Pes 2010 Mobile

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuznunHikayesi
    HuznunHikayesi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2009
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:

    -----------------------------

     

    5800'da java var hocam.

    Ama symbian'ın yeni sürümlerde dosya kurulumuna bir engel getirmişler sanırım, kırılmıştır belkide.

    Araştır derim.


    -----------------------------

     

     

    valla hocam öss senesi hiç haberim yok son 1 yıldır çıkanlardan kulaktan dolma gidiom :D ama öncesi için hertürlü destek yapabilirim :D ah şu sene bi geçseee (: 


    172* & 05-18-10 17:3x..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    samsung e250 de calısırmı lan bu

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    link patlak. java sürümünü bir daha upload edermisin pls

    collector hesabına atmadıgından 10 kere den sonra indirilmiyor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek
    sis veya sisx oyunlar hertürlü java oyunlardan daha az kasarak oynatır
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuznunHikayesi
    HuznunHikayesi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2009
    Erkek

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    link patlak. java sürümünü bir daha upload edermisin pls

    collector hesabına atmadıgından 10 kere den sonra indirilmiyor.


    -----------------------------

     

     

    buyur hocam niye öyle diyor bende anlamadım ama /:

     

    http://rapidshare.com/files/300912586/ProEvolutionSoccer_2010.jar.html

     

     

    @XpertVision

     

    oyunun büyüklüğüne göre değişir kasıp kasmaması gidip galaxy of fire II gibi 3 mblık  oyun yüklersen tabi kasar ama bunun gibi 0,5 mb lar sisden daha az kasar hocam sisten grafiğe oyunun büyüklüğüne bakar ve de sis ve sisx daha kaliteli olduğundan java kasıyormuş gibi gelir yanlız bide şey var bi telefon virüsü java oyunları yavaşlatıyor bide telefon sistemindeki oyunları silmeye çalışırsan diğer java oyunları da bozuyor belli bi süre sonra o oyunlar ortadan kayboluyor.. sende yavaşsa bi problem var gibi telefonda (:


    172* & 05-18-10 17:3x..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek


     

    @huzun

     

    oyunun büyüklüğüne göre değişir kasıp kasmaması gidip galaxy of fire II gibi 3 mblık  oyun yüklersen tabi kasar ama bunun gibi 0,5 mb lar sisden daha az kasar hocam sisten grafiğe oyunun büyüklüğüne bakar ve de sis ve sisx daha kaliteli olduğundan java kasıyormuş gibi gelir yanlız bide şey var bi telefon virüsü java oyunları yavaşlatıyor bide telefon sistemindeki oyunları silmeye çalışırsan diğer java oyunları da bozuyor belli bi süre sonra o oyunlar ortadan kayboluyor.. sende yavaşsa bi problem var gibi telefonda (:


    -----------------------------

    ben v2 den bahsediorm v3 leri bilmem ama benim tel n70 virüs felan yok orjinal hafıza kartı var 0.1 mb olsun 3 mb olsun tüm java oyunlar kasıyor sistem dosyalarını felan sismeye çalışmadım freemem var ön sıkıştırma yapıorm belleği arttırıyorum ama sis oyunlarda gram kasma olmuyor

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuznunHikayesi
    HuznunHikayesi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2009
    Erkek

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------


     

    @huzun

     

    oyunun büyüklüğüne göre değişir kasıp kasmaması gidip galaxy of fire II gibi 3 mblık  oyun yüklersen tabi kasar ama bunun gibi 0,5 mb lar sisden daha az kasar hocam sisten grafiğe oyunun büyüklüğüne bakar ve de sis ve sisx daha kaliteli olduğundan java kasıyormuş gibi gelir yanlız bide şey var bi telefon virüsü java oyunları yavaşlatıyor bide telefon sistemindeki oyunları silmeye çalışırsan diğer java oyunları da bozuyor belli bi süre sonra o oyunlar ortadan kayboluyor.. sende yavaşsa bi problem var gibi telefonda (:


    -----------------------------

     

    ben v2 den bahsediorm v3 leri bilmem ama benim tel n70 virüs felan yok orjinal hafıza kartı var 0.1 mb olsun 3 mb olsun tüm java oyunlar kasıyor sistem dosyalarını felan sismeye çalışmadım freemem var ön sıkıştırma yapıorm belleği arttırıyorum ama sis oyunlarda gram kasma olmuyor


    -----------------------------

     

     

    önceden 6630 kullandım da onların ram zaten geliyor v3 e geçince (: valla ama onlarda da java oyun oynanmaz hacı 176x208 garip geliyor multi bile yoktu pesde ama bu sene varmı bilmiyorum sis yükle hacı şey bul kendine fifa 07 hd sis ini bundan kat kat kaliteli 09unu indirme ama acayip salakça bi yapay zekası var 07 güzeldir ama o sis miydi sisx miydi hatırlamıyorm :D


    172* & 05-18-10 17:3x..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xdabbex
    xdabbex's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek
    nokıa 5320 için uygunmu 4 gündür limit is reached diyor. 10dakka beklıyorum yine aynı şey

    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    HuznunHikayesi bunu yazdı:
    -----------------------------

    DaSpOnGe bunu yazdı:
    -----------------------------
    benim ram ekran kartı yetmiyo :D işlemcide :D ; 6630 için olan versiyonu yokmu hocam ya :D
    -----------------------------

     

    senin için özel koydum :D

     

    http://rapidshare.com/files/300535368/Pro_Evolution_Soccer_s60v2.jar.html

     

    al :D 


    -----------------------------

     

    kralsın hocam kral :D


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    sis herzamn daha iyidir.. hem kasmiyo java gibi

    sis varsa upload etsene hocam.:)


    Parmak bassam olurmu?
Toplam Hit: 4499 Toplam Mesaj: 26