Polise Helal Olsun
-
trde nasil polis olunuo bilmiom ama fransada devlet isine gireceksen adan zye kdr her meslek için önce mantik, genel kültür, psikoteknik ve yabanci dil testleri var ondan sonra meslege göre spor testleri fln baya bi kasmak lazim yani...
-
hocam bu halka ne yapsan adam anlamyor bak ne güzel tesrik etmiş arkadaşımız ama ya cevap verenler. Polisten ne alıp veremediğin var giriyorlar mı sana aksam evde nasıl rahat uyuyorsun.ne diyecegimi bilmiyornum arkadısımız dediği gibi su anda 2 yıllık pmyo larda bilgisayar ingilizce ve yakın savunma dersleri verilmekte bu teşkilat dahada ileri gidecek
-
Polisler hakkında genelleme yapmanıza gülüyorum.Polisler iyidir,kötüdür gibi.. Polislerde insan iyiside var kötüsüde var.Durduk yere kaşınırsan kaşırlar.İyide yapıyorlar.
-
eger olis olduysan seni kimse zorla polis yapmamıştır maaşı bahane etmeyin begenmiyorsa polis olmasın ozaman(ama bencede az) eger polis olduysada bu işin hakkını vermeli.
Toplam Hit: 2026 Toplam Mesaj: 15
