Power Subly Fanından Elektrik Üretmek
-
zamazingo bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Abi milyon kere açıldı böyle konular her seferinde izah edildi, bi bitmediniz amk. Hani zeka problemi var dicem de forumda bi arattırsanız birsürü böyle konu açıldı. Ha birçou büyük ihtimalle bu konunun yaşayacağı akıbet gibi silindi ama birkaç tane ibretlik duruyor olması lazım.
yarak kürek konuşup adamın canını sıkma araştırıp da açıldı konu mal mal yorum yazma bidakine dümdüz girerim
genc: insan gibi konusmayi ogrenmesi gereken kisi buyuk olasilikla sensin (bu arada torpedo_XL nickli arkadas hakli), bide dumduz girermis :D neyse konuya donelim;
verdigin linkteki video ile adam yoktan enerji uretiyor, farkinda misin_? farkindaysan aklin aliyor mu boyle birseyi_?
enerji vardan yok, yoktan var edilemez: aslinda ilk ogretimimizin ilk yillarinda ogretilmeli bu olay ki; miknatis ile icli disli olmaya baslamis olan genclerin kendilerini bir iki gunlugune mucit zannedip, ikinci gunun sonunda da hayalleri yiklmasin.
video'ya tekrar donecek olursak: kup seklindeki miknatisin o mesafeden fan uzerindeki miknatislari iteledigi goruluyor, bu isi yapan bir miknatisin diger kutbuda fan uzerindeki miknatislari cekecegi icin fan donmez. umarim aciklayabilmisimdir.
VisualBoy tarafından 29/Nis/14 17:38 tarihinde düzenlenmiştir -
mıknatıs ve enerji kelimelerini bir arada kullananların ağzına kürekle vurmak istiyorum.
-
miknatis döndürmez, döndürülür.
-
VisualBoy bunu yazdızamazingo bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Abi milyon kere açıldı böyle konular her seferinde izah edildi, bi bitmediniz amk. Hani zeka problemi var dicem de forumda bi arattırsanız birsürü böyle konu açıldı. Ha birçou büyük ihtimalle bu konunun yaşayacağı akıbet gibi silindi ama birkaç tane ibretlik duruyor olması lazım.
yarak kürek konuşup adamın canını sıkma araştırıp da açıldı konu mal mal yorum yazma bidakine dümdüz girerim
genc: insan gibi konusmayi ogrenmesi gereken kisi buyuk olasilikla sensin (bu arada torpedo_XL nickli arkadas hakli), bide dumduz girermis :D neyse konuya donelim;
verdigin linkteki video ile adam yoktan enerji uretiyor, farkinda misin_? farkindaysan aklin aliyor mu boyle birseyi_?
enerji vardan yok, yoktan var edilemez: aslinda ilk ogretimimizin ilk yillarinda ogretilmeli bu olay ki; miknatis ile icli disli olmaya baslamis olan genclerin kendilerini bir iki gunlugune mucit zannedip, ikinci gunun sonunda da hayalleri yiklmasin.
video'ya tekrar donecek olursak: kup seklindeki miknatisin o mesafeden fan uzerindeki miknatislari iteledigi goruluyor, bu isi yapan bir miknatisin diger kutbuda fan uzerindeki miknatislari cekecegi icin fan donmez. umarim aciklayabilmisimdir.
oldu adam her boku söyleyecek bizde her layı yiyip yutacağız yok öyle bir dünya yaşa başa bakmam ağzıma ne gelirse söylerim herkes yaşının gerektiği gibi davransın o zaman
-
Boyle devam et; diger kullanicilari bilmem ama sen tam olarak yasinin gerektirdigi gibi davraniyorsun, cocukca... bakalim agzina neler gelecek, agzindan neler cikacak_? Sitenin modlarida oylece yazdiklarini okuyacak ha_?
VisualBoy tarafından 29/Nis/14 18:37 tarihinde düzenlenmiştir -
Pelletler var sıcaklık sogukluk farkından enerji uretiyor bir vak derim
-
kaanstain bunu yazdı
mıknatıs ve enerji kelimelerini bir arada kullananların ağzına kürekle vurmak istiyorum.
:D ;) hocam etme eyleme, fidani soldurma.
gun gelir lazim olur. az yer ac, gunes gorelim. :P XD -
5Agustos1921 bunu yazdıkaanstain bunu yazdı
mıknatıs ve enerji kelimelerini bir arada kullananların ağzına kürekle vurmak istiyorum.
:D ;) hocam etme eyleme, fidani soldurma.
gun gelir lazim olur. az yer ac, gunes gorelim. :P XDNe diyosun...
-
zamazingo bunu yazdıVisualBoy bunu yazdızamazingo bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Abi milyon kere açıldı böyle konular her seferinde izah edildi, bi bitmediniz amk. Hani zeka problemi var dicem de forumda bi arattırsanız birsürü böyle konu açıldı. Ha birçou büyük ihtimalle bu konunun yaşayacağı akıbet gibi silindi ama birkaç tane ibretlik duruyor olması lazım.
yarak kürek konuşup adamın canını sıkma araştırıp da açıldı konu mal mal yorum yazma bidakine dümdüz girerim
genc: insan gibi konusmayi ogrenmesi gereken kisi buyuk olasilikla sensin (bu arada torpedo_XL nickli arkadas hakli), bide dumduz girermis :D neyse konuya donelim;
verdigin linkteki video ile adam yoktan enerji uretiyor, farkinda misin_? farkindaysan aklin aliyor mu boyle birseyi_?
enerji vardan yok, yoktan var edilemez: aslinda ilk ogretimimizin ilk yillarinda ogretilmeli bu olay ki; miknatis ile icli disli olmaya baslamis olan genclerin kendilerini bir iki gunlugune mucit zannedip, ikinci gunun sonunda da hayalleri yiklmasin.
video'ya tekrar donecek olursak: kup seklindeki miknatisin o mesafeden fan uzerindeki miknatislari iteledigi goruluyor, bu isi yapan bir miknatisin diger kutbuda fan uzerindeki miknatislari cekecegi icin fan donmez. umarim aciklayabilmisimdir.
oldu adam her boku söyleyecek bizde her layı yiyip yutacağız yok öyle bir dünya yaşa başa bakmam ağzıma ne gelirse söylerim herkes yaşının gerektiği gibi davransın o zaman
Gel söyle ne söyleyeceksen, yazdıklarımın arkasındayım. Bu yazdığım yorumu "mal mal" diye kabul ediyorsan zaten mesaj yazmaya bile değicek biri olmadığını görüyorum.
Yine de son birşey yazayım belki kaale alırsın.
Demekki düzgün araştırmamışsın, al sana bi tane daha "mal mal" yorum yazayım senin yerine forumda arattırdım.
http://www.tahribat.com/Forum-Boyle-Bir-Sey-Mumkun-Mu-Bedava-Elektrik-178209/
http://www.tahribat.com/Forum-Erke-Donergeci-D-79953/
http://www.tahribat.com/Forum-Neodymium-Magnet-Ile-Enerji-Uretimi-179983/
http://www.tahribat.com/Forum-Manyetik-Jenerator-Nerde-Bulunur-189090
internette de araştırırsan milyon tane sitede milyon kere bu olayın çürütüldüğünü görebilirsin.
Edit: Ayrıca vasfın ne de böyle iddaa ediyorsun diye soruyorsan elektrik müh. son sınıf öğrencisiyim.
torpedo_XL tarafından 29/Nis/14 19:45 tarihinde düzenlenmiştir -
şelale yanındamı çekiyo kaydı
kaygusuz tarafından 29/Nis/14 20:01 tarihinde düzenlenmiştir
mıknatıslanmadan ötürü tavşan kaç tazı kovala olayı
verceği elektrik boş elektrik...yükte gerçek güçte vermez böyle
küçük led çalışmıyor. büyük 2 led ampulde 3 voltla çalışan led ampulden
forever diyor birde hadi lan
