folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Polis Akademisi???



Polis Akademisi???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    beyler polis akamesindde okuyan arkadaşlar var sa okullarını kendi ağızlarında tanıtabilirlermi veya bilgisi olnlar

     

     

     

    not:bazı rakadaşlar diyecekelr sitesi var gir bak sitede yazanla bi tahribat müridi arasında dağlar var


    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Tahribatta polis varmıdır ki:!:D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Polis akademesinde okuyan arkadaşım var ortamı güzelmiş diyor dersler konusunda biraz zor diyor ama artık o kadarda olsun : ))
    polis akademesi türkiyede 1 tane olması lazım..

    akedemi mezunu kişiler çıktığında komiser yardımcısı olarka çıkıyorlar sonra rütbe atlıyarak 1.sınıf emmniyet müdürlüğüne kadar ilerliye biliyorlar ( Mehmet Ağar Eski Emmniyet Genel Müdürü )
    Polis meslek yüksek okuluda var 2 yıllık türkiyede zannedersem 16 ilde var çıktığında polis oluyorsun 2 yılda bir sınavları var komiserlik için gerçi geçenlerde 1000 kişiye yakın kişiden 2 kişmi almışlardı yanlış hatırlamıyorsam

    Gelelim polisliğe en onurlu mesleklerden bir tanesi halkın güvenliğini ve huzurunu korumak için çaba sarf ediyorsun can güvenliğimiz onlara emanet ben seviyorum polisleri tabi her meslekte olduğu gibi mutlaka içlerinde çürük olanlarda çıkacak ama bu polislik gibi büyük bir kuruluşu leke sürüyorlar ben şahsen polisleri çok seviyorum çok iyi bir diyalog sahibiyiz..

     Bakın burda hayatta polisleri sevmezler polis dedinmi halkın bazı kesimleri küfre kadar ahlaksız girişimlerde bulunuyorlar


    Geçenlkerde Radyoda zekiyi dinliyorum polislere bazı hıtamlarda bulundu polis bağlandı Adam oyle bir açıklama yapıyor ki halkımıza polislik sadece suyun üzerindeki buzun 10/1 lik yüzü değilde suyun altındaki 10/9 luk yüzünü göstermeye çalışıyor (burda yüzeydeki buzun çürük polis altaki buz ise iyi polislere denk ornek veriyordu..)



    CeLeKatireJeotuzbeş
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    polis kolleji ve akademiye girmek büyük şans normal polis olsan işin biraz zor derim amir komser olarak çıkacağın için işin kıyak olur

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mit
    mit's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2005
    Erkek

    Polis  olcaksan 2 türk  polis  olcan  ya  sivil polis  olcan zaen onlar  komiser  yardımdısı  felan  oluyor  galiba

     

    yada  özel harekata  geçebilirsen onlara geçicen yoksa  normal  düz resmi  polis memurları  hep  aç açından ölüyorlar  işleride  zor bence  siivil-özelharekat  ikisinden biri ggüzel

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    mit bunu yazdı:
    -----------------------------

    Polis  olcaksan 2 türk  polis  olcan  ya  sivil polis  olcan zaen onlar  komiser  yardımdısı  felan  oluyor  galiba

     

    yada  özel harekata  geçebilirsen onlara geçicen yoksa  normal  düz resmi  polis memurları  hep  aç açından ölüyorlar  işleride  zor bence  siivil-özelharekat  ikisinden biri ggüzel


    -----------------------------
    özel harikatçılar dengesiz oluyo onuda biliyorsun dimi %90 sının psikolojisi bozuk

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mit
    mit's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2005
    Erkek

    evet  bozuk oluyor ama  normal polis  olum acından  ölmekten iyidir.  karakola  sabun  ekmek  almak için esnaftan   dilenmek iyiidir.

    o  zaman sivil polis olur  o daha  iyi  psikoloji de  bozulmaz :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    mit bunu yazdı:
    -----------------------------

    evet  bozuk oluyor ama  normal polis  olum acından  ölmekten iyidir.  karakola  sabun  ekmek  almak için esnaftan   dilenmek iyiidir.

    o  zaman sivil polis olur  o daha  iyi  psikoloji de  bozulmaz :)


    -----------------------------
    Kardeş ben polislerin içinde büyüdüm tüm sülalemiz polis (ben hariç ) :) özel harikatçıda var içlerinde dayı normal olup egenin bir ilçesine düştüysen yaşadın eğer istanbul gibi büyük bir yere düştüysen izini felan unut :) sen en iyisi akedemiyi bitir

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    PMYO var ona gir akademiye girme ihtimalin daha yüksek olur akademiye girmen için EA 250 ham çekmen lazım PMYO ya giriş 200 ham. PMYO çok kolay adam gibi günde bir saat çalışırsan malda değilsen derslerden geçersin.

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahraman
    Kahraman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    mit bunu yazdı:
    -----------------------------

    Polis  olcaksan 2 türk  polis  olcan  ya  sivil polis  olcan zaen onlar  komiser  yardımdısı  felan  oluyor  galiba

     

    yada  özel harekata  geçebilirsen onlara geçicen yoksa  normal  düz resmi  polis memurları  hep  aç açından ölüyorlar  işleride  zor bence  siivil-özelharekat  ikisinden biri ggüzel


    -----------------------------
    özel harikatçılar dengesiz oluyo onuda biliyorsun dimi %90 sının psikolojisi bozuk
    -----------------------------
    özel harekatcıların harbi dengesi bozuk burda  bitane var mayına bastıkdan sonra  koluyla ayagına pltain takıldıgı icin trafige vermisler bitane de  motor vermisler en son 130 la duvara girdigi ben gördüm haLa yasıyor adam kimseyi taktıgı yok zaten arasıra dalıyor ve sunu diyor benim gibi bir katilin burda isi ne :)

    edit: katil derken gülüyor ciddi ciddi söylemiyor yani mecburiyet ya öLdüreceksin ya öLeceksin..


    Bir tek gece vardır insanın hayatında. Ömür boyu sürer nöbeti... Bu da öyleydi. İyi ol... Sağ ol.. Uzak ol... Ama bir daha görme beni!
Toplam Hit: 2377 Toplam Mesaj: 17