Port Açmayı Bilen

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    Cretive 8420 Modemım var ama bunda port açamaıorum bır turlu  int araştırdım yok :W? bilgisi olan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    www.portforward.com böle bişeydi herşeyi gösteriyo her modem vsv s :)

    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    yok bı alt modelı var
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    mantık aynı arkadaşım ordakiyle alt modeliyse üst modelindede aynıdır muhtemelen senin modemi hatırlamadıgımdan bilemicem ama emin ol orası yardımcı olur

    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    Modem ekran görüntülerini bi göster bakalım.

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    ya hacım Bilmeden yorum yapma Baktım ki söylüorum  yolluorum hemen
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    http://img4.imageshack.us/img4/7254/asdnlv.jpg
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    portacma.net e gir resimli anlatıyor
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    bu model yok hocamn
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Orada modelinin olması öenmli değil hajı..Her modeme aynı tarzda farklı yerlere yazarak port açılıyor..sen blaster modeline bak nasıl açmış portu.Dikkat et nerelere hangi sayıyı ve ne şekil yazmış..Aynı yazıları sende modeminin arayüzünde bul,söylenilenleri yap..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Witcher
    Witcher's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2009
    Erkek
    Port açmaya çalışıırken adsl modemi bozmuştum tam emin olmadıktan sonra adım atmamak gerekli veya bir uzman bulmalı.

    Evet normal değilim :)
Toplam Hit: 2079 Toplam Mesaj: 17