PES 2011 - Pro Evolution Soccer 2011 (2010/GER/FR)
-
aklı olan fifa 2011 almasın rezil bi oyun. oyunda kullanışlılık sıfır... genel olarak oyunda belli bir kalıp var futbolcular, menu, ozellikler, ve bu kalıbın dısına cıkılamıyor olması çok kötü. mesela gol attıktan sonra futbolcunun aptal saptal kale diregine var gücüyle yerinde sayarak koşması kocaman bir eksi... ana menu ve diger menuler hiçmi hiç kullanıslı degil futbolcu yüzleri igrenc buna en güzel örnek W.Roneey 'i gösterebiliriz... oyunda tek artı mac esnasında futbolcuların fiziki harektleri top sürme v.s. bu olayda cok kısa sürüyor taaki gol atana kadar bütün o güzellikler görsellikler golü attıktan sonra fifa 2007 'deki animasyonlardan dahada igrenc hale dönüşünce bu oyunu bir daha acmamak üzere kapattım ve sildim.
-
kesinleik konsolla oynayın.klavyeyle o zevki alamıyorsunuz.
fifada bu sene aynı pes gibi olmuş.
-
DjBarky bunu yazdı:
-----------------------------
aklı olan fifa 2011 almasın rezil bi oyun. oyunda kullanışlılık sıfır... genel olarak oyunda belli bir kalıp var futbolcular, menu, ozellikler, ve bu kalıbın dısına cıkılamıyor olması çok kötü. mesela gol attıktan sonra futbolcunun aptal saptal kale diregine var gücüyle yerinde sayarak koşması kocaman bir eksi... ana menu ve diger menuler hiçmi hiç kullanıslı degil futbolcu yüzleri igrenc buna en güzel örnek W.Roneey 'i gösterebiliriz... oyunda tek artı mac esnasında futbolcuların fiziki harektleri top sürme v.s. bu olayda cok kısa sürüyor taaki gol atana kadar bütün o güzellikler görsellikler golü attıktan sonra fifa 2007 'deki animasyonlardan dahada igrenc hale dönüşünce bu oyunu bir daha acmamak üzere kapattım ve sildim.
-----------------------------
abi bu tamamen zevk meselesi hiç bi zaman pes oynamadım oynayamıyorum fifadan vazgeçmek olmaz 2007-2009 ve en son 2010 süper olmuştu şuan üni.'de olduğum için bi türlü 2011 denemek kısmet olmadı bayrama yakın eve gidecem tek hayalim direk fifa 2011 çekip oynamakyani demek istediğim pes'e alışan insan fifa'yı hayatta sevmez fifa'yı seven kişi içinde aynı şey geçerli zevkler ve renkler tartışılmaz:W
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
DjBarky bunu yazdı:
-----------------------------
aklı olan fifa 2011 almasın rezil bi oyun. oyunda kullanışlılık sıfır... genel olarak oyunda belli bir kalıp var futbolcular, menu, ozellikler, ve bu kalıbın dısına cıkılamıyor olması çok kötü. mesela gol attıktan sonra futbolcunun aptal saptal kale diregine var gücüyle yerinde sayarak koşması kocaman bir eksi... ana menu ve diger menuler hiçmi hiç kullanıslı degil futbolcu yüzleri igrenc buna en güzel örnek W.Roneey 'i gösterebiliriz... oyunda tek artı mac esnasında futbolcuların fiziki harektleri top sürme v.s. bu olayda cok kısa sürüyor taaki gol atana kadar bütün o güzellikler görsellikler golü attıktan sonra fifa 2007 'deki animasyonlardan dahada igrenc hale dönüşünce bu oyunu bir daha acmamak üzere kapattım ve sildim.
-----------------------------
abi bu tamamen zevk meselesi hiç bi zaman pes oynamadım oynayamıyorum fifadan vazgeçmek olmaz 2007-2009 ve en son 2010 süper olmuştu şuan üni.'de olduğum için bi türlü 2011 denemek kısmet olmadı bayrama yakın eve gidecem tek hayalim direk fifa 2011 çekip oynamakyani demek istediğim pes'e alışan insan fifa'yı hayatta sevmez fifa'yı seven kişi içinde aynı şey geçerli zevkler ve renkler tartışılmaz:W
-----------------------------
ben fifa 'nın cıkardıgı 98 serisinden itibaren fifa 2007 'ye kadar bütün serilerini zevkle oynadım. taaki 2007 'ye kadar bu zaman boşlugu icinde pes 2010 oldukca hosuma gitti ve simdi fifa 2011 serisiylede pes 'i ayakta alkışlıyorum gercekten mükemmel... fifa o bilindik tarzının dısına hala cıkamamıs 2007 'deki serinin üzerine yaptıkları bir kac görsel efektle oyunu geliştirdiklerini zannediyorlar sen pes 2011 'i oyna bu fikrin degişecektir eminim.
