folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder PS3 Bilgisayar Değil Mi ? :S



PS3 Bilgisayar Değil Mi ? :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    sony bilgisayar piyasasına niye girmiyor demiş biri. dünyanın en yakışıklı seri laptop üretimini sony yapmıyor mu :)


    kendinize ayığ olunuz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    aygıt yöneticisine girince işlemcilerin driveri görünüyo ps3ün cpu sunun driveriniz yazarsak windows kurulabilir bence ?

    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webmaster61
    Webmaster61's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    bu siktimin gavur makinası :D

    bizim pclere taş cıkarır...aslında böyle bir sisteme niçin win kurulmasın?:D          ama kurulmuyo işte:D

    içinde 3.2GHz cell işlemci(üzerine tanımam:D)

    256mb XD Ram(xd nin ne oldugunu bende cozemedim:D)

    256mb  ddr3 256bit bi ekran kartı var hdmi cıkıslı.

    60gb disk var

     vista bile halt etmiş bole makinada:D

     

    bu arada psp ye xp kuran arkadas nası kurdu :S benimle irtibata gecebilir mi?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bertanyus
    bertanyus's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    psp'ye XP kurma olayını şöyle açıklayım..

    aslında orda psp ye kurulan xp deil arayüz tarzı bişeydir..xp masaüstü tarzında bi html sayfası hafıza kartına kopyalandıktan sonra, psp'nin explorerı ile açılıyor.zaten psp nin işlemcisi 333 mhz olsuğu için xp yi kaldırmaz. sadece direkt olarak windows 95 kurulabiliyo. ama o da çok kastırıyo..anlatamam..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakaleyn
    sakaleyn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    Webmaster61 bunu yazdı:
    -----------------------------

    içinde 3.2GHz cell işlemci(üzerine tanımam:D)


    -----------------------------

    8 çekirdekli ve herbiri 3.2GHz ilave ediim

     

    Ayrıca Fedora 5 kuruluyor  hatta linux üzerinden xp çalıştırılıyodu  youtube  da

    video var


    -
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=G-Ecr8tWetI

    adam kurmus ama başlat bile 5 dakkada acılıo :D facia :D  


    Amphetamine Logic.
Toplam Hit: 2663 Toplam Mesaj: 18