Port Açmayı Bilen
-
sol taraftaki nat sekmesinden acabilirsin.
-
Hocam NAT'ı Tıkla Orda direk açılmazsa Sanal Sunucu falan yazması gerekiyor oradan yerel ip adresini yaz karşısına açmak istediğin portu yaz postala
Büyük ihtimal böyledir
-
tamamdır:d hacım hallettik eyw
-
airties 192.168.2.1 giriş yap şifreni gir tmm dır.. orda nat olacak tıkla port yönlendirme war tıkla.. ip adresni gir emule programını yükle sonra açmak istediğin portu yaz mesela 31 etkin seçeneğini işaretle kaydet de olay tmm dır
-
ZyreX bunu yazdı:
-----------------------------
Orada modelinin olması öenmli değil hajı..Her modeme aynı tarzda farklı yerlere yazarak port açılıyor..sen blaster modeline bak nasıl açmış portu.Dikkat et nerelere hangi sayıyı ve ne şekil yazmış..Aynı yazıları sende modeminin arayüzünde bul,söylenilenleri yap..
-----------------------------lenova neymişşş demekki herkes bunu yapabilirmiş :) ondan atarlanmıcan
-
Paşam burada yazıyor.. Mantık genelde aynıdır...
Portforwarding menüsündedir..
Yoksa NAPT ve benzeri menülerede de olabilir
Olmazsa ayar sayfalarının bir resmini yolla
http://www.emulem.drorhan.com/Routers/Creative/Blaster8015U/Blaster8015U.htm
EDİT pardon sorun çözülmüş...
