Proje:İsim Şehir Oyunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nobel
    Nobel's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Tutmaz. Şimdi bu acı gerçek sende ters tepki yapıp oyunu yapmaya kalkma vakit kaybı. Üzerine kafa yorsan çok daha eğlenceli şeyler bulursun.


    http://goo.gl/0i2Fv
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Pc falan olmaz da monopoly gibi olsa belki ?


    طדṮ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Monopoly var zaten pc üzerinde zaten yapıcak değilim hocalar benim bilgim yetmez buna sadece beyin fırtınası gibi düşünelim :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı

    Monopoly var zaten pc üzerinde zaten yapıcak değilim hocalar benim bilgim yetmez buna sadece beyin fırtınası gibi düşünelim :)

    Hocam yani böyle satın alıp arkadaşlarınla oynayacağın kutulu oyun olsa daha mantıklı olur demek istedim.Çünkü net olunca oyunun anlamı kalmaz.


    طדṮ
Toplam Hit: 1478 Toplam Mesaj: 15