PSU Değişimi Nedeniyle Yaşanan Sorun
-
3 tane fan var onları da taktım şuan bakalım reset atacakmı :|
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
şöyle söyleyim
psudan çıkan kablolar
- 2 tane uzunca çokça bağlantı taşıyan kablo (sanırım bu 12v1 , 12v2 oluyor değil mi)
- 1 tane uzunca 3 bağlantı taşıyan hdd ve dvd sürücü takma kablosu
- 1 adet ekran kartına giren 6 lık pin kablosu
- anakart bağlantı kabloları
şimdi ben bu ekran kartına giden kabloyu iptal ettim .. ek bir kablom var ekran kartının orjinal kablosu birtanesini 12v1 e diğerini 12v2 ye takıyorumki gerekli amperi alayım.. doğrumudur?
hdd kabloları zaten olması gerektiği gibi takılı
anakart kabloları takılı
sistem hala reset atmadı.. ancak işin icine dvd ve 2 adet pc fanı girince işin rengi değişiyor sanırım :/
öff sıkıntı bastı :|
-----------------------------
hocam ekran kartına giden güç kablosunu iptal etmen sorunun kaynağı olabilir... ekrana biraz yüklendiğinde güç çekmeye başlıyor diğer kablolar anca kendini besleyebildiği için sistem reset atıyordur... sen o ekran kartının kablosunu aktif olarak kullan... -
hocam onu kullanırken de aynısını yaptı .. eski psuyu çıkarırken dikkat ettiğimde o iptal edilmişti ve şuan taktığım gibi takılmıştı ondan dolayı olabilir belki diye şuan öyle deniyorum eğer reset atarsa zaten fanlar ve dvd sürücü kalıyor geriye onları nereye nasıl takacağımı bulmam gerekecek sadece sanırım :/ 1 saat boyunca reset atmadı
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
hocam onu kullanırken de aynısını yaptı .. eski psuyu çıkarırken dikkat ettiğimde o iptal edilmişti ve şuan taktığım gibi takılmıştı ondan dolayı olabilir belki diye şuan öyle deniyorum eğer reset atarsa zaten fanlar ve dvd sürücü kalıyor geriye onları nereye nasıl takacağımı bulmam gerekecek sadece sanırım :/ 1 saat boyunca reset atmadı
-----------------------------
bu arada eski psu nun amper değerleri daha yüksek gibi geldi hocam eğer yanlış görmediysem :S -
evet amper değerleri daha yüksek ancak eski psu hem aşırı ısınıyor hem devreleri kızarmış hem de 400w .. idareten bunu taktım şuan sorun yok gibi..
bu arada farkettimki ramlerimin mhz değerleri düşmüş oc çekmiştim sıfırlanmış .. sanırım bu psu da kurtarmayacak beni.
-
evet az önce deneme yaptım ramleri 1066 olarak ayarlayınca reset atıyor.. eski psu ile bu sorun yoktu.. sanırım bu psu işimi görmeyecek.. lanet olsun böyle teknolojiye.
