folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Phenom X6 Kaç Çekirdek ?



Phenom X6 Kaç Çekirdek ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n1gh7m4r3
    n1gh7m4r3's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    scheitann bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    scheitann bunu yazdı:
    -----------------------------

    i7 4 ve 6 çekirdekli çekirdek başına iki işleç yani hyper treading.

    şahsım adına bedava verseler intel almam


    -----------------------------

    nie alman intelin kalitesi bence her zaman daha iyi


    -----------------------------

     

    çünkü intel i alırsın %10 performans farkına %100 hatta yeri gelir 1000 dolar ödersin.

    ısı yalıtımı için tutup hafnium malzemesi kullanıyolar çekirdeğin içi ateş gibi yanarken dışarıya ısı vermesin diye.

    güç tüketimi kutusunda 130 watt yazar reel testlere bakarsın 172 watt çeker

    6 ayda 1 hadi bilemedin yılda 1 bir yerden arıza çıkartır intel sistem

    ya anakartına bişey olur ya ses alamazsın ya ramlerin cortlar ya power ın gider ya diskine

    ama her halükarda sorun çıkartır.

    ben dükkana gelen adamlara bile satmak istemiyorum boşa masraf bi de üstüne uğraştırıp duruyo


    -----------------------------

    vay be intele bakın siz, ramleri bozuyor, psu yu bozuyor, hardiski bozuyor...

    millet gidipte via chipsetli sis chipsetli anakart, quake kasalı,markasız ramli sistem alırsa tabi bozulur, ama bu intelin yüzünden değil, para kazanmak için sisteme dünyanın en adi anakartının,kasasının,ram in koyulup sonra göz boyamak için içine intel işlemci koyulan sistemler yüzündendir.

    ayrıca şu 130watt yazıpda 172 watt çeken testi buraya koy cevap vereyimde hep beraber gülelim sana.

    bayzin umarım böyle yorumları dikkate almıyorsundur.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Valla kardeş emektar p4 presscot 478pin 3GHz hala taş gibi Asus bord üzerinde...

    Param olsa pentiyum cori7 kasacaam ama... tık tık...


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    scheitann bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    scheitann bunu yazdı:
    -----------------------------

    i7 4 ve 6 çekirdekli çekirdek başına iki işleç yani hyper treading.

    şahsım adına bedava verseler intel almam


    -----------------------------

     

    nie alman intelin kalitesi bence her zaman daha iyi


    -----------------------------

     

     

    çünkü intel i alırsın %10 performans farkına %100 hatta yeri gelir 1000 dolar ödersin.

    ısı yalıtımı için tutup hafnium malzemesi kullanıyolar çekirdeğin içi ateş gibi yanarken dışarıya ısı vermesin diye.

    güç tüketimi kutusunda 130 watt yazar reel testlere bakarsın 172 watt çeker

    6 ayda 1 hadi bilemedin yılda 1 bir yerden arıza çıkartır intel sistem

    ya anakartına bişey olur ya ses alamazsın ya ramlerin cortlar ya power ın gider ya diskine

    ama her halükarda sorun çıkartır.

    ben dükkana gelen adamlara bile satmak istemiyorum boşa masraf bi de üstüne uğraştırıp duruyo


    -----------------------------

    güzel komplo teorisi sevdim bunu ;) Intel®'e laf yok adamlar yapıyor. Ayrıca ısınma olayına gelince en sağlam komplo teorisi o aralarında.


    Metallica Rules
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyberfalcon
    cyberfalcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2008
    Erkek

    AMD'nin sanal çekirdek kullandığını hiç duymadım. Intel'in HT işlemcilerinde sanal çekirdek var. Hatta AMD bazı 3 çekirdekli işlemcileri 4 çekirdekli işlemcilerin bir çekirdeği kapatılarak yapılmış.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    cyberfalcon bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMD'nin sanal çekirdek kullandığını hiç duymadım. Intel'in HT işlemcilerinde sanal çekirdek var. Hatta AMD bazı 3 çekirdekli işlemcileri 4 çekirdekli işlemcilerin bir çekirdeği kapatılarak yapılmış.


    -----------------------------

    Yanılmıyorsam 4 çerkirdekli üretimden çıkıp da 1 çekirdeği sorunlu işlemcilerin sorunlu çekirdeğini kapatarak 3 çekirdekli işlemci olarak piyasaya sürüldülerdi mi acaba?


    Metallica Rules
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    cyberfalcon bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMD'nin sanal çekirdek kullandığını hiç duymadım. Intel'in HT işlemcilerinde sanal çekirdek var. Hatta AMD bazı 3 çekirdekli işlemcileri 4 çekirdekli işlemcilerin bir çekirdeği kapatılarak yapılmış.


    -----------------------------

    hypertransport var amd de .Birde bazıları mecburiyetten bazıları bozuk olduklarından kapatılıyor çekirdeklerin açabilen anakartlar var.Şans işi birazcık

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    n1gh7m4r3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    scheitann bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    scheitann bunu yazdı:
    -----------------------------

    i7 4 ve 6 çekirdekli çekirdek başına iki işleç yani hyper treading.

    şahsım adına bedava verseler intel almam


    -----------------------------

    nie alman intelin kalitesi bence her zaman daha iyi


    -----------------------------

     

    çünkü intel i alırsın %10 performans farkına %100 hatta yeri gelir 1000 dolar ödersin.

    ısı yalıtımı için tutup hafnium malzemesi kullanıyolar çekirdeğin içi ateş gibi yanarken dışarıya ısı vermesin diye.

    güç tüketimi kutusunda 130 watt yazar reel testlere bakarsın 172 watt çeker

    6 ayda 1 hadi bilemedin yılda 1 bir yerden arıza çıkartır intel sistem

    ya anakartına bişey olur ya ses alamazsın ya ramlerin cortlar ya power ın gider ya diskine

    ama her halükarda sorun çıkartır.

    ben dükkana gelen adamlara bile satmak istemiyorum boşa masraf bi de üstüne uğraştırıp duruyo


    -----------------------------

    vay be intele bakın siz, ramleri bozuyor, psu yu bozuyor, hardiski bozuyor...

    millet gidipte via chipsetli sis chipsetli anakart, quake kasalı,markasız ramli sistem alırsa tabi bozulur, ama bu intelin yüzünden değil, para kazanmak için sisteme dünyanın en adi anakartının,kasasının,ram in koyulup sonra göz boyamak için içine intel işlemci koyulan sistemler yüzündendir.

    ayrıca şu 130watt yazıpda 172 watt çeken testi buraya koy cevap vereyimde hep beraber gülelim sana.

    bayzin umarım böyle yorumları dikkate almıyorsundur.


    -----------------------------

     

    aslında hiç tartışmaya bile girmeyecektim ama madem ki delil istiyosun e boynumuzun borcu

    http://techreport.com/articles.x/16044/7

    grafik tabloları karşılaştırırsan phenom x4 9950 tam 140 watt lık bi işlemciydi

    oradan kıstas alabilirsin unutmadan listedeki core i7 920 ve 940 için tdp değerleri max. 130 w olarak belirtilmiştir.

    http://ark.intel.com/Product.aspx?id=37147

    en azından intel öyle diyo.

    kaldırılmamış olsa sana 980x in de 172 watt çektiğini ( overclock yapılmadan farbikar çıkış haliyle ) ispatlardım.

     

    asıl  laf etmemen gerekn via dır.

    kolay kolay patlamazlar.

    alt seviyede kesinlikle ve kesinlikle quake ten başka mal satmam. quake maskom firmasının malıdır. zaten bu piyasada bir malda maskom un adını duyuyosan

    biat edeceksin o mala. bknz : his zotac benq biostar a4tech glacialtech vs.vs.vs.

     

    sana şaka gibi gelen cümlelerim belki 10 belki 100 defa başıma geldi. ve evet o tükettiği güç yaydığı ısı yüzünden aklına gelecek her komponentin canına okur

    intel.

     

    her türlü teklife teste ve zorlamaya hazırım. fiyat limitini belirle getir kasanı sokalım stress testine patlayana kadar. ben malıma güveniyorum.

     

    adamlar sırf siz gerçeği görmeyin amd almayın diye yılda 2 milyar dolar dell e rüşvet vermiş. hp ye sattığı işlemcilerin parasını 3 yıl sonra geri ödüyo intel.

    madem o kadar iyi neden bunları yapıyo?? ve bu sadece resmiyette kazanmış lekeleri. 1.5 milyar dolar sadece a.b. den ceza yediler.

    bugün bu çöp gibi pc lerle uğraşıyosak bilin ki tek nedeni açgözlü ve gelişimi engelleyen intel firmasıdır. x86 patentlerini lisanslarını bir kurcalayın bakalım.

    çinde üretilen ve bi fiil kullanılan 4 çekirdek 20w lık işlemciler neden yaygınlaşamıyor neden x86 lisansı alamıyorlar.

    neden via atom un adı intel olarak değiştirildiğinde aynı test programında %100 ün üzerinde bir performans artışı gösteriyor?

     

    saygılar iyi uykular


    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Hoca sen ne yaptın yahu :S

    Ben intelin ödediği rüşveti cezayı bilmem. Ben aynı özellikteki intel ile amd arasındaki o bariz farkı bilirim. Derdiniz testleri izlemekse nette zibille var test izleyin patlayan amd'leri!

    Benim çok arkadaşımda var amd ve hatta benim makinam 6 yıllık onlarınki 4-5 yıllık. Ram'leri bile benden fazla. Başa baş teste gerek yok benim yorgun ve emektar makinam alayının hakkından herkesin önünde ibretle geldi ve hala da geliyor. Daha bi amd nin dayanımından dolayı övgü aldığına şahit olmadım. Ama hepiniz eminim ki bi çok kere intellerin yüksek performans ve uzun ümrüne iltifatlar etmişsinizdir.

    amd makineler benim gördüğüm kadarıyla ilk alındığında iyi performansa sahip oluyor ancak kısa soluklu oluyorlar.

    amd'nin reklamını yapacaksanız fiyatıyla yapın, daha gerçekçi olur!


    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Tarantula bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca sen ne yaptın yahu :S

    Ben intelin ödediği rüşveti cezayı bilmem. Ben aynı özellikteki intel ile amd arasındaki o bariz farkı bilirim.

    -----------------------------

    hocam bende aynı fiyattaki 2 intel ve amd işlemci arasındaki farkı bilirim ezelden beri amd kullanırım 1 kere sorun çıkarttığını görmedim.

     

    göz boyayan intel dir , bir çok firmaya sırf intel kullansınlar diye bedava işlemci üstüne de rüşvet vermiştir bu yollada bizim tüketicilerin gözünü boyamıştır..

     

    en yüksek performanslı işlemciyi intel yapabilir ama dünyanın en hızlı super bilgisayarları amd kullanıyor, çünki amd uygun fiyata gerçek performans ı satıyor.

    zaten olay da ordadır. paran varsa daha iyisini de alırsın intel 2 milyara işlemci satsın ben 3 sene de bir en iyi amd işlemciyi alırım o paraya aynı performans.

     

    kaldıki yok amd ısınıyor , yok sorunlu vs vs  termal macunum bitti çıkarttım açtım kaç kere işlemciyi fan ı kupkuru orda macun diye birşey yok kıytırık amd fan ı kullanıyorum niye acaba ben en sn oyunları oynayınca ısı sorunu olmuyor da intelcilere sorarsam oluyormuş...

     

    diyelim ki çok ısınıyor 500tl ye alacağım intel ile aynı performans a sahip   AMD BLACK edition bi işlemci alırım 400tl ye (çarpan kili olmayan)

    100tl ye de taş gibi bir fan  OC ederim intel performansını da geçerim..

     

    önemli olan verdiğiniz 1 TL başına aldığınız performanstır maksimum performans değil..

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    biraz eski bir videodur ama arşivimde vardı paylaşayım dedim.

     

    http://www.4shared.com/video/hCFgg4g9/THG_CPU_Cooling.html


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 6488 Toplam Mesaj: 40