PFDK"Dan Galatasaray"A Tarihi Ceza
-
Bir Galatasaray taraftarı olarak az bile ceza aldık diyorum umarım bu olayları çıkaranlar mutlu olmuşlardır.Bu cezalar umarım galatasaraya ve diğer kuluplere ders olur.
PFDK'dan Galatasaray'a tarihi ceza
Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), Galatasaray-Fenerbahçe derbisinde Ali Sami Yen Stadı'nda yaşanan olaylardan dolayı Galatasaray Kulübü'ne 5 maç seyircisiz oynama cezası ve 201.000 YTL para cezası verildi.
PFDK'nın olaylı derbiyle ilgili verdiği kararlar şöyle:
"- Adnan POLAT (Galatasaray A.Ş. idareci) 19.05.2007 tarihinde oynanan Galatasaray A.Ş.-Fenerbahçe müsabakasında çıkan olaylar ile ilgili beyanlarının disiplin cezası verilmesini gerektirir nitelikte olduğu konusunda yeterli kanaat elde edilemediğinden ceza tayinine yer olmadığına,
- Hasan ŞAŞ (Galatasaray A.Ş. futbolcusu) 19.05.2007 tarihinde oynanan Galatasaray A.Ş.-Fenerbahçe müsabakasında; müsabaka öncesi takım kadrosunda yer almadığı halde oyun alanına girerek, rakip takım futbolcularına yönelik saldırgan ve sportmenliğe aykırı harekette bulunması nedeniyle 2 resmi müsabakadan men cezası verilmesine,
- Tümer METİN (Fenerbahçe futbolcusu) 19.05.2007 tarihinde oynanan Galatasaray A.Ş.-Fenerbahçe müsabakasında; rakip takım seyircilerine karşı sportmenliğe aykırı davranışta bulunmaktan 1 resmi müsabakadan men cezası verilmesine,
- Fenerbahçe Kulübü hakkında: 19.05.2007 tarihinde oynanan Galatasaray A.Ş.-Fenerbahçe müsabakasında; yasal koşullar oluşmadığından çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle ceza tayinine yer olmadığına,
- Galatasaray A.Ş. Kulübü hakkında: 19.05.2007 tarihinde oynanan Galatasaray A.Ş.-Fenerbahçe müsabakasında; Galatasaray A.Ş. Kulübü'nün çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle cezalandırılmasına, kulübe 30.03.2007 tarihinde oynanan Beşiktaş A.Ş.-Galatasaray A.Ş. Türkcell Süper Ligi müsabakasında, kulüp taraftarlarının çirkin ve kötü tezahüratta bulunmaları nedeniyle Kurulumuzun 12.03.2007 tarih ve 2006-2007/841-1119 sayılı kararı ile 30.000.-YTL para cezası verilmiş olmakla ve bu kez F.D.T.nın 31/3 maddesine göre aynı sezon içerisinde çirkin ve kötü tezahürat fiili ikinci kez tekrar edildiğinden F.D.T.nın 31/3 maddesine göre 1 resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası verilmesine,
Müsabaka öncesi, müsabaka esnası ve müsabaka sonrası çıkan saha olayları nedeniyle 4 resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası ile birlikte 200.000.-YTL (İkiyüzbin Yeni Türk Lirası) para cezası verilmesine,
Stadyum içerisinde pet bardaklarda su satışı yapılması suretiyle talimatlara aykırı davranışta bulunulması nedeniyle 1.000.-YTL (Bin Yeni Türk Lirası) para cezası verilmesine,
Sonuç Olarak;
Galatasaray A.Ş. Kulübü'ne TOPLAM BEŞ resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası verilmesine,Ayrıca toplam 201.000.-YTL (İkiyüzbirbin Yeni Türk Lirası) para cezası verilmesine" karar verildiği açıklandı.
-
tamam a.k millet kombinede almaz artık paralarda gitti transferde olmaz kğme düşer heralde gs
-
Ne olcak bu GS'nin hali yha :'(
Off GS'm off :))
-
:D geçmiş olsun
-
koka haberi görmesin ağlar ahahah
-
az bile aq ohh :D 5 mac yetmez
-
Yazık a.q çok Yazık!!!!!!!!!!!! :@ uLan Can Aydın Yaktı Bizi!
-
az bile a.q..sürünsünler hakettiler bunu..
-
beyler hesap gs'nin hesap numarasına 3-5 bişiler atalım yav:D
-
iyi az vermişler lan :) bi ara gelecek sezon gs kendı ewınde mac oynamıcak diolardı
-
cezamı bu a.q az çok az hemde...
