PFDK"Dan Galatasaray"A Tarihi Ceza
-
bu ceza hafif bile kalmış bence
-
ben bu tarihi cezayı veren , verdiren , vermesine vesile olan herkezin anasını skim.
böle bir ceza olamaz orospu cocugu fenerliler yapsa. izmire pikniğe yollarlar.
işte abi orospu cocugu heryerde orospu cocugunu buluyor.
ne yapmışlar ordakiler
haklı öfkelerini dile getirmişler..
o kadar abartacak ne var? kaç yıldır bu sahneleri KARIköy de görüyoruz zaten.
olay galatasaraya gelince mi türk futbolunun tarihi lekesi olarak görüyorelar.
başta federasyon başkanının.
sonra hıncal uluçu
sonra disiplin kurulunu
sonra AZİZ-e YILDIVIM ı
sonra şakip masturbasyonoğlunu
sonra Kaliteli Orospu Çocuğu Aliyi
sikeceksin.
ağladılar sızladılar her boku yediler.
şampiyon oldular. sonra bize böle ceza geldi m.k
nerde göt oğlan fener ligden çekilecek fenr.
onu yapacak bunu yapacak fener
sadece konuşarak olmuyor amına kodum şeyleri..
not : kusura bakmayın biraz küfürlü konuştum dayanamadım.
-
bizans takımı normaldir beter olsunlar. 5 değil 15 maç wersinlerde adam olsun.
-
Yuha amk. bu durumda bile hala fedarosyano bok atıyonuz amk. fenerin çektiği kadar federasyondan kim çekti. az bile vermişler diceğinize daha hala başkalarına yüklüyonuz ayıp be amk..
