folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Pes2009 İçin Joypad Ayarı ; Yardım



Pes2009 İçin Joypad Ayarı ; Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zula
    zula's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2009
    Erkek
    tset nasıl edilir bilmiyorum... bazıları çok adi oluyo... bozuk olabilir tabi. markası ne?

    Dünyada "10" çeşit insan vardır; binary saymayı bilenler ve bilmeyenler..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    kontörland ; çift girişli ps ve pc için.

    dont think twice its all right
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zula
    zula's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2009
    Erkek
    bozuk olabilir sen bi kaç defa daha dene olmazsa git değiştir.

    Dünyada "10" çeşit insan vardır; binary saymayı bilenler ve bilmeyenler..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Yeni bi tane alicaksan haci Logitech Chillstream'i tavsiye ederim.

    Gamepad'de havalandirma sistemi var elini terletmiyo bu yaz sicaklarinda cok iyi bi ozellik :)


    I find your lack of faith disturbing.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khellix
    Khellix's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Aynı sorun benim başımada geldi Kontörlandların genel sorunu  anakart seçiyor çok garip her donanımda  çalışmıyor denedigim 8 bilgisayarın sadece 3 tanesinde çalıştı,

    bunun çözümüde yok google da arayabilirsin,firmaya mail bile attik,kaderinize razı olun o kollar öle tadında cvp veriyorlar.hocam sana önerim ucuz kol alma,çok kol

    eskitdim,Hani bir söz var ya Ucuz mal alcak kadar zengin degilim dogru oluyor  çoğunlukla sana önerim logitec'in kollarını

    almaya çalış biraz tuzlu ama donanım uyumsuzluğu,aşırı kullanımda tuşa basmama vs oluşmuyor,ergonomik... vs  özellikle kontorlandın analog olmayan 4 yönlü tusu

    ayrık olması ve ucuz olması sebebiyle tercih edilen bir marka ama dedigim gibi,piyasada çok kol satılıyor,ucuz, 2.5 senedir taş gibi duran logitecler haric digerleri

    bozuldu depar tusu iicine göctü,anaologun plasitigi koptu,yön tuşları tutukluk yapıor vs :)


    Nullum crimen sine lege
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    tuşların bozul olma ihtimaline karşı ; ve içindede driver cd si çıkmamıştı..ürün hem ps hem de pc için kullanılabilir olandan belki bozuktu iade edildi dedim cd de çıkmayınca...adam çalıştırdı nfs'de oynadı filan..ama ben haala çalışıyo olduğuna dair bi işaret göremedm kendi pc'mde : )

     


    dont think twice its all right
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khellix
    Khellix's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    diyorumya kollar saglamdır senin donanımı begenmemisdir satıcı geri almadıysa söle bu kontorland her bilgisayrda çalışmıor bilgisayar seciyor internetde forumlarda

    örn mevcut,üretici firmanında bir tarafında degil biz böle yaptık yerse  zhiniyetindeler.Onun dışında yasal hakkıkn kulanmadığın malı iade ediyorsun


    Nullum crimen sine lege
Toplam Hit: 3806 Toplam Mesaj: 18