Polis Akademisi???
-
beyler polis akamesindde okuyan arkadaşlar var sa okullarını kendi ağızlarında tanıtabilirlermi veya bilgisi olnlar
not:bazı rakadaşlar diyecekelr sitesi var gir bak sitede yazanla bi tahribat müridi arasında dağlar var
-
Tahribatta polis varmıdır ki:!:D
-
-
Polis akademesinde okuyan arkadaşım var ortamı güzelmiş diyor dersler konusunda biraz zor diyor ama artık o kadarda olsun : ))
polis akademesi türkiyede 1 tane olması lazım..akedemi mezunu kişiler çıktığında komiser yardımcısı olarka çıkıyorlar sonra rütbe atlıyarak 1.sınıf emmniyet müdürlüğüne kadar ilerliye biliyorlar ( Mehmet Ağar Eski Emmniyet Genel Müdürü )
Polis meslek yüksek okuluda var 2 yıllık türkiyede zannedersem 16 ilde var çıktığında polis oluyorsun 2 yılda bir sınavları var komiserlik için gerçi geçenlerde 1000 kişiye yakın kişiden 2 kişmi almışlardı yanlış hatırlamıyorsam
Gelelim polisliğe en onurlu mesleklerden bir tanesi halkın güvenliğini ve huzurunu korumak için çaba sarf ediyorsun can güvenliğimiz onlara emanet ben seviyorum polisleri tabi her meslekte olduğu gibi mutlaka içlerinde çürük olanlarda çıkacak ama bu polislik gibi büyük bir kuruluşu leke sürüyorlar ben şahsen polisleri çok seviyorum çok iyi bir diyalog sahibiyiz..
Bakın burda hayatta polisleri sevmezler polis dedinmi halkın bazı kesimleri küfre kadar ahlaksız girişimlerde bulunuyorlar
Geçenlkerde Radyoda zekiyi dinliyorum polislere bazı hıtamlarda bulundu polis bağlandı Adam oyle bir açıklama yapıyor ki halkımıza polislik sadece suyun üzerindeki buzun 10/1 lik yüzü değilde suyun altındaki 10/9 luk yüzünü göstermeye çalışıyor (burda yüzeydeki buzun çürük polis altaki buz ise iyi polislere denk ornek veriyordu..)
-
polis kolleji ve akademiye girmek büyük şans normal polis olsan işin biraz zor derim amir komser olarak çıkacağın için işin kıyak olur
-
Polis olcaksan 2 türk polis olcan ya sivil polis olcan zaen onlar komiser yardımdısı felan oluyor galiba
yada özel harekata geçebilirsen onlara geçicen yoksa normal düz resmi polis memurları hep aç açından ölüyorlar işleride zor bence siivil-özelharekat ikisinden biri ggüzel
-
mit bunu yazdı:
-----------------------------Polis olcaksan 2 türk polis olcan ya sivil polis olcan zaen onlar komiser yardımdısı felan oluyor galiba
yada özel harekata geçebilirsen onlara geçicen yoksa normal düz resmi polis memurları hep aç açından ölüyorlar işleride zor bence siivil-özelharekat ikisinden biri ggüzel
-----------------------------
özel harikatçılar dengesiz oluyo onuda biliyorsun dimi %90 sının psikolojisi bozuk -
evet bozuk oluyor ama normal polis olum acından ölmekten iyidir. karakola sabun ekmek almak için esnaftan dilenmek iyiidir.
o zaman sivil polis olur o daha iyi psikoloji de bozulmaz :)
-
mit bunu yazdı:
-----------------------------evet bozuk oluyor ama normal polis olum acından ölmekten iyidir. karakola sabun ekmek almak için esnaftan dilenmek iyiidir.
o zaman sivil polis olur o daha iyi psikoloji de bozulmaz :)
-----------------------------
Kardeş ben polislerin içinde büyüdüm tüm sülalemiz polis (ben hariç ) :) özel harikatçıda var içlerinde dayı normal olup egenin bir ilçesine düştüysen yaşadın eğer istanbul gibi büyük bir yere düştüysen izini felan unut :) sen en iyisi akedemiyi bitir -
PMYO var ona gir akademiye girme ihtimalin daha yüksek olur akademiye girmen için EA 250 ham çekmen lazım PMYO ya giriş 200 ham. PMYO çok kolay adam gibi günde bir saat çalışırsan malda değilsen derslerden geçersin.
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
mit bunu yazdı:
-----------------------------Polis olcaksan 2 türk polis olcan ya sivil polis olcan zaen onlar komiser yardımdısı felan oluyor galiba
yada özel harekata geçebilirsen onlara geçicen yoksa normal düz resmi polis memurları hep aç açından ölüyorlar işleride zor bence siivil-özelharekat ikisinden biri ggüzel
-----------------------------
özel harikatçılar dengesiz oluyo onuda biliyorsun dimi %90 sının psikolojisi bozuk
-----------------------------
özel harekatcıların harbi dengesi bozuk burda bitane var mayına bastıkdan sonra koluyla ayagına pltain takıldıgı icin trafige vermisler bitane de motor vermisler en son 130 la duvara girdigi ben gördüm haLa yasıyor adam kimseyi taktıgı yok zaten arasıra dalıyor ve sunu diyor benim gibi bir katilin burda isi ne :)edit: katil derken gülüyor ciddi ciddi söylemiyor yani mecburiyet ya öLdüreceksin ya öLeceksin..
