folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder PS3 Nerden Alınmalı Hangisi Tercih Edilmeli ?



PS3 Nerden Alınmalı Hangisi Tercih Edilmeli ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek
    ExcaliburTBT bunu yazdı

    ps4 çıktığına göre ps3 alabiliriz artık :D 

    çıkmadı daha sene sonunda önümüzdeki günlerde tanıtılması bekleniyo. daha kolu tanıtıldı.


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    ibo uyuyosun amk sen :D

    ps4 tanıtıldı xboxdan bu sefer donanımı daha iyi. onceki seride xbox donanım olarak ondeydi

    ps4 gddr5 ramlerle geliyor, xbox ddr3 ama xboxdada ekran kartı için ayrılmış ekstra bir 128 mb lik ram var ama onun içinde yazılımı zorlaştırcak gibi şeyler söylüyorlar.

    ps4un ekran kartıda bi tık onde

     

    son halide bu


    destination@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek
    DestinatioN bunu yazdı

    ibo uyuyosun amk sen :D

    ps4 tanıtıldı xboxdan bu sefer donanımı daha iyi. onceki seride xbox donanım olarak ondeydi

    ps4 gddr5 ramlerle geliyor, xbox ddr3 ama xboxdada ekran kartı için ayrılmış ekstra bir 128 mb lik ram var ama onun içinde yazılımı zorlaştırcak gibi şeyler söylüyorlar.

    ps4un ekran kartıda bi tık onde

     

    son halide bu

    kanka tarihi karıştırmışım :D evet cihaz bu yıl sonu cıkacak ama türkiyeye ne zaman gelir bilinmez hımmına yurt dışındaki talebi karşılamayınca türkiyeye de geç geliyo haliyle


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    bamboocha bunu yazdı
    DestinatioN bunu yazdı

    ibo uyuyosun amk sen :D

    ps4 tanıtıldı xboxdan bu sefer donanımı daha iyi. onceki seride xbox donanım olarak ondeydi

    ps4 gddr5 ramlerle geliyor, xbox ddr3 ama xboxdada ekran kartı için ayrılmış ekstra bir 128 mb lik ram var ama onun içinde yazılımı zorlaştırcak gibi şeyler söylüyorlar.

    ps4un ekran kartıda bi tık onde

     

    son halide bu

    kanka tarihi karıştırmışım :D evet cihaz bu yıl sonu cıkacak ama türkiyeye ne zaman gelir bilinmez hımmına yurt dışındaki talebi karşılamayınca türkiyeye de geç geliyo haliyle

    Ve en önemli tarafı ps4 ün amerika satış fiyatı 399 dolar.

    Artık ABD ye tatile work&travel a gidenler koli koli ps4 getirir yanında :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CuNdA
    CuNdA's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Bu Makina iş Görür mü,

    Alınır mı

     

     

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-oyun-konsol-konsol-super-slim-12-gb-2-yil-garanti-3d-kutusunda-ps3-133874924/detay/

     

     


    Hayaller Elbette Gerçekleşir. Büyük Bir İmparatorluk, Bir Çadırın İçinde Hayal Edilmemişmiydi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ccaglayan
    Ccaglayan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    Hocam orjinal oynicaksan 320gb veya 500gb öneririm çünkü psn plus diye bişi çıktı 3 aylığı 29 1 yıllığı 99 tl ve bi ton oyun bedava veriyo bu oyunları ps3 üne indiriyosun o yüzden alanı önemli ben sonbaharda sanırım 350tl ye 1 kol bf3 pes2012 bide zombili oyunu almıştım ikinci eldi ama alet sıfır gibiydi sıfır değil temiz ikinci elleride düşünebilirsin benim aletin halen garantisi devam ediyo düşün. Hergün sahibindede pusuya yat. Bu arada makina slim kasa yani gidip super slim almana gerek yok içi yine aynı sadece iç dış tasarım daha küçültülmüş. 

    Anaa konu hortlamış bende yeni sandım :D

    Ccaglayan tarafından 09/Ağu/13 13:45 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2937 Toplam Mesaj: 17