Php De Resim Kaydetme (Curl Falan Değil Basit)
-
hocam bi şekil yapmak lazım.Vallahi bak bugünde baktım yok, yok yok.Arkadaş php ile dosya indirme copy() i vermemiş adamlar.O kadar site var bide kodlama üstüne uzman geçinen amk alayının.Sabahtan beri file_get_contents le 12.30 da başladık öğrenci resimlerini indirmeye saat 11 de %60 ı anca tamamlanmış.Copy'e geçtim, 4 saatte %90'ı tamamlanmış.
100 bin resim öğesi indiriliyor.Hoş 13-14 bin'i öğrenci resmi.diğerleri daü amblemi.Onuda file_get_contents'te eşitleyip , unlik ile sildircem aynıysa..Neyse;
İşin özü o kadar siteye baktım adamlar karma karışık anlatmış ve hepsi birbirinden çalıntı.Harbi yazık abi.Türkiye'den neden sağlam programcı çıkmıyor sonra.E ingilizce bilmeyen sıçıyor abi yok site yok düzgünce.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bi şekil yapmak lazım.Vallahi bak bugünde baktım yok, yok yok.Arkadaş php ile dosya indirme copy() i vermemiş adamlar.O kadar site var bide kodlama üstüne uzman geçinen amk alayının.Sabahtan beri file_get_contents le 12.30 da başladık öğrenci resimlerini indirmeye saat 11 de %60 ı anca tamamlanmış.Copy'e geçtim, 4 saatte %90'ı tamamlanmış.
100 bin resim öğesi indiriliyor.Hoş 13-14 bin'i öğrenci resmi.diğerleri daü amblemi.Onuda file_get_contents'te eşitleyip , unlik ile sildircem aynıysa..Neyse;
İşin özü o kadar siteye baktım adamlar karma karışık anlatmış ve hepsi birbirinden çalıntı.Harbi yazık abi.Türkiye'den neden sağlam programcı çıkmıyor sonra.E ingilizce bilmeyen sıçıyor abi yok site yok düzgünce.
-----------------------------Bu öğrenci resmi dediğin nerenin öğrencisi? :)
