folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Polislerimizin Ruhları Şad Olsun



Polislerimizin Ruhları Şad Olsun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    mayrip bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mekanları Cennet olsun. Allah rahmet eylesin. geride kalanlara sabır versin...:(


    -----------------------------
    gencecik adamlar,mekanları cennet olsun.
    kendini bilmezler gelip burada saçma sapan yorum yapmasınlar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Açık söyliyecem şerefsizsiniz..

    Adamlar şehit olmşlar şerefleriyle göğslerinden vurularak ölmüşler.Siz burda kalkmışsz yok niye bunu yapmadılar bunlara değermi tarafsız kalsalarmış.Adamlar sizin biizm için şehit oldular aq amerikası içn değil, biraz mantıklı düşünün saçmalıyacaksanız hiç düşünmeyn aq.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek

    omerali bunu yazdı:
    -----------------------------

    1 amerikalı için...1 amerikan kurumu için...   bunlar için ölmek, bok yoluna gitmektir bence...pkk yı terör listesine bile almayan bir ülkenin konsolosluguna terörrist baskın yapıyo... yapsınlar gbertsinler hepsini bize ne yaa... 3 tane polisin ölmesine değer mi....1 amerikalı 3 TÜRK e değer mi...türkleri ne hala getirdiler ya.....offf offf çok doldum....


    -----------------------------

    Kimse kusura bakmasın şimdi.

    Arkadasım kimsin necisin bilmiyorum çünkü sikimde degil.Olayın akp,ergenekon vs vs baglantılarıda umrumda degil.Orada ölenler ne yakınım ne tanıdıgım.Ancak görev basında vazifesini yaparken şehit olan bir polis için,bir memur için,bir genç için,bir insan için,bok yoluna gitti demek kadar ŞEREFSİZCE bir itham yoktur.

    Orada ki eylem basından kıcından her yerinden bellidir.Kıcı kırık 4 piçin ellerinde silahla konsolosluga saldırması salaklıktır.Kaldı ki bu kaleden farksız korunan bir yer içinse bu tamamiyle salaklıktır.Siz sanıyormusnuz ki o piçlerin abd'lileri öldürecek sizde sevineceksiniz.Çok yanılıyorsunuz orada ki abdlilere hiç bir şey olmazdı olan yine orada vize kuyrugunda ki vatandasa olurdu.Çünkü amac zaten konsoloslugu ele gecirmek degil bir kaç kişiyi öldürüp olay yaratmak.Bu yüzden polisimiz görevini en şereflice icraa edip vazifesi basında sehit olmustur.Üç kuruşluk zekanızla birileri eleştirmeyi marifet mi sanıyorsunuz.Dolu yada boş olmak saçma sapan yorum yapmayı gerektirmez.

    Ne yazdıgınız iyi ölçüp biçin.

     

    Sonra polis kodomanların usagıdır diyenler var.Okuyodur simdi bunu o arkadaş,Sen eline dilekceyi alıp dısarda kafama silah dayadıklarında,gırtlagıma bıcagı dayadıklarında,beni donuma kadar soyduklarında,yere yatırıp çatır çatır siktiklerinde polis karısmasın olaya müdahale etmesin diyerek emmniyete baş vuracaksın ondan sonra konusucaksın.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkworm
    Darkworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2008
    Erkek

    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ZaYGo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Teröristlerle çatısmak zorunda değildiler adamlar zaten arabayla taramaya gelmişler savaş çıkarmaya değil ve saldırı yapılan yer AMERİKAN konsoloslugu.Polis tarafsız kalabilirdi veya ufak çapta karşılık verebilirlerdi kahramanlık yapmaya gerek yoktu heleki yer amerikan konsoloslugu ise.Amerikanın dünyadaki döktüğü o kadar kana karşılık turk polisin bi saf tutması gerekirdi...


    -----------------------------
    saçmalama zaygo ne alaka şimdi..

    orayı korumakla yükümlüler adamlar...ne yapsaydı kurşun geçirmez camının arkasınamı sığınsaydı...

    tamam Amerika falan ama yaptğın yorum kabul edilemez...

    aynı şey Amerikada Türk konsoloslugunda olsaydı ve polisler kurşun geçirmez camlarının arkasına geçip bekleseydi herkez galeyana gelirdi...

    orda korudukları Amerika konsolosluğu olabilir...ama orda devletin şerefini koruyan namusunu koruyan polislerimiz vardı...kimse kahramanlık peşinde değildi...


    -----------------------------

    Teror örgütlerince Amerikan topraklarında 2 Türk büyükelçisi öldürüldü farklı zamanlarda. İki olaydada bir Amerikan polisinin bile burnu kanamadı. Ama şehitlerimiz kendilerine yakışanı yaptılar. Trafik polisleri çatışmaya girmek zorunda değildi, koruma polisleri kurşun geçirmez klubede kalabilirlerdi ama sonuna kadar çatıştılar. ALLAH rahmet eylesin ..


    Hasta la victoria siempre!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Vazife başında şehit düşmüş asker olsun polis olsun öğretmen olsun bok yoluna gitti diyen adam siktrsn gitsin,laflarınızı bilin de konuşun.BAAL Güzel cevap..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    ZaYGo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Teröristlerle çatısmak zorunda değildiler adamlar zaten arabayla taramaya gelmişler savaş çıkarmaya değil ve saldırı yapılan yer AMERİKAN konsoloslugu.Polis tarafsız kalabilirdi veya ufak çapta karşılık verebilirlerdi kahramanlık yapmaya gerek yoktu heleki yer amerikan konsoloslugu ise.Amerikanın dünyadaki döktüğü o kadar kana karşılık turk polisin bi saf tutması gerekirdi...


    -----------------------------

    Şimdi burada hakaret etsem , bir yere varamayacağız , üstüne üstlük yüksek ihtimal banlanacağım . Şöyle biraz yardımcı olayım , zira düşünmekten acizsin .

    Dediğin gibi olsaydı her şey , polisler tarafsız kalsaydı . Televizyondan izleyip "Helâl be , Amerikan emperyalistlerini tarayan teröristlere karşı polisimiz hiç bir şey yapmamış , takdir ettim." deseydin , sonra bir telefon gelseydi "X , başımız sağolsun , Y'yi kaybettik."

    Üzüntüden saatlerce ağlasan , sonra öğresen ki bu olay teröristlerin çıkardığı o olayda olmuş . Sevdiğini bu olayda kaybetmişsin , bunu öğrensen . Haberlerde "Polisin olaya zamanında müdahale etmemesinden dolayı , bir çok sivil vatandaşımız hayatını kaybetti . İsimler arasında Hasan Hüseyin , Ali Veli , Neşe Mutlu ve Y var . Çatışmada ölenlere Allah'tan rahmet , yakınlarına ise sabır dileriz." dese , ne yapardın acaba ? Gene burada olduğu gibi öter miydin ? Hiç sanmıyorum .

    Biraz da olaya böyle bak , Amerikan Konsolosluğu'nda çıkan bir olaya görevleri icabında müdahalede bulunmuş ve şehit olmuş polis görevlilerine biraz düşünerek bok at . Hoş düşünsen bok atmazsın ama , düşünmüyorsun işte . Marjinal , Amerikan karşıtı , sosyalist , komünist (her ne boksa) olacağım diye sınırları zorlama , haddini aşma . Şu yaşta ölen gencecik insanlara hiç mi acımadın , hiç mi düşünmedin ne için öldüklerini , bırak hoca boş laf yapma , terörist bir saldırıya müdahale edip de şehit olan polislere de bok atma , haddini bil .

    Azcık düşün , tek isteğim bu ...

     

    *X : Zaygo , Y : Zaygo'nun bir sevdiği

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ABD güvenlik görevlileri sığınağa kaçmış


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selim_pusat
    selim_pusat's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    ABD güvenlik görevlileri sığınağa kaçmış


    -----------------------------

     

    objektif olmak lazım çatışmanın çıktığı yer amerikan konsolosluğuna dahil sayılmıomuş yani amerikan toprağı değil sonuç olarak Türk toprağı yani amerikan güvenlikleri nin silah kullanmaya yetkisi yok adamlar ateş edemedikleri bir yerde açık hedef olucaklarına kendi topraklarına kaçarak ateş etme hakkına kavuşmaları için içeri kaçmışlar gayet mantıklı zaten onların duygularıyla hareket etmelerini beklemek yanlış olur adamlarda mantık önplandadır


    Anne sevinin, sevinin artık Eve dönemedik diye üzülme Ağıtlar yakıp ta sürme yüzüne Sevinin, biz meydanlarda ölsek de Siz sanmayın, şehit kanı kalır yerlerde Bir önder çıkacaktır elbet Bizleri bekliyor simdi Hilal’in gösterdiği şehirde Ben huzur bulacağım Ve karanfiller yetişecek üzerimizde
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Hepimiz çok üzüldük, Yine de şükretmeyi unutmayalım, her daim şükretmeliyiz. Cenab-ı Hak'tan yüreği yanan herkese sabır diliyorum, özellikle ailelerine. Ateş düştüğü yeri yakıyor...


    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    selim_pusat bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    ABD güvenlik görevlileri sığınağa kaçmış


    -----------------------------

     

    objektif olmak lazım çatışmanın çıktığı yer amerikan konsolosluğuna dahil sayılmıomuş yani amerikan toprağı değil sonuç olarak Türk toprağı yani amerikan güvenlikleri nin silah kullanmaya yetkisi yok adamlar ateş edemedikleri bir yerde açık hedef olucaklarına kendi topraklarına kaçarak ateş etme hakkına kavuşmaları için içeri kaçmışlar gayet mantıklı zaten onların duygularıyla hareket etmelerini beklemek yanlış olur adamlarda mantık önplandadır


    -----------------------------

    saçmalama arkadaşım konsolosluk alanı o ülkenin toprağı sayılır bunu bebeler bile bilir :) Irakta türk konsolosluğuna ateş açacaklar da bizim asker değilde peşmerge karşılık verecek puhah saçma :) konsoloslok içinde ise orda türk polisi isterse ateş etmeye bililirdi konsolosluk içinde bile türk polisi ateş açıyor ABD askeri sığınağa kaçıyor hacı araştır


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 9208 Toplam Mesaj: 55