Php De Resim Kaydetme (Curl Falan Değil Basit)
-
Resim kaydetmem gerekiyordu ve bi ton siteye baktım fakat yok curl, yok bilmem ne ohoooo bi ton uğraş, bi ton problem.Türkçe/ingilzice baktım, eğer kimse yayınlamamışsa, belkide baya bi kasılabilirim, yok birileri yaptı buldu ve yaygınlaştı ama ben aramama rağmen bulamadıysam salak oluyorum :) Neyse;
Şimdi google resmini indirelim;
http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png
<?php header('Content-Type: text/html; charset=utf-8');
$a = file_get_contents('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png');
if($b = fopen('google.png','w')){ //dosya adını seçiyoruz , hangi isimle kaydedilsin istiyorsanz
if(fwrite($b,$a)){
echo 'ok';
fclose($b);
}else{
echo 'yazılmadı';
}
}else{
echo 'dosya açılmadı';
}
?>
Bu kadar basit.Naptık burda ? resmin içeriğini alıp, yeni dosyaya ekledik.Sevgiler saygılar ..
-
İtina ile konunun içine edilir. :p :))
Zumsukcum, olay daha önce biliniyordu şahsen. :) Eğer "echo $a;" veya "echo $b;" komutlarını verirsen; bir dünya abuk subuk karakter görürsün.
İşte bu karakterler aslında resmin "binary" kodudur. Bu kod ile veritabanında da bu resimler yazı olarak saklanıyor. Ama performans açısından önerilmiyor ;)Ama bak sana salak demiyorum haa! :))
-
Ufak bir anket:
Bir işlem yapmanız gerekiyor ve bunun iki yolu var.
A yolu : yapılması basit ama işlem süresi 10 saniye
B yolu : yapılması zor ama işlem süresi 3 saniye
hangisini seçerdiniz?edit:
Curl versiyonu$file= fopen ('google.png', 'w+');
$curl = curl_init('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png');
curl_setopt($curl, CURLOPT_TIMEOUT, 50);
curl_setopt($curl, CURLOPT_FILE, $file);
curl_exec($curl);
curl_close($curl);
fclose($file);
dosya boyutu büyük ise set time limit 0 çekmek lazım tabi -
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
Ufak bir anket:
Bir işlem yapmanız gerekiyor ve bunun iki yolu var.
A yolu : yapılması basit ama işlem süresi 10 saniye
B yolu : yapılması zor ama işlem süresi 3 saniye
hangisini seçerdiniz?
-----------------------------
A seçerdim şahsen.temiz olsun.fenaaaa :D
bidaha sorsalar yine A seçerdim amk.çünkü işlem basit zamandan sıkıntım yok :D -
ilk defa yapiyorsam A yi secerim 2. kez yapiyorsam B yi secerim. ucunku kez yapiyorsam artik sklmis olarum yine A yi secerim ve karsidan karsiya gecerim =D
-
copy('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png','amk.png');
:|
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
copy('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png','amk.png');
:|
-----------------------------adam son darbeyi vurmuş beyler :F vurmayın adam öldü.
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
copy('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png','amk.png');
:|
-----------------------------ahahah adam noktayi koydu :)
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
copy('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png','amk.png');
:|
-----------------------------olm götümü yırtıyorum bak w3school ve php.net gibi Türkçe site açalım diye.
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=php+de+resim+indirme+-y%C3%BCkleme&aq=f&aqi=&aql=&oq=
akşam içkili kafayla yok arkadaaş bulamadım :)
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
copy('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png','amk.png');
:|
-----------------------------olm götümü yırtıyorum bak w3school ve php.net gibi Türkçe site açalım diye.
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=php+de+resim+indirme+-y%C3%BCkleme&aq=f&aqi=&aql=&oq=
akşam içkili kafayla yok arkadaaş bulamadım :)
-----------------------------açak açmasınada sağlam bilgili bi ekip lazım
her programlama / yazılım dilini yalayıp yutmuş insanlar lazım
en kötüsü w3 ü php.net i türkçeye çeviririz :|
görsel dökümanda şart
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
copy('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png','amk.png');
:|
-----------------------------olm götümü yırtıyorum bak w3school ve php.net gibi Türkçe site açalım diye.
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=php+de+resim+indirme+-y%C3%BCkleme&aq=f&aqi=&aql=&oq=
akşam içkili kafayla yok arkadaaş bulamadım :)
-----------------------------açak açmasınada sağlam bilgili bi ekip lazım
her programlama / yazılım dilini yalayıp yutmuş insanlar lazım
en kötüsü w3 ü php.net i türkçeye çeviririz :|
görsel dökümanda şart
-----------------------------Evet anca çevirerek en basit çözüme ulaşılır çünkü w3teki adamlar DOM'u falan yalamış yutmuş psikopata bağlamış tipler :F o kadar bilsek zaten ohoo
