folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder PSU Değişimi Nedeniyle Yaşanan Sorun



PSU Değişimi Nedeniyle Yaşanan Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Bilgisayarın güç kaynağını değiştirdim ancak arada bir (zamanı belli olmuyor) kendiliğinden kapanıp açılıyor.. hatta bazen art arda 4 5 kez aynısını yapıyor.. Tüm kabloları çıkarıp tek tek takarak deneme yanılma yapıyorum yine aynı.. psuda sorun yok çalışan bir psu ve daha önce kullandığımdan daha iyi bir psu neden böyle yapıyor sorunu bulamadım fikri olan var mı?


    :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    hdd virüsü olabilir mi?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hayır sorun yoktu psu değiştirmemin sebebi eski psunun yetersiz gelmesi,yeni ekran kartı alacağımdan ön hazırlıktı sadece.. dediğim gibi hiç bir donanımda sorun yok psu da sağlam sanırım ben bu kabloların arasında kayboldum tek sorun o :D hala çözemedim sorunu ancak şuan HDD, ekran kartı, anakart girişleri takılı henüz reset atmadı bekliyorum ne zaman atacak diye..


    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    bi müddet çalıştıktan sonramı res atıyor? yoksa açar açmazda attığı oluyormu?


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    her ikiside oluyor bazen biraz çalışıyor reset atıyor bazen de reset attıktan sonra gelip gidip duruyor gıcık etti :| yahu şu kabloların bir olayı var mı? yani nereye taksam uyuyor dikkat etmem gereken bişey var mı kabloları takarken?


    :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsist_manyaq
    anarsist_manyaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    eski psu kaç watt yenisi kaç watt ? ;) yenisi eskisinden daha yüksekse ve yenisi sistemin istediğini veremezse yapar. heleki ısındığı zaman daha fazla enerji harcar ve hoop :D kapanıır :D


    İğneyi Çalan Hırsız Ülkeyi Çalan Hükümdar Olur...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ısınma yok malesef hiç bir donanımda sorun da o zaten herşey doğal gözüküyor..

     

    bu eskisi

    http://img202.imageshack.us/img202/4879/03082010028.jpg

     

    bu yenisi

    http://img51.imageshack.us/img51/8186/03082010026.jpg

     

     


    :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    her ikiside oluyor bazen biraz çalışıyor reset atıyor bazen de reset attıktan sonra gelip gidip duruyor gıcık etti :| yahu şu kabloların bir olayı var mı? yani nereye taksam uyuyor dikkat etmem gereken bişey var mı kabloları takarken?


    -----------------------------
    İşlemcinin fanında bi ipnlik olmasın? bide yenisi eskisinden daha düşüktü dicekti herhalde anarşist

    Resimlere bakınca işin rengi değişiyor gibi sanki

    12v1 ve 12v2 16A  eskisi 17A imiş gerekli enerjiyi sağlayamıyo olabilir Ekran kartın yeni bi kartsa 30A ya kadar yolu var


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    yenisi eskisinden iyi olmasa takarmıyım yahu :/ işlemci fanı sorunsuz çalışıyor ısılar normal belirttiğim gibi.


    :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    12 volt 16 amper 2 ayrı besleme var

    eskisindede tek kanal 12 volt varmış

     

    şimdiki yeni nesil ekran kartlarını ana karttan farklı kanaldan beslemek gerekiyor.guc yuklenmesi coksa vede herseyi

    tek kaynaktan beslersen sorunlar baslar sistem çalısıyor görunse bile bazı belirtiler olusabilir

    mesela ekranda titreşmeler olusabilir bu bile guc sorunudur


    mademki türksün systeme göster ürksün
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    şöyle söyleyim

    psudan çıkan kablolar

    - 2 tane uzunca çokça bağlantı taşıyan kablo (sanırım bu 12v1 , 12v2 oluyor değil mi)

    - 1 tane uzunca 3 bağlantı taşıyan hdd ve dvd sürücü takma kablosu

    - 1 adet ekran kartına giren 6 lık pin kablosu

    - anakart bağlantı kabloları

     

    şimdi ben bu ekran kartına giden kabloyu iptal ettim .. ek bir kablom var ekran kartının orjinal kablosu birtanesini 12v1 e diğerini 12v2 ye takıyorumki gerekli amperi alayım.. doğrumudur?

    hdd kabloları zaten olması gerektiği gibi takılı

    anakart kabloları takılı

    sistem hala reset atmadı.. ancak işin icine dvd ve 2 adet pc fanı girince işin rengi değişiyor sanırım :/

    öff sıkıntı bastı :|

     


    :|
Toplam Hit: 2074 Toplam Mesaj: 17