Popomundo & İkariam
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
bende delta :)
-----------------------------tmm anlasalım alısalım oynasalım senlen :D guzel oldu bu :P
-
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------ben ikariam oynuyom fakat oyun sınırlı bi oyun gibi gözüküyo neden derseniz yeni koloni kurmak için sarayı yükseltmek gerekiyo fakat saray en fazla 24e kadar yükseliyo, peki 24 koloni kurduktan sonra nolcak?
ayrıca Akademiyi 24. kademeye basmak için gereken süre
514G 13s gibi bi süre yazıyor hangi insan evladı 2 yıl bunun inşa edilmesini beklerki?
-----------------------------o süre geliştikçe düşüyor
-
en fazla 150 200 güne düşer onu bekleyecek olan varmı?
-
ozankaraguclu bunu yazdı:
-----------------------------
en fazla 150 200 güne düşer onu bekleyecek olan varmı?
-----------------------------ben beklerım benım amacım butun serverlerını ele gecırmek :P zuha
