Proje:İsim Şehir Oyunu
-
Aklıma geldi birden herkes çocukken veya büyükken de oynamıştır günümüz teknoloji çağı böyle bir oyun yapıp multiplayer desteği olsa tarayıcı tabanlı olsa tutar mı sizce ?
not:Nereye açıcagımı bilemedim -
bu geçen gün benimde aklıma gelmişti :D
-
Ka1nsha bunu yazdı
Aklıma geldi birden herkes çocukken veya büyükken de oynamıştır günümüz teknoloji çağı böyle bir oyun yapıp multiplayer desteği olsa tarayıcı tabanlı olsa tutar mı sizce ?
not:Nereye açıcagımı bilemedimgüel fikir hocam bence olumlu olur
-
bende onu yapıcak bilgi birikimi yok malesef proje arayanlar için açtım konuyu hem bende oynarım özledim
-
zevksiz olur google varken
-
Cosmic bunu yazdı
zevksiz olur google varken
anlayamadım hocam
-
Gerçekten güzel olur.Canım sıkıkken yanımda biri varsa eğer halen daha oynarım:D
-
ama bunu yapabilicek birisi lazım :)
-
Ka1nsha bunu yazdıCosmic bunu yazdı
zevksiz olur google varken
anlayamadım hocam
elinin altında net varken neden düşünsün insanlar diyor yani
-
Forever_Piratebay bunu yazdıKa1nsha bunu yazdıCosmic bunu yazdı
zevksiz olur google varken
anlayamadım hocam
elinin altında net varken neden düşünsün insanlar diyor yani
Her bolumde belli bir sure verilerek bu problem cozulebilir.
isim bolumde 5 sn vs gbi.
-
pcde vakit geçirecek milyon tane oyun, site,aktivite vs..varken kimse kıçı böyle oyunlarla vakit harcamaz. anca bi kaç kez girip çıkar.
