folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder PES 2012′Nin Oyun İçi Görselleri!



PES 2012′Nin Oyun İçi Görselleri!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahir
    Sahir's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2009
    Erkek

    PES 6 ' dan başkası Yalan.

    Saatlerce oynarız bıkmadan.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    pes tartışmasız en kralıdır. fifa gibi elinde dünyanın lisansını bulundurup 2 face pack yapmaktan aciz değiller en azından. yapabileceklerinin en iyisini yapıyorlar her seferinde. çoğu kişi analog tuşları kullanmadan düz mantık oynayıp fark bulamaz ama bir de profesyonellerin oynayışlarını izlemek lazım eleştiri yaparken. 


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madman9
    madman9's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2011
    Erkek

    O ne ya işaret koymuşlar esmen batırmışlar 11 daha iyiydi bari yama cıkarsınlar da 12 ye ceviririz.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    orjinalinde ok yok beyler en azından olmadıgını düşünüyorum.

    pes 2012 için yeni yapay zekayı tanıtım videosunda oyuncular nereye kaçıo,nereye pas atıo,nereye vuruo şeklinde göstermek için ok koydular bu resimlerde o videodan alınmış gibi düşünüyorum.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    en kralı haxball

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    eğer o ok gibi şeyler varsa ve kapatılmıyorsa zükseler oynamam.


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Egemen54
    Egemen54's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2009
    Erkek

    Sahir bunu yazdı:
    -----------------------------

    PES 6 ' dan başkası Yalan.

    Saatlerce oynarız bıkmadan.


    -----------------------------

    Pes 6 efsane zaten ancak benim favorim pes 2009'dur. 2011 e ise alışmama rağmen o eski pes zevkini artık alamıyorum. Sanırım 2012 de böyle olacak...


    Bilginin efendisi olmak için, çalışmanın kölesi olmak gerekir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Eqmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sahir bunu yazdı:
    -----------------------------

    PES 6 ' dan başkası Yalan.

    Saatlerce oynarız bıkmadan.


    -----------------------------

    Pes 6 efsane zaten ancak benim favorim pes 2009'dur. 2011 e ise alışmama rağmen o eski pes zevkini artık alamıyorum. Sanırım 2012 de böyle olacak...


    -----------------------------
    win7 efsanedir gerisi yalan :D   

    fanatik pesi olarak diyorum ki : bu arada 2012 fifa sağlam geliyor

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    o oklar yapay zekayı göstermek için koyulmuş oklar, oyunda yok merak etmeyin

    bence pes son 2 senedir sıçıp sıvadı, fifa kaybettiği tahtı aldı son 2 senedir özellikle fifa 2011 çok iyiydi, fifa 2012 yi bekliyorum pes i de alıp oynarım ama sanmıyorum özellikle pes 2011 cidden saçmalık ötesi hataları vardı.Hep sözylenen sözü de söyliyim; pes arcade oyundur , fifa simülasyondur

    ayrıca bakın fifa 2012:

    Bu sene evrim senesi olarak adlandırılan yeni FIFA'dan ilk bilgiler geliyor:

    -FIFA 12'de "Impact Engine" yani "Darbe motoru" olacak. Peki bu ne işe yarayacak? İkili mücadeleye giren oyuncular arasındaki temas ve darbeleri bu özel motor izleyecek ve en doğru bir şekilde ekrana yansıtmaya çalışacak.

    -Yapay zeka, maç sırasında sakatlanan oyuncuların vücut bölgelerinin durumunu yakından izleyecek.

    -Oyuncular, üzerlerine sert gelen bir toptan dahi sakatlanabilecekler.

    -FIFA 12, ayrıca "AI Vision Game" (Yapay zeka vizyonu - Fransızcadan böyle çevrilmiş) sistemi sayesinde pas yapmayı daha da gerçekçi kılacak. Örneğin görüş mesafesinde olmayan bir oyuncuya pas yapmaya çalıştığınızda bu pasın hedefini bulması daha düşük bir ihtimal olacak. EA, bu sistemin, 'kör paslaşma'yı ortadan kaldıracağını umuyor.

    -Yapay zekanın insan beynine yakın olacağı söyleniyor. Her oyuncu kendi yetenekleri doğrultusunda hareket kabiliyetine sahip olacak. Bununla ilgili bir örnek de verilmiş: Örneğin yapay zeka ile kontrol edilen bir oyuncu üzerine Fabregas'ın top ayağında üzerine doğru geldiğini görünce, daha dikkatli hareket edecek.

    -OPM, FIFA 12'deki maçlarda yeni bir sunum tarzının benimsendiğini söylemiş. Bu sunumların İngiliz taraftarlardan esinlenildiği söylenmekte.

    -Oyunda bu sefer 3 yeni stadyum daha olacak, bu sefer çok daha iyi ışıklandırma efektleriyle bunlar sunulacak.

    -Sol analog stickte kısa bir dribling yapma olanağı tanınacak.

    -Oyunda zemini oldukça yakın gösteren yeni bir kamera açısı bulunacak.

    -Önceki FIFA'lardan daha basit ve ergonomik bir menü arayüzü oyuncuları bekliyor olacak.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Egemen54
    Egemen54's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2009
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eqmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sahir bunu yazdı:
    -----------------------------

    PES 6 ' dan başkası Yalan.

    Saatlerce oynarız bıkmadan.


    -----------------------------

    Pes 6 efsane zaten ancak benim favorim pes 2009'dur. 2011 e ise alışmama rağmen o eski pes zevkini artık alamıyorum. Sanırım 2012 de böyle olacak...

     


    -----------------------------
    win7 efsanedir gerisi yalan :D   

     

    fanatik pesi olarak diyorum ki : bu arada 2012 fifa sağlam geliyor


    -----------------------------

    İnce bir mesaj sezdim burada. Neyse sen önce pesi öğrende sonra fifa'da oynarız. :D

     


    Bilginin efendisi olmak için, çalışmanın kölesi olmak gerekir.
Toplam Hit: 6158 Toplam Mesaj: 32