folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder PFDK"Dan Galatasaray"A Tarihi Ceza



PFDK"Dan Galatasaray"A Tarihi Ceza

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

     Bir Galatasaray taraftarı olarak az bile ceza aldık diyorum umarım bu olayları çıkaranlar mutlu olmuşlardır.Bu cezalar umarım galatasaraya ve diğer kuluplere ders olur.

    PFDK'dan Galatasaray'a tarihi ceza

    Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), Galatasaray-Fenerbahçe derbisinde Ali Sami Yen Stadı'nda yaşanan olaylardan dolayı Galatasaray Kulübü'ne 5 maç seyircisiz oynama cezası ve 201.000 YTL para cezası verildi.

    PFDK'nın olaylı derbiyle ilgili verdiği kararlar şöyle:

    "- Adnan POLAT (Galatasaray A.Ş. idareci) 19.05.2007 tarihinde oynanan Galatasaray A.Ş.-Fenerbahçe müsabakasında çıkan olaylar ile ilgili beyanlarının disiplin cezası verilmesini gerektirir nitelikte olduğu konusunda yeterli kanaat elde edilemediğinden ceza tayinine yer olmadığına,

    - Hasan ŞAŞ (Galatasaray A.Ş. futbolcusu) 19.05.2007 tarihinde oynanan Galatasaray A.Ş.-Fenerbahçe müsabakasında; müsabaka öncesi takım kadrosunda yer almadığı halde oyun alanına girerek, rakip takım futbolcularına yönelik saldırgan ve sportmenliğe aykırı harekette bulunması nedeniyle 2 resmi müsabakadan men cezası verilmesine,

    - Tümer METİN (Fenerbahçe futbolcusu) 19.05.2007 tarihinde oynanan Galatasaray A.Ş.-Fenerbahçe müsabakasında; rakip takım seyircilerine karşı sportmenliğe aykırı davranışta bulunmaktan 1 resmi müsabakadan men cezası verilmesine,

    - Fenerbahçe Kulübü hakkında: 19.05.2007 tarihinde oynanan Galatasaray A.Ş.-Fenerbahçe müsabakasında; yasal koşullar oluşmadığından çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle ceza tayinine yer olmadığına,

    - Galatasaray A.Ş. Kulübü hakkında: 19.05.2007 tarihinde oynanan Galatasaray A.Ş.-Fenerbahçe müsabakasında; Galatasaray A.Ş. Kulübü'nün çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle cezalandırılmasına, kulübe 30.03.2007 tarihinde oynanan Beşiktaş A.Ş.-Galatasaray A.Ş. Türkcell Süper Ligi müsabakasında, kulüp taraftarlarının çirkin ve kötü tezahüratta bulunmaları nedeniyle Kurulumuzun 12.03.2007 tarih ve 2006-2007/841-1119 sayılı kararı ile 30.000.-YTL para cezası verilmiş olmakla ve bu kez F.D.T.nın 31/3 maddesine göre aynı sezon içerisinde çirkin ve kötü tezahürat fiili ikinci kez tekrar edildiğinden F.D.T.nın 31/3 maddesine göre 1 resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası verilmesine,

    Müsabaka öncesi, müsabaka esnası ve müsabaka sonrası çıkan saha olayları nedeniyle 4 resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası ile birlikte 200.000.-YTL (İkiyüzbin Yeni Türk Lirası) para cezası verilmesine,

    Stadyum içerisinde pet bardaklarda su satışı yapılması suretiyle talimatlara aykırı davranışta bulunulması nedeniyle 1.000.-YTL (Bin Yeni Türk Lirası) para cezası verilmesine,

    Sonuç Olarak;
    Galatasaray A.Ş. Kulübü'ne TOPLAM BEŞ resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası verilmesine,

    Ayrıca toplam 201.000.-YTL (İkiyüzbirbin Yeni Türk Lirası) para cezası verilmesine" karar verildiği açıklandı.


    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek
    tamam a.k millet kombinede almaz artık paralarda gitti transferde olmaz kğme düşer heralde gs

    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Ne olcak bu GS'nin hali yha :'(

    Off GS'm off :))


    I find your lack of faith disturbing.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    :D geçmiş olsun

    ///______________
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    koka haberi görmesin ağlar ahahah

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    az bile aq ohh :D  5 mac yetmez

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Yazık a.q çok Yazık!!!!!!!!!!!! :@ uLan Can Aydın Yaktı Bizi!

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    az bile a.q..sürünsünler hakettiler bunu..

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    beyler hesap gs'nin hesap numarasına 3-5 bişiler atalım yav:D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    iyi az vermişler lan :) bi ara gelecek sezon gs kendı ewınde mac oynamıcak diolardı


    çocuktum,büyüdüm
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    cezamı bu a.q az çok az hemde...

Toplam Hit: 3248 Toplam Mesaj: 25