Pes 2010 Mobile
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------5800'da java var hocam.
Ama symbian'ın yeni sürümlerde dosya kurulumuna bir engel getirmişler sanırım, kırılmıştır belkide.
Araştır derim.
-----------------------------valla hocam öss senesi hiç haberim yok son 1 yıldır çıkanlardan kulaktan dolma gidiom :D ama öncesi için hertürlü destek yapabilirim :D ah şu sene bi geçseee (:
-
samsung e250 de calısırmı lan bu
-
link patlak. java sürümünü bir daha upload edermisin pls
collector hesabına atmadıgından 10 kere den sonra indirilmiyor.
-
sis veya sisx oyunlar hertürlü java oyunlardan daha az kasarak oynatır
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------link patlak. java sürümünü bir daha upload edermisin pls
collector hesabına atmadıgından 10 kere den sonra indirilmiyor.
-----------------------------buyur hocam niye öyle diyor bende anlamadım ama /:
http://rapidshare.com/files/300912586/ProEvolutionSoccer_2010.jar.html
@XpertVision
oyunun büyüklüğüne göre değişir kasıp kasmaması gidip galaxy of fire II gibi 3 mblık oyun yüklersen tabi kasar ama bunun gibi 0,5 mb lar sisden daha az kasar hocam sisten grafiğe oyunun büyüklüğüne bakar ve de sis ve sisx daha kaliteli olduğundan java kasıyormuş gibi gelir yanlız bide şey var bi telefon virüsü java oyunları yavaşlatıyor bide telefon sistemindeki oyunları silmeye çalışırsan diğer java oyunları da bozuyor belli bi süre sonra o oyunlar ortadan kayboluyor.. sende yavaşsa bi problem var gibi telefonda (:
-
@huzun
oyunun büyüklüğüne göre değişir kasıp kasmaması gidip galaxy of fire II gibi 3 mblık oyun yüklersen tabi kasar ama bunun gibi 0,5 mb lar sisden daha az kasar hocam sisten grafiğe oyunun büyüklüğüne bakar ve de sis ve sisx daha kaliteli olduğundan java kasıyormuş gibi gelir yanlız bide şey var bi telefon virüsü java oyunları yavaşlatıyor bide telefon sistemindeki oyunları silmeye çalışırsan diğer java oyunları da bozuyor belli bi süre sonra o oyunlar ortadan kayboluyor.. sende yavaşsa bi problem var gibi telefonda (:
-----------------------------ben v2 den bahsediorm v3 leri bilmem ama benim tel n70 virüs felan yok orjinal hafıza kartı var 0.1 mb olsun 3 mb olsun tüm java oyunlar kasıyor sistem dosyalarını felan sismeye çalışmadım freemem var ön sıkıştırma yapıorm belleği arttırıyorum ama sis oyunlarda gram kasma olmuyor
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------@huzun
oyunun büyüklüğüne göre değişir kasıp kasmaması gidip galaxy of fire II gibi 3 mblık oyun yüklersen tabi kasar ama bunun gibi 0,5 mb lar sisden daha az kasar hocam sisten grafiğe oyunun büyüklüğüne bakar ve de sis ve sisx daha kaliteli olduğundan java kasıyormuş gibi gelir yanlız bide şey var bi telefon virüsü java oyunları yavaşlatıyor bide telefon sistemindeki oyunları silmeye çalışırsan diğer java oyunları da bozuyor belli bi süre sonra o oyunlar ortadan kayboluyor.. sende yavaşsa bi problem var gibi telefonda (:
-----------------------------ben v2 den bahsediorm v3 leri bilmem ama benim tel n70 virüs felan yok orjinal hafıza kartı var 0.1 mb olsun 3 mb olsun tüm java oyunlar kasıyor sistem dosyalarını felan sismeye çalışmadım freemem var ön sıkıştırma yapıorm belleği arttırıyorum ama sis oyunlarda gram kasma olmuyor
-----------------------------önceden 6630 kullandım da onların ram zaten geliyor v3 e geçince (: valla ama onlarda da java oyun oynanmaz hacı 176x208 garip geliyor multi bile yoktu pesde ama bu sene varmı bilmiyorum sis yükle hacı şey bul kendine fifa 07 hd sis ini bundan kat kat kaliteli 09unu indirme ama acayip salakça bi yapay zekası var 07 güzeldir ama o sis miydi sisx miydi hatırlamıyorm :D
-
nokıa 5320 için uygunmu 4 gündür limit is reached diyor. 10dakka beklıyorum yine aynı şey
-
HuznunHikayesi bunu yazdı:
-----------------------------DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
benim ram ekran kartı yetmiyo :D işlemcide :D ; 6630 için olan versiyonu yokmu hocam ya :D
-----------------------------senin için özel koydum :D
http://rapidshare.com/files/300535368/Pro_Evolution_Soccer_s60v2.jar.html
al :D
-----------------------------kralsın hocam kral :D
-
sis herzamn daha iyidir.. hem kasmiyo java gibi
sis varsa upload etsene hocam.:)
