Pes2009 İçin Joypad Ayarı ; Yardım
-
tset nasıl edilir bilmiyorum... bazıları çok adi oluyo... bozuk olabilir tabi. markası ne?
-
kontörland ; çift girişli ps ve pc için.
-
bozuk olabilir sen bi kaç defa daha dene olmazsa git değiştir.
-
Yeni bi tane alicaksan haci Logitech Chillstream'i tavsiye ederim.
Gamepad'de havalandirma sistemi var elini terletmiyo bu yaz sicaklarinda cok iyi bi ozellik :)
-
Aynı sorun benim başımada geldi Kontörlandların genel sorunu anakart seçiyor çok garip her donanımda çalışmıyor denedigim 8 bilgisayarın sadece 3 tanesinde çalıştı,
bunun çözümüde yok google da arayabilirsin,firmaya mail bile attik,kaderinize razı olun o kollar öle tadında cvp veriyorlar.hocam sana önerim ucuz kol alma,çok kol
eskitdim,Hani bir söz var ya Ucuz mal alcak kadar zengin degilim dogru oluyor çoğunlukla sana önerim logitec'in kollarını
almaya çalış biraz tuzlu ama donanım uyumsuzluğu,aşırı kullanımda tuşa basmama vs oluşmuyor,ergonomik... vs özellikle kontorlandın analog olmayan 4 yönlü tusu
ayrık olması ve ucuz olması sebebiyle tercih edilen bir marka ama dedigim gibi,piyasada çok kol satılıyor,ucuz, 2.5 senedir taş gibi duran logitecler haric digerleri
bozuldu depar tusu iicine göctü,anaologun plasitigi koptu,yön tuşları tutukluk yapıor vs :)
-
tuşların bozul olma ihtimaline karşı ; ve içindede driver cd si çıkmamıştı..ürün hem ps hem de pc için kullanılabilir olandan belki bozuktu iade edildi dedim cd de çıkmayınca...adam çalıştırdı nfs'de oynadı filan..ama ben haala çalışıyo olduğuna dair bi işaret göremedm kendi pc'mde : )
-
diyorumya kollar saglamdır senin donanımı begenmemisdir satıcı geri almadıysa söle bu kontorland her bilgisayrda çalışmıor bilgisayar seciyor internetde forumlarda
örn mevcut,üretici firmanında bir tarafında degil biz böle yaptık yerse zhiniyetindeler.Onun dışında yasal hakkıkn kulanmadığın malı iade ediyorsun
