Port Açmayı Bilen

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    sol taraftaki nat sekmesinden acabilirsin.

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    Hocam NAT'ı Tıkla Orda direk açılmazsa Sanal Sunucu falan yazması gerekiyor oradan yerel ip adresini yaz karşısına açmak istediğin portu yaz postala

    Büyük ihtimal böyledir

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    tamamdır:d hacım hallettik eyw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtkkkcakmak
    kkkcakmak
    kkkcakmak's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek
    airties 192.168.2.1 giriş yap şifreni gir tmm dır.. orda nat olacak tıkla port  yönlendirme war tıkla.. ip  adresni gir emule programını yükle sonra açmak istediğin portu yaz mesela 31 etkin seçeneğini işaretle kaydet de olay tmm dır

    Bir daha profilindeki herhangi bir extra bilgi bölümüne, bu yazıdan başka bişi yazarsan seni atarım...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    ZyreX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Orada modelinin olması öenmli değil hajı..Her modeme aynı tarzda farklı yerlere yazarak port açılıyor..sen blaster modeline bak nasıl açmış portu.Dikkat et nerelere hangi sayıyı ve ne şekil yazmış..Aynı yazıları sende modeminin arayüzünde bul,söylenilenleri yap..
    -----------------------------

    lenova neymişşş demekki herkes bunu yapabilirmiş :) ondan atarlanmıcan


    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Paşam burada yazıyor.. Mantık genelde aynıdır...

    Portforwarding menüsündedir..

     

    Yoksa NAPT ve benzeri menülerede de olabilir

    Olmazsa ayar sayfalarının bir resmini yolla 

     

    http://www.emulem.drorhan.com/Routers/Creative/Blaster8015U/Blaster8015U.htm

     

    EDİT pardon sorun çözülmüş...


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
Toplam Hit: 2080 Toplam Mesaj: 17