folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Playstore'da [Watch Dogs] 59.99 TL



Playstore'da [Watch Dogs] 59.99 TL

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GordonFreeman
    GordonFreeman's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2013
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=1hpU_Neg1KA

    Bildiğiniz üzere watch dogs için sayılı günler kaldı.. Oyun çıkış tarihi 27 Mayıs.

    Playstore‘dan Watch Dogs’u ön sipariş ile aldığınız taktirde, Blume Agent Pack‘i de kazanmış olacaksınız. Bu pakette sizlere 1 yeni kıyafet ve 1 yeni özellik gelecek.

    Yurtdışında Oyunun Fiyatı 59.99 $

    PlayStore'dan önsipariş vererek 59.99 TL'ye Satın alabiliyoruz.

    Üstelik PlayStore yeni üyelere 10 TL indirim kuponu hediye ediyor.. Kısacası Oyunu 49.99 TL'ye ön sipariş verebiliyoruz..

     

    http://www.playstore.com/#!/oyun/watch-dogs?aff=lgpb

     


    Frisky...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Key falan veriyorlarsa, playstore'dan satın alıp amazon'a falan satışa koymak daha mantıklı değil mi ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    istedigi ozelliklere baksana, i7 makina kac kiside var, kasarak oynanmaz bu :)


    Nerde o eski TBT...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Sirf sunun icin aldim ps3 bakalim nasi olacak.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    ttnet üyesi mi olmak gerekiyor? ben stesmden 60dolara aldım mk

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GordonFreeman
    GordonFreeman's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2013
    Erkek
    whopper bunu yazdı

    ttnet üyesi mi olmak gerekiyor? ben stesmden 60dolara aldım mk

    ttnet üyeliğine gerek yok hocam :) ben 50 tl ye satın aldım bugun


    Frisky...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    whopper bunu yazdı

    ttnet üyesi mi olmak gerekiyor? ben stesmden 60dolara aldım mk

    bunların sattığı uplay kodu. bir şey farketmiyor gerçi oyunda ama :) 

    benim makina bunu kesin kaldırmayacağından, fps düşükte oynmak istemiyorum. ps3 de alıcam mecbur 120TL ye bulursam iyi :)


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    GordonFreeman bunu yazdı
    whopper bunu yazdı

    ttnet üyesi mi olmak gerekiyor? ben stesmden 60dolara aldım mk

    ttnet üyeliğine gerek yok hocam :) ben 50 tl ye satın aldım bugun

    ttnet tek şifre diyip duruyor hocam üye olamıyorum nasıl ttnet ile alakası yok nasıl aldın


    Almanya Fatihi
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GordonFreeman
    GordonFreeman's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2013
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı
    GordonFreeman bunu yazdı
    whopper bunu yazdı

    ttnet üyesi mi olmak gerekiyor? ben stesmden 60dolara aldım mk

    ttnet üyeliğine gerek yok hocam :) ben 50 tl ye satın aldım bugun

    ttnet tek şifre diyip duruyor hocam üye olamıyorum nasıl ttnet ile alakası yok nasıl aldın

    https://teksifre.ttnet.com.tr/kullanici-islemleri/inputtckn/?ref=d9dea247-0d3c-4c18-bff7-f27f6568a263

     


    Frisky...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    GordonFreeman bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı
    GordonFreeman bunu yazdı
    whopper bunu yazdı

    ttnet üyesi mi olmak gerekiyor? ben stesmden 60dolara aldım mk

    ttnet üyeliğine gerek yok hocam :) ben 50 tl ye satın aldım bugun

    ttnet tek şifre diyip duruyor hocam üye olamıyorum nasıl ttnet ile alakası yok nasıl aldın

    https://teksifre.ttnet.com.tr/kullanici-islemleri/inputtckn/?ref=d9dea247-0d3c-4c18-bff7-f27f6568a263

     

    Onu başta denemiştim zaten, girdiğim tc tekşifre alımına uygun değilmiş.


    Almanya Fatihi
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı
    whopper bunu yazdı

    ttnet üyesi mi olmak gerekiyor? ben stesmden 60dolara aldım mk

    bunların sattığı uplay kodu. bir şey farketmiyor gerçi oyunda ama :) 

    benim makina bunu kesin kaldırmayacağından, fps düşükte oynmak istemiyorum. ps3 de alıcam mecbur 120TL ye bulursam iyi :)

    Hocam steamden alsak da oyun uplay'den açılıyor değil mi? Yoksa ben mi yanlış biliyorum. Arada fark yoksa alınır bu.

Toplam Hit: 4620 Toplam Mesaj: 33