Pkk Silahları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---RudeboY---
    ---RudeboY---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    mont-blanc bunu yazdı:
    -----------------------------
    en kral otomatik silah uzi ile mp5 başkasını tanımam..
    -----------------------------

    Uziye katılıyorum ama nah mp5 :D yani en azından ilk çıkanı deil :P araştır bak o mp5in 10mmlikleri var çelik yeleğede etki edebilmesi amacıyla geliştirilmiş,ayrıca mp5in şekli beni fazla sarmıyor o yüzden önce bi mp7yi araştırmanı tavsiye ederim ;) hem tasarımı daha hoş hemde mp5den daha etkili ;) 


    Söz gümüşse, altın paradır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    [url=http://img479.imageshack.us/my.php?image=osc20weapon20mp520uzi20pq1.jpg[/url]

    sıfır mp-5 ve uzi ortadakini s.et bi boka yaramaz..


    yıkılma sakın !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    ---RudeboY--- bunu yazdı:
    -----------------------------

    mont-blanc bunu yazdı:
    -----------------------------
    en kral otomatik silah uzi ile mp5 başkasını tanımam..
    -----------------------------

    Uziye katılıyorum ama nah mp5 :D yani en azından ilk çıkanı deil :P araştır bak o mp5in 10mmlikleri var çelik yeleğede etki edebilmesi amacıyla geliştirilmiş,ayrıca mp5in şekli beni fazla sarmıyor o yüzden önce bi mp7yi araştırmanı tavsiye ederim ;) hem tasarımı daha hoş hemde mp5den daha etkili ;) 


    -----------------------------

    mp-7 daha iyiymiş de onu nerde bulacam ? Türkiye'de var mı?


    yıkılma sakın !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazrail
    kazrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    önce siber Alem şimdide dağlar Geliyor tahribatın Ayak sesleri.....


    Ey üç yüz seneden sonraki yüksek asrın arkasında gizlenmiş ve sâkitâne Nurun sözünü dinleyen ve bir nazar-ı hafî-i gaybî ile bizi temâşâ eden Said’ler, Hamza’lar, Ömer’ler, Osman’lar, Tâhir’ler, Yûsuf’lar, Ahmed’ler ve sâireler! Sizlere hitap ediyorum. Başlarınızı kaldırınız, ‘Sadakte’ deyiniz. Ve böyle demek sizlere borç olsun! (...)
Toplam Hit: 3623 Toplam Mesaj: 15