folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Pes 2014 PC'ye Çıktı Mı?



Pes 2014 PC'ye Çıktı Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    ohooo ilk güncellemesi bile çıktı 1.0.1 :D diye ne oldu lan hemen yan bastılar amk sanırm :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    İndirmek için kasmayın bok gibi olmuş oyun..


    Kendine İyi Bak ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    rapidhacker550 bunu yazdı

    s.eym böle işi indirdik zamundada 80 50 kb ileoyunda adamları geçtim topun bile gölgesi var 4 lü şekilde esc ye basıp geçemiyom oyuncu değiştireymiyom.3dm filan indirmeyin yazık günah RELOADED BLACKBOX çıkana kadar pusucam varsa da link pls.

    zamunda.net ' giremiyom .se de ise pes 2014 yazıyorum çıkmıyor.

    Oyunun icinden settings'e gel orada en altta V ya da B var onu ESC ile degistir. Tus ayarlarini yap yani. Bende yukledim ama tat alamadim takiliyor bilgisayar sanirim yeni laptop alma vakti geldi :(

     

    Core2Duo 2.00

    256 MB. Nvidia GeForce 8400 GS

    4 GB Ram

     

    Ozellikler bunlar ama takiliyor ne yazikki.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    konu açılmışken sorayım. bi futbol oyunu indircem pc ye de, pes mi 14 mi fifa 13-14 mü hangisi daha iyi şu an _? eskiden 2000 lerde fifa oynardım.


    Her kim ki, göz perdesini bu dünyada sadece kendi çapı kadar aralayabilir ⚡ 🌑
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RunAway
    RunAway's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2011
    Erkek
    Draenei bunu yazdı

    konu açılmışken sorayım. bi futbol oyunu indircem pc ye de, pes mi 14 mi fifa 13-14 mü hangisi daha iyi şu an _? eskiden 2000 lerde fifa oynardım.

     

    Fifa 14 henüz düşmedi. Pes 2014 de oldukca berbat. ESC tusu iptal edilmiş V ile geçişleri yapıyoruz. Ara pasla felan isabet ettirmek cok zor. 

    PC'ye karşı oynamak aşırı zor. Ama 1vs1ler çok zevkli olacaktır.

    Ekran kartını güncelleme vaktim gelmiş bu arada. ATi radeon 4830 512 mb 256 bit 1024 * 768 üstüne çıkınca kasmaya başlıyor. 

    Pes 2013 en ideali bence. Yerinde olsam onu indirirdim. Kadroları güncelle 2013-2014 sezonuna. Hala taş gibi oyun.  

     

    RunAway tarafından 20/Eyl/13 09:11 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    İYİ bakalım pes 13 indiririz.


    Her kim ki, göz perdesini bu dünyada sadece kendi çapı kadar aralayabilir ⚡ 🌑
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek
    RunAway bunu yazdı
    Draenei bunu yazdı

    konu açılmışken sorayım. bi futbol oyunu indircem pc ye de, pes mi 14 mi fifa 13-14 mü hangisi daha iyi şu an _? eskiden 2000 lerde fifa oynardım.

     

    Fifa 14 henüz düşmedi. Pes 2014 de oldukca berbat. ESC tusu iptal edilmiş V ile geçişleri yapıyoruz. Ara pasla felan isabet ettirmek cok zor. 

    PC'ye karşı oynamak aşırı zor. Ama 1vs1ler çok zevkli olacaktır.

    Ekran kartını güncelleme vaktim gelmiş bu arada. ATi radeon 4830 512 mb 256 bit 1024 * 768 üstüne çıkınca kasmaya başlıyor. 

    Pes 2013 en ideali bence. Yerinde olsam onu indirirdim. Kadroları güncelle 2013-2014 sezonuna. Hala taş gibi oyun.  

     

    hocam esc yi ayarlardan yapıcan. ara pas isabet olayını da advanced yapmışsındır, sarı yuvarlağı hareket ettirip yolluyon arapası. basic yap eski düzen olsun.

    ekstra olarak reloaded soranlar var link vermiştim ama yine buyrun

    http://zamundaoyuntorrentleri.blogspot.com/2013/09/pro-evolution-soccer-pes-2014-reloaded.html 


    test 1 2
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    3dm sürümünü oynamıştım.Çok kötüydü oyun yavaştı,top kapmalar bir garip çarpışmalar vardı.Az önce araldan oyun tam tersi oynanış mükemmel.Kötü diyen arkadaşlar farklı sürümlerini denesin hakkatan oyun olmuş.Arapas olayında özgürlük getirmişler yeri filan sen seçiyosun var birsürü ayrıntı kitapçığında.Yalnız online menüm yok onu anlamadım la :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rewolt84
    rewolt84's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2013
    Erkek
    __hsyN__ bunu yazdı
    RunAway bunu yazdı
    Draenei bunu yazdı

    konu açılmışken sorayım. bi futbol oyunu indircem pc ye de, pes mi 14 mi fifa 13-14 mü hangisi daha iyi şu an _? eskiden 2000 lerde fifa oynardım.

     

    Fifa 14 henüz düşmedi. Pes 2014 de oldukca berbat. ESC tusu iptal edilmiş V ile geçişleri yapıyoruz. Ara pasla felan isabet ettirmek cok zor. 

    PC'ye karşı oynamak aşırı zor. Ama 1vs1ler çok zevkli olacaktır.

    Ekran kartını güncelleme vaktim gelmiş bu arada. ATi radeon 4830 512 mb 256 bit 1024 * 768 üstüne çıkınca kasmaya başlıyor. 

    Pes 2013 en ideali bence. Yerinde olsam onu indirirdim. Kadroları güncelle 2013-2014 sezonuna. Hala taş gibi oyun.  

     

    hocam esc yi ayarlardan yapıcan. ara pas isabet olayını da advanced yapmışsındır, sarı yuvarlağı hareket ettirip yolluyon arapası. basic yap eski düzen olsun.

    ekstra olarak reloaded soranlar var link vermiştim ama yine buyrun

    http://zamundaoyuntorrentleri.blogspot.com/2013/09/pro-evolution-soccer-pes-2014-reloaded.html 

    RELOADED I YÜKLEDİM ANCAK AYNI YERDE CRACK BULAMADIM VARMI BUNUN CRACKİ

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek
    rewolt84 bunu yazdı
    __hsyN__ bunu yazdı
    RunAway bunu yazdı
    Draenei bunu yazdı

    konu açılmışken sorayım. bi futbol oyunu indircem pc ye de, pes mi 14 mi fifa 13-14 mü hangisi daha iyi şu an _? eskiden 2000 lerde fifa oynardım.

     

    Fifa 14 henüz düşmedi. Pes 2014 de oldukca berbat. ESC tusu iptal edilmiş V ile geçişleri yapıyoruz. Ara pasla felan isabet ettirmek cok zor. 

    PC'ye karşı oynamak aşırı zor. Ama 1vs1ler çok zevkli olacaktır.

    Ekran kartını güncelleme vaktim gelmiş bu arada. ATi radeon 4830 512 mb 256 bit 1024 * 768 üstüne çıkınca kasmaya başlıyor. 

    Pes 2013 en ideali bence. Yerinde olsam onu indirirdim. Kadroları güncelle 2013-2014 sezonuna. Hala taş gibi oyun.  

     

    hocam esc yi ayarlardan yapıcan. ara pas isabet olayını da advanced yapmışsındır, sarı yuvarlağı hareket ettirip yolluyon arapası. basic yap eski düzen olsun.

    ekstra olarak reloaded soranlar var link vermiştim ama yine buyrun

    http://zamundaoyuntorrentleri.blogspot.com/2013/09/pro-evolution-soccer-pes-2014-reloaded.html 

    RELOADED I YÜKLEDİM ANCAK AYNI YERDE CRACK BULAMADIM VARMI BUNUN CRACKİ

    reloaded ın isosunda yok mu hocam crack? normalde reloadedın koymuş olması lazım, zamundada torrent açıklamasında ayrı bi crack linki vermemiş ama buyur burdaki cracki indirebilirsin.

    https://www.dropbox.com/s/yiqbj5cwpj0vutl/Pro%20Evolution%20Soccer%20%28PES%29%202014%20Crack%20Only%20%5BRELOADED%5D.torrent 


    test 1 2
Toplam Hit: 11183 Toplam Mesaj: 86