamen katılıyorum kesinlikle reklam diye düşünüyorum türkiyenin başına gelmişş şerefsizlerden biridir.
-
Gecmisinde orgutunde yer alsam son 2yildir hicbir ilisigim yoktur.Ancak sunuda demek isterimki ,bu adam serefsizse isvicrede o yasalar karsisinda serefli bir milliyetci neden goremedik ? serefli olanlar nerdeydi :D
-
şerefliler tbt de laklak ediodu :D
-
ben bu adamın resimini biliyom nette dolaşıyodu bilmem ne dağında bilmem kaçbin teröristin iştimasını alıyordu apoyla birlikte
-
http://www.aksiyon.com.tr/fotograf/21806/perin-01.jpg
http://www.aksiyon.com.tr/fotograf/21806/perin-02.jpg
http://www.aksiyon.com.tr/fotograf/21806/perin-03.jpg
Yorumsuz.. -
daha önce de dini kullanıyordu .. peygamber efendimize devrimci faln ayakları vardı.. Bi ara cenaze namazı da kıldı.. İlginçtir, dine "afyon" (uyuşturucu) diyen bir adamın dine olumlu bakması çıkar olayından başka birşey getirmiyor akla
-
yeryüzünün gördüğü en şerefsiz en yanar döner ne olduğu belli olmayan insandır
lakin yurtdışındaki duruşu falan takdire değer.en azından iktidardakiler gibi herşeye boyun eğen sus pus bi pozisyonda deil.bu ülkenin yararına konuşuyo.
ama yarın yine başka bi yana döner bölede ibnetor bi adam -
s..kerim perincei şerefsiz herif tabii ki de reklam yapıodur yoksa cidden bişi yapacaı yok yapacak olsaydı zaten doru düzgün bi yerde yapardı konuşmasını fln
-
TR nin gündemini meşgul etmek peşinde işte
Toplam Hit: 2553 Toplam Mesaj: 30
