Polis Akademisi???
-
Kahraman bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
mit bunu yazdı:
-----------------------------Polis olcaksan 2 türk polis olcan ya sivil polis olcan zaen onlar komiser yardımdısı felan oluyor galiba
yada özel harekata geçebilirsen onlara geçicen yoksa normal düz resmi polis memurları hep aç açından ölüyorlar işleride zor bence siivil-özelharekat ikisinden biri ggüzel
-----------------------------
özel harikatçılar dengesiz oluyo onuda biliyorsun dimi %90 sının psikolojisi bozuk
-----------------------------
özel harekatcıların harbi dengesi bozuk burda bitane var mayına bastıkdan sonra koluyla ayagına pltain takıldıgı icin trafige vermisler bitane de motor vermisler en son 130 la duvara girdigi ben gördüm haLa yasıyor adam kimseyi taktıgı yok zaten arasıra dalıyor ve sunu diyor benim gibi bir katilin burda isi ne :)edit: katil derken gülüyor ciddi ciddi söylemiyor yani mecburiyet ya öLdüreceksin ya öLeceksin..
-----------------------------Benim enişte 4 defa vurulmuş :) her yeri mermi izleri var ama yok banamısın demiyolar Dayı aslında 1,000 tane alıp özel yetiştireceksin salacaksın pkk nın üstüne pkk çok tırsıyo Özel harikatçılardan Asker zaten garibim 3 ay eğitim almış gelmiş Tecrübesi yok bu iş Özel harikatçıların işi
-
dj alper jandarma özel harekat polisler kadar sağlam merak etme.Tsk da en dashaqlı adam özel kuvvetler ne polis özel harekat nede başka birşey yetişir adamlar robokop oluyorlar.Zamanında polis pkkya karışa biliyordu ama kafasına göre takılmaya başladı .
Askerle irtibata geçmeden haldur huldur kafasına göre iş yapmaya başladı.Adamları gözetlerken işleri berbat edince yetkileri kısıtlandı.Yani polis özel harekattan sağlamıda tskda mevcut.Benim jandarma özel harekat olup bordo bereli olmak istememin nedeni en ağır şartlarda yanlızca ağır şekilde eğitim alacakların kalması.
Erle bordo bereli bir değildir.Bu yüzdne onca er şehit oluyor.Er dediğim rütbesiz 1 ay adam eğitim görü salıyorlar.Fakat bordo bereliler bok çukurundan tut gerçek olan işkencelere kadar bir çok olayı eğitimde alıyorlar.İstihbarat, koruma gibi görevleride var.
Kısacası pkknın üstüne zamanında özel harekatta salındı.Fakat adamlar öyle kafalarına göre iş yapmaya başladılar.Pkk ile çarpışmak istanbuldaki 20 kişilik pkk sempatizanlarıyla çarpışmaya benzemez.Gözetleme, istihbarat bi ton iş lazım.İki kurum bir birinin işlerini bozacaksa ikiside mındar olur.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------dj alper jandarma özel harekat polisler kadar sağlam merak etme.Tsk da en dashaqlı adam özel kuvvetler ne polis özel harekat nede başka birşey yetişir adamlar robokop oluyorlar.Zamanında polis pkkya karışa biliyordu ama kafasına göre takılmaya başladı .
Askerle irtibata geçmeden haldur huldur kafasına göre iş yapmaya başladı.Adamları gözetlerken işleri berbat edince yetkileri kısıtlandı.Yani polis özel harekattan sağlamıda tskda mevcut.Benim jandarma özel harekat olup bordo bereli olmak istememin nedeni en ağır şartlarda yanlızca ağır şekilde eğitim alacakların kalması.
Erle bordo bereli bir değildir.Bu yüzdne onca er şehit oluyor.Er dediğim rütbesiz 1 ay adam eğitim görü salıyorlar.Fakat bordo bereliler bok çukurundan tut gerçek olan işkencelere kadar bir çok olayı eğitimde alıyorlar.İstihbarat, koruma gibi görevleride var.
Kısacası pkknın üstüne zamanında özel harekatta salındı.Fakat adamlar öyle kafalarına göre iş yapmaya başladılar.Pkk ile çarpışmak istanbuldaki 20 kişilik pkk sempatizanlarıyla çarpışmaya benzemez.Gözetleme, istihbarat bi ton iş lazım.İki kurum bir birinin işlerini bozacaksa ikiside mındar olur.
-----------------------------
şiddetle katılıyorum,bordo breliler ne güne duruyor,dünyada dereceye girecek tatbilatları var,gerçek operasyonları siz düşünün.......çok doğru söylemişsin aga.. -
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------dj alper jandarma özel harekat polisler kadar sağlam merak etme.Tsk da en dashaqlı adam özel kuvvetler ne polis özel harekat nede başka birşey yetişir adamlar robokop oluyorlar.Zamanında polis pkkya karışa biliyordu ama kafasına göre takılmaya başladı .
Askerle irtibata geçmeden haldur huldur kafasına göre iş yapmaya başladı.Adamları gözetlerken işleri berbat edince yetkileri kısıtlandı.Yani polis özel harekattan sağlamıda tskda mevcut.Benim jandarma özel harekat olup bordo bereli olmak istememin nedeni en ağır şartlarda yanlızca ağır şekilde eğitim alacakların kalması.
Erle bordo bereli bir değildir.Bu yüzdne onca er şehit oluyor.Er dediğim rütbesiz 1 ay adam eğitim görü salıyorlar.Fakat bordo bereliler bok çukurundan tut gerçek olan işkencelere kadar bir çok olayı eğitimde alıyorlar.İstihbarat, koruma gibi görevleride var.
Kısacası pkknın üstüne zamanında özel harekatta salındı.Fakat adamlar öyle kafalarına göre iş yapmaya başladılar.Pkk ile çarpışmak istanbuldaki 20 kişilik pkk sempatizanlarıyla çarpışmaya benzemez.Gözetleme, istihbarat bi ton iş lazım.İki kurum bir birinin işlerini bozacaksa ikiside mındar olur.
-----------------------------
şiddetle katılıyorum,bordo breliler ne güne duruyor,dünyada dereceye girecek tatbilatları var,gerçek operasyonları siz düşünün.......çok doğru söylemişsin aga.. -
polis akademisine girmek zor iştir. Alınan kişi sayısı azdır.İle göre kontenjan açılır toplamda kaç kişi aldıklarını hatırlamıyorum ama istanbulun kontenjanı 20 kişiydi galiba.Bir 20 kişide tbmm, emniyet genel müdürlüğü ve şehit ailelerine aittir.Torpil işleme şansı pek yoktur çünkü onlara zaten kontenjan ayrılıyor. Polisin türkiyedeki görevine bakıldığında pasif kalmasının sebebi polisin hareket alanının yasalarla sınırlanmış olmasıdır. Polis durduk yere silah çekemez, adam polise silah çekerse ancak silah çekebilir aksi taktirde açığa alınır. Yeni bir yasa çıkarıcaklar polisin etkinliğini arttırmak için.Yani geneldede bakıldığında polisi sikleyen sayısı azdır.Çünkü polisin adama yapabileceği birşey yoktur.Arama yapmak ister işini bilen adam savcılıktan yazı getir der sıyrılır. Ama çok stressli iştir.Akademi mezunları rahat olabilir en azından ama şunuda söyleyeyim akademi mezunları 2 kere şarka gider.Her rütbe yükseldiğinde tekrar şark çıkabilir.böyle zorlukları mevcuttur.Mezun olduğunuzda 1.3 milyar gibi bir maaş alırsınız.Emekli maaşınızda son aldığınız maaştan birkaç yüz milyon az olur.Fazla bir ikramiye beklemeyin eğer rütbeniz çok fazlaysa böyle işte...
-
azimkar saolasında yanlış anlaşılmasın yine anlattıklarım asker-polis tartışması şu bu olsun istemem.Fakat bugun dünya özel kuvvetler şampiyonasına girip 4 sene üst üste şampiyon olduğumuz abd yada diğer birlikleri geride bıraktığımız için yarışma bir daha yapılmadı.
Böyle güçlü bir tsk ya sahip Türkiye de polis özel harekat pkkyı bitirir gibi bir cümleye kesinlikle karşı çıkmak zorunda hissettim kendimi.Yoksa polislerde çok iyi işler yapıyor.Fakat polisler yenilmez değil.Bugun 20 göstericiyle zor başa çıkan polis Türkiye imajını zedeliyor.
Kesinlikle polis iyi asker iyi tartışması yapmak istemedim ama komandolarımızın, jandarma özel harekatın, bordo berelilerin bitiremediği bir şeyi polisin 3 ayda bitireceği gibi bir düşünce bana göre yanlış.Bordo bereliler yılda toplasan 2 ay evinde paso yurt dışında şurda burda.
Özel harekat desen (jandarma) onlarda sağlam.Türkiyede tsk nın imkanı polisten fazla.Polisin en sağlam adamı özel harekat ise tsknın bordo bereliler ;)
Yani sadece bunun için söyledim yoksa bir ara polis özel harekatı düşünüyordum.Adamlarda çok sıkı eğitim yapıyor..Asker+polis çalışsa (kafasına göre dğeil birlikte) Doğuda çok sağlam işler yaparlar.Ama iki kurum arasında rekabet, ben yapayım oldukça yürümez..
----------
Bunun dışında polis akademisinden (komser falan olunuyor yanlış hatırlamıyorsam orası ise) valilik, millet vekilliği gibi bir çok güzel mevkide durursun.Yani kesinlikle güzel bir yer.Girmek zor.Dediğim gibi benim aklımdaki yerse.
