folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Php De Resim Kaydetme (Curl Falan Değil Basit)



Php De Resim Kaydetme (Curl Falan Değil Basit)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Resim kaydetmem gerekiyordu ve bi ton siteye baktım fakat yok curl, yok bilmem ne ohoooo bi ton uğraş, bi ton problem.Türkçe/ingilzice baktım, eğer kimse yayınlamamışsa, belkide baya bi kasılabilirim, yok birileri yaptı buldu ve yaygınlaştı ama ben aramama rağmen bulamadıysam salak oluyorum :) Neyse;

    Şimdi google resmini indirelim; 

    http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png

    <?php header('Content-Type: text/html; charset=utf-8'); 

    $a = file_get_contents('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png');

    if($b = fopen('google.png','w')){ //dosya adını seçiyoruz , hangi isimle kaydedilsin istiyorsanz

        if(fwrite($b,$a)){

            echo 'ok';

            fclose($b);

        }else{

            echo 'yazılmadı';

        }

    }else{

        echo 'dosya açılmadı';

    }

    ?>

    Bu kadar basit.Naptık burda ? resmin içeriğini alıp, yeni dosyaya ekledik.Sevgiler saygılar ..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutkun
    tutkun's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2010
    Erkek

    İtina ile konunun içine edilir. :p :))

    Zumsukcum, olay daha önce biliniyordu şahsen. :) Eğer "echo $a;" veya "echo $b;" komutlarını verirsen; bir dünya abuk subuk karakter görürsün.
    İşte bu karakterler aslında resmin "binary" kodudur. Bu kod ile veritabanında da bu resimler yazı olarak saklanıyor. Ama performans açısından önerilmiyor ;)

    Ama bak sana salak demiyorum haa! :)) 


    Bilen konuşmuyor, konuşan bilmiyor...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Ufak bir anket:

    Bir işlem yapmanız gerekiyor ve bunun iki yolu var.

    A yolu : yapılması basit ama işlem süresi 10 saniye 

    B yolu : yapılması zor ama işlem süresi 3 saniye

    hangisini seçerdiniz? 

     

    edit: 
    Curl versiyonu

    $file= fopen ('google.png', 'w+');

    $curl = curl_init('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png');

    curl_setopt($curl, CURLOPT_TIMEOUT, 50);

    curl_setopt($curl, CURLOPT_FILE, $file);

    curl_exec($curl);

    curl_close($curl);

    fclose($file); 

    dosya boyutu büyük ise set time limit 0 çekmek lazım tabi 

     


    Bittik biz bittik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ufak bir anket:

    Bir işlem yapmanız gerekiyor ve bunun iki yolu var.

    A yolu : yapılması basit ama işlem süresi 10 saniye 

    B yolu : yapılması zor ama işlem süresi 3 saniye

    hangisini seçerdiniz? 


    -----------------------------

    A seçerdim şahsen.temiz olsun.fenaaaa :D

    bidaha sorsalar yine A seçerdim amk.çünkü işlem basit zamandan sıkıntım yok :D  

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    ilk defa yapiyorsam A yi secerim 2. kez yapiyorsam B yi secerim. ucunku kez yapiyorsam artik sklmis olarum yine A yi secerim ve karsidan karsiya gecerim =D


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    copy('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png','amk.png');

    :|


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    copy('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png','amk.png');

    :|


    -----------------------------

    adam son darbeyi vurmuş beyler :F vurmayın adam öldü.


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    copy('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png','amk.png');

    :|


    -----------------------------

    ahahah adam noktayi koydu :)


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    copy('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png','amk.png');

    :|


    ----------------------------- 

    olm götümü yırtıyorum bak w3school ve php.net gibi Türkçe site açalım diye.

    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=php+de+resim+indirme+-y%C3%BCkleme&aq=f&aqi=&aql=&oq=

    akşam içkili kafayla yok arkadaaş bulamadım :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    copy('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png','amk.png');

    :|


    ----------------------------- 

     

    olm götümü yırtıyorum bak w3school ve php.net gibi Türkçe site açalım diye.

    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=php+de+resim+indirme+-y%C3%BCkleme&aq=f&aqi=&aql=&oq=

    akşam içkili kafayla yok arkadaaş bulamadım :)


    -----------------------------

    açak açmasınada sağlam bilgili bi ekip lazım

    her programlama / yazılım dilini yalayıp yutmuş insanlar lazım

    en kötüsü w3 ü php.net i türkçeye çeviririz :|

    görsel dökümanda şart


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    copy('http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png','amk.png');

    :|


    ----------------------------- 

     

    olm götümü yırtıyorum bak w3school ve php.net gibi Türkçe site açalım diye.

    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=php+de+resim+indirme+-y%C3%BCkleme&aq=f&aqi=&aql=&oq=

    akşam içkili kafayla yok arkadaaş bulamadım :)


    -----------------------------

     

    açak açmasınada sağlam bilgili bi ekip lazım

    her programlama / yazılım dilini yalayıp yutmuş insanlar lazım

    en kötüsü w3 ü php.net i türkçeye çeviririz :|

    görsel dökümanda şart


    -----------------------------

    Evet anca çevirerek en basit çözüme ulaşılır çünkü w3teki adamlar DOM'u falan yalamış yutmuş psikopata bağlamış tipler :F o kadar bilsek zaten ohoo


    .
Toplam Hit: 2916 Toplam Mesaj: 13