PES 2012′Nin Oyun İçi Görselleri!
-
Oyun dünyasının merakla beklediği ünlü futbol oyun serisi Pro Evolution Soccer’ın yeni sürümü 2012’nin çıkış tarihi 14 Ekim olarak gösterilirken, kapak tasarımları da kısa bir süreç öncesinde yayınlanmıştı. Ancak seriyi sevenleri biraz daha heyecanlandırma, meraklandırmak ve pazara daha iddialı bir giriş yapmak isteyen firma, ikinci oyuncu kontrolü, serbest vuruşlar ve oyun içi diğer görüntülerden oluşan yeni galerisini yayınladı.
-
futbol oyunları fifa 2006 dan sonra benimiçin bitmiştir , zaten pek de degişmemiş içine ettiler (pes saolsun) o tadı bir daha asla alamıycam.
-
bununda buglarını bulacaz güzel oyun olcak ama :D
-
grafiklerde pek bir değişme göremedim.Bide ordaki oklar falan bokdan olmus.
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
futbol oyunları fifa 2006 dan sonra benimiçin bitmiştir , zaten pek de degişmemiş içine ettiler (pes saolsun) o tadı bir daha asla alamıycam.
-----------------------------fifa 2011 e bak
-
2002 world cup dan başkası yalan.
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
futbol oyunları fifa 2006 dan sonra benimiçin bitmiştir , zaten pek de degişmemiş içine ettiler (pes saolsun) o tadı bir daha asla alamıycam.
-----------------------------fifa 2011 e bak
-----------------------------2011 beni çileden çıkaran tek fifa serisi oldu özellikle r.madrid'e çok aşırı tolerans var gözle görülüyor
fifa serilerinde 2010'un yeri ayrı benim için tabi 2007'deki ayar goller olmasaydı efsane oydu ama :F
2012 çıksın ilkkez pes indirip deneyecem hiç oynamadım bakayım nasıl bi oyunmuş
-
İkinci oyuncu kontrolu demek bakalım :)
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
futbol oyunları fifa 2006 dan sonra benimiçin bitmiştir , zaten pek de degişmemiş içine ettiler (pes saolsun) o tadı bir daha asla alamıycam.
-----------------------------fifa 2011 e bak
-----------------------------Gelin Hep Birlikte Fifa 2011 Bakalım
http://www.youtube.com/watch?v=wLlhFL89kyU
PES ten KONAMI den Başkası Yalan. Fifa Çömez Oyunu Benim Gözümde
-
slmarlq bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
futbol oyunları fifa 2006 dan sonra benimiçin bitmiştir , zaten pek de degişmemiş içine ettiler (pes saolsun) o tadı bir daha asla alamıycam.
-----------------------------fifa 2011 e bak
-----------------------------Gelin Hep Birlikte Fifa 2011 Bakalım
PES ten KONAMI den Başkası Yalan. Fifa Çömez Oyunu Benim Gözümde
-----------------------------PES kan kaybediyor bariz bi şekilde.. 2011 de oynanış açısından çok büyük sıkıntılar var ve 2012 de hala düzeltilmemiş büyük bi kısmı. Merlinin Kazanı'nda ön incelemesi vardı oyunun. Fırsatınız olursa okuyun bi ara..
-
pes 2010 dan itibaren bir düşüş yaşamakta bu herkes tarafından bilinen birşey fifa daha stabil ve daha güzel bir oyun pes e göre o videodaki olayda olabilir normaldir binde bir olabilecek birşey
benim en sevdiğim oyun ise pes 2009 dur sonucta bunlar oyun... gercekleşircez die içine sıctılar.. ayarında bi oyundu pes 2009 sonucta ben oyun oynamak istiyorum 15 dakika boyunca kıcımı yırtıp gol atmaya calısmak değil





