Polise Helal Olsun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Genel olarak polisi çok seven kişilik değilim.Nedenide adam kayırmacılıktan tutun rüşvete kadar bi ton nane.

    Fakat son zamanalrda gerçekten polisimizle gurur duymaya başladım.Helikopter ile hırsızları takip ediyorlar.Bariyer kuruyorlar.Hemen yakalıyorlar.

    Fakat yinede polislerin 2 sene dövüş, spor, ingilizce dili gibi eğitimler almaları gerektiğini düşünüyorum.Yani yakın-uzak dövüşü bilseler, göbekleri biraz gitse (koşma olayına girseler yada haftada bir halısaha falan) süper olmaz mı?

    Düşünün şimdi turist geliyor hangi polise ne sorarsa tak ingilizce cevap veriyorlar nasıl olurdu ama bea?Türkiye için çok mükemmel olurdu.Fakat şimdilik helikopterli takip te iyi bir başlangıc.

    Yabancıların polisleri asker gibi eğitiliyor.Aynı şey bizde de olmalı diye düşüünüyorum polis,asker, öğretmen, doktor gibi meslekler ülke temelini belirler.Ruh hastası vs.. kişileri bu mesleklere sokmamak lazım bunun için test gibi birşeyler uygulana bilir.

    Yani işin özü tebrik ediyor, polislerin daha sğalam olmasını diliyorum.Sizin fikirlerinizi almakta isterim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Düşünün şimdi turist geliyor hangi polise ne sorarsa tak ingilizce cevap veriyorlar

    ulan önce bize adam gibi cvp versinler :D


    destination@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    alıyolar zaten o eğitim.yaşı ilerlemiş polisler eksi dönem polisler meslek eğitimi sallantıda olan polisler öyle zaten. : ) yeni polisler polis akademilerinden mezun oluyolar.yabancı ülke polisinin eğitimiyle bizimkinin ki aynı.yeni polislere bakarsan fizik olsun vs çakı gibi adamlar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    mersinde çevik kuvvette binanın içinde görevdeyken maraş otu içen adam var ona da helal olsun mu? hocam oldum olası polisleri sevmemişimdir sevmem en büyük nedeni de bi suç karşısında "genelinin" insanlıgını unutmasıdır. 


    en cok nick dei$tiren mürid
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Son zamanlarda gelişme var haklarını yememek gerek antioksidanın dediği gibi galiba yeni yetişen polisler çoğunluğu oluşturmaya başlıyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    yahu bide bu polislerin coğu normal vatandastan daha korkak oluyo bizim kapının önünde catısma cıkıo polis gelio yapmayın etmeyin sonra 2 kişiyi alıolar 1 saat sonra serbest bırakıolar

    bir örnek daha veriim komik ama komik olduu kadar acı şimdi bi yerde neresi hatırlayamadım adam karısını yatırmıs yere bıcaklıo poliste mal mal bakıo adama yapma böle kardesim yazıktır karına die ikna etmeye calısıolar en sonunda adam kendi bıraktı bıcagı teslim oldu aynı olay abd de olsa direk olaya müdahale ederler ya adamı vururlar yada silah olan elini


    destination@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    nu_metal bunu yazdı:
    -----------------------------

    yahu bide bu polislerin coğu normal vatandastan daha korkak oluyo bizim kapının önünde catısma cıkıo polis gelio yapmayın etmeyin sonra 2 kişiyi alıolar 1 saat sonra serbest bırakıolar

    bir örnek daha veriim komik ama komik olduu kadar acı şimdi bi yerde neresi hatırlayamadım adam karısını yatırmıs yere bıcaklıo poliste mal mal bakıo adama yapma böle kardesim yazıktır karına die ikna etmeye calısıolar en sonunda adam kendi bıraktı bıcagı teslim oldu aynı olay abd de olsa direk olaya müdahale ederler ya adamı vururlar yada silah olan elini


    -----------------------------
    o yasalar Türkiyede olsa Türkiyede de vururlar .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------
    nu_metal bunu yazdı:
    -----------------------------

    yahu bide bu polislerin coğu normal vatandastan daha korkak oluyo bizim kapının önünde catısma cıkıo polis gelio yapmayın etmeyin sonra 2 kişiyi alıolar 1 saat sonra serbest bırakıolar

    bir örnek daha veriim komik ama komik olduu kadar acı şimdi bi yerde neresi hatırlayamadım adam karısını yatırmıs yere bıcaklıo poliste mal mal bakıo adama yapma böle kardesim yazıktır karına die ikna etmeye calısıolar en sonunda adam kendi bıraktı bıcagı teslim oldu aynı olay abd de olsa direk olaya müdahale ederler ya adamı vururlar yada silah olan elini


    -----------------------------
    o yasalar Türkiyede olsa Türkiyede de vururlar .
    -----------------------------
    olay sadece vurmak diil olaya müdahele etmek denen bişi var eger oda yoksa bunlar sadece eylemlerde jop atmaya mı para alıyo

    destination@tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    semihsenturk1
    semihsenturk1's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşım ayda 800ytl ye mahkum olan polis ne yapsın

    3 kuruş maaş verecekler ondan sonra ingilizce bilmem ne onu bilmelerini mi zorunlu kılacaklar

     

    versinler 2000 ytl maaş polislere

    suda amuda bile kalkarlar 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    FeraGaTT bunu yazdı:
    -----------------------------

    mersinde çevik kuvvette binanın içinde görevdeyken maraş otu içen adam var ona da helal olsun mu? hocam oldum olası polisleri sevmemişimdir sevmem en büyük nedeni de bi suç karşısında "genelinin" insanlıgını unutmasıdır. 


    -----------------------------
    abicim bravvo polislere demedim fark ettiysen o maskeli operasyonu için söyledim

    --

    Ayrıca polisin yetkisinde kavgayı ayırmak yoktur.Saçma bir kanun daha TC anayasasında.Kavga olur, adam vurulur her bi bok yenr sonra polis gereğini yapar.Tamam polisler kavgayı ayırıyor vs.. fakat gerçek kanun bu

    Araştırıp saçma bulduğum şeylerden biride buydu.Normal vatandaştan korkmuyor.Fakat bi ton işten korkuyor.

    Ayrıca şunu söyleyin geldi size sedat bucak, sedat peker, mehmet ağar vs.. bi suçta tutuklamanız gerek.Dedi aileni harcarım.NApacaksın?

    Ülke boktan ülke düzeni boktan.Adamı vurmuşsa bile yarın çıkar aileni darma duman eder neye garantin var bu ülkede??

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    semihsenturk1 bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım ayda 800ytl ye mahkum olan polis ne yapsın

    3 kuruş maaş verecekler ondan sonra ingilizce bilmem ne onu bilmelerini mi zorunlu kılacaklar

     

    versinler 2000 ytl maaş polislere

    suda amuda bile kalkarlar 


    -----------------------------
    hocam işte o iş öyle olmaz devlet işinde yatanda bir yatmayanda.ÇAlışıyorsa maaş alacak.Fakat deidğim gibi sistem boktan amirleri çalışana değil tanıdığı olana iyi not verip maaşı arttırır.

    Öğretmenlerde bir sürü veletle uğraşıyor sonuç ?? Türkiyede en en en en en önemli meslek.Yarının Türkiyesini yetiştiriyor bu durumda 3 bin ytlk alması lazım dimi?

    Ne diyelim bir an önce Türkiye adm gibi bi ülke olmak zorundu.Avrupalılar 300 sene önce bir ton yenilikle işin içinden çıkmışlar biz hala çıkamıyoruz.

    Üstüne üstük doğumuz 300 sene önceki hayatı yaşarken.Bunları bir kenara bırakalım benim takdir ettiğim davranış hele şükür helikopterler kullanılmaya başladı.1 haftada 2. helikopterli takip sanırsam.

    Biz millet vekiline , polise, askere güvenmessek devletçilik olmaz.Fakat onlarda biraz halkçı olsunalr.Yani işin özü ilkelerden geçer.Ha gayret Türkiye yarının Türkiye deki idarecileri biz olacağız.

Toplam Hit: 2027 Toplam Mesaj: 15