PES 2012′Nin Oyun İçi Görselleri!
-
PES 6 ' dan başkası Yalan.
Saatlerce oynarız bıkmadan.
-
pes tartışmasız en kralıdır. fifa gibi elinde dünyanın lisansını bulundurup 2 face pack yapmaktan aciz değiller en azından. yapabileceklerinin en iyisini yapıyorlar her seferinde. çoğu kişi analog tuşları kullanmadan düz mantık oynayıp fark bulamaz ama bir de profesyonellerin oynayışlarını izlemek lazım eleştiri yaparken.
-
O ne ya işaret koymuşlar esmen batırmışlar 11 daha iyiydi bari yama cıkarsınlar da 12 ye ceviririz.
-
orjinalinde ok yok beyler en azından olmadıgını düşünüyorum.
pes 2012 için yeni yapay zekayı tanıtım videosunda oyuncular nereye kaçıo,nereye pas atıo,nereye vuruo şeklinde göstermek için ok koydular bu resimlerde o videodan alınmış gibi düşünüyorum.
-
en kralı haxball
-
eğer o ok gibi şeyler varsa ve kapatılmıyorsa zükseler oynamam.
-
Sahir bunu yazdı:
-----------------------------
PES 6 ' dan başkası Yalan.
Saatlerce oynarız bıkmadan.
-----------------------------
Pes 6 efsane zaten ancak benim favorim pes 2009'dur. 2011 e ise alışmama rağmen o eski pes zevkini artık alamıyorum. Sanırım 2012 de böyle olacak... -
Eqmn bunu yazdı:
-----------------------------
Sahir bunu yazdı:
-----------------------------
PES 6 ' dan başkası Yalan.
Saatlerce oynarız bıkmadan.
-----------------------------
Pes 6 efsane zaten ancak benim favorim pes 2009'dur. 2011 e ise alışmama rağmen o eski pes zevkini artık alamıyorum. Sanırım 2012 de böyle olacak...
-----------------------------
win7 efsanedir gerisi yalan :Dfanatik pesi olarak diyorum ki : bu arada 2012 fifa sağlam geliyor
-
o oklar yapay zekayı göstermek için koyulmuş oklar, oyunda yok merak etmeyin
bence pes son 2 senedir sıçıp sıvadı, fifa kaybettiği tahtı aldı son 2 senedir özellikle fifa 2011 çok iyiydi, fifa 2012 yi bekliyorum pes i de alıp oynarım ama sanmıyorum özellikle pes 2011 cidden saçmalık ötesi hataları vardı.Hep sözylenen sözü de söyliyim; pes arcade oyundur , fifa simülasyondur
ayrıca bakın fifa 2012:
Bu sene evrim senesi olarak adlandırılan yeni FIFA'dan ilk bilgiler geliyor:
-FIFA 12'de "Impact Engine" yani "Darbe motoru" olacak. Peki bu ne işe yarayacak? İkili mücadeleye giren oyuncular arasındaki temas ve darbeleri bu özel motor izleyecek ve en doğru bir şekilde ekrana yansıtmaya çalışacak.
-Yapay zeka, maç sırasında sakatlanan oyuncuların vücut bölgelerinin durumunu yakından izleyecek.
-Oyuncular, üzerlerine sert gelen bir toptan dahi sakatlanabilecekler.
-FIFA 12, ayrıca "AI Vision Game" (Yapay zeka vizyonu - Fransızcadan böyle çevrilmiş) sistemi sayesinde pas yapmayı daha da gerçekçi kılacak. Örneğin görüş mesafesinde olmayan bir oyuncuya pas yapmaya çalıştığınızda bu pasın hedefini bulması daha düşük bir ihtimal olacak. EA, bu sistemin, 'kör paslaşma'yı ortadan kaldıracağını umuyor.
-Yapay zekanın insan beynine yakın olacağı söyleniyor. Her oyuncu kendi yetenekleri doğrultusunda hareket kabiliyetine sahip olacak. Bununla ilgili bir örnek de verilmiş: Örneğin yapay zeka ile kontrol edilen bir oyuncu üzerine Fabregas'ın top ayağında üzerine doğru geldiğini görünce, daha dikkatli hareket edecek.
-OPM, FIFA 12'deki maçlarda yeni bir sunum tarzının benimsendiğini söylemiş. Bu sunumların İngiliz taraftarlardan esinlenildiği söylenmekte.
-Oyunda bu sefer 3 yeni stadyum daha olacak, bu sefer çok daha iyi ışıklandırma efektleriyle bunlar sunulacak.
-Sol analog stickte kısa bir dribling yapma olanağı tanınacak.
-Oyunda zemini oldukça yakın gösteren yeni bir kamera açısı bulunacak.
-Önceki FIFA'lardan daha basit ve ergonomik bir menü arayüzü oyuncuları bekliyor olacak. -
FCN bunu yazdı:
-----------------------------
Eqmn bunu yazdı:
-----------------------------
Sahir bunu yazdı:
-----------------------------
PES 6 ' dan başkası Yalan.
Saatlerce oynarız bıkmadan.
-----------------------------
Pes 6 efsane zaten ancak benim favorim pes 2009'dur. 2011 e ise alışmama rağmen o eski pes zevkini artık alamıyorum. Sanırım 2012 de böyle olacak...
-----------------------------
win7 efsanedir gerisi yalan :Dfanatik pesi olarak diyorum ki : bu arada 2012 fifa sağlam geliyor
-----------------------------
İnce bir mesaj sezdim burada. Neyse sen önce pesi öğrende sonra fifa'da oynarız. :D
