Qambler Cs V1.5 Movie
-
Gencler :) Video yaptım kendime cok uzun deil 2:15 dk fln izleyin yorum yapın bakalım nasıl olus :D simdi upload ettim :)
elimde fazla demo yoktu o yuzden kısa yaptım yakında daha uzun ve daha guzelıyle karsınızda olcam :)
Video Sonunda Tbt Var He Dikkat :)
-
Yorumum:
sen bu oyunu gayet iyi oynuyorsun .Bir zamanlar tıpkı bende böyle adam vururdum.
Ayrıca terörist olmayı seçmende gözümden kaçmadı oyunun asi çocuğu olmuşsun :D
-
NetBABA bunu yazdı:
-----------------------------Yorumum:
sen bu oyunu gayet iyi oynuyorsun .Bir zamanlar tıpkı bende böyle adam vururdum.
Ayrıca terörist olmayı seçmende gözümden kaçmadı oyunun asi çocuğu olmuşsun :D
-----------------------------videodaki recordları 2 saat de cektim sdaece bugun :D 1 mac 15-20 dk da pub o kdr :D
videouda yeni yaptım deneme için öle :D
aslında cok cok cok daha iyi oynuorm :D bugun biraz kötü gününmdeydim bide :D
terorist olayına gelince :D asilikle ilgili deil pek... Kapı arkasından Ses Kasarak Adam vurmayı anlatmaya calıstım aslında :) burda tbtdekilerle oynarken wall fln diolarda xP
-
ya kambo bizim servera noldu :D
-
suiQast_tr bunu yazdı:
-----------------------------
çok guzel olmuş bence...
-----------------------------tesekkürler hocam
---
@defactorx gel kapısalım ? :D
-
JordanoR bunu yazdı:
-----------------------------
ya kambo bizim servera noldu :D
-----------------------------
abi oynucaksanız bende serwer var bo$ oldugu vakitlerde pw koyarız :) ama bu 2-3 haftaturnuvalar var o yüzden mac serwerlarinda genelde aksamları mac oluyo :D
ben serwer ayarlarım 1-2 güne korkmayın :)
-
Bence güzel olmuş
-
AlienOne bunu yazdı:
-----------------------------
Bence güzel olmuş
-----------------------------saol hocam :)
-
dust 2 de b'deki duvardan vurma nasil oluyor :|
-
ruhastasiTBT bunu yazdı:
-----------------------------
dust 2 de b'deki duvardan vurma nasil oluyor :|
-----------------------------
merminin geçemedigi duvar sayısı cok az cogu duvardan mermi gecio... sese görede dogru yere atarsan öle vurursun :D aslında o videonun devamıda vardı ama :Drecord bozulmus orda :D orayı alamadım :D o duvardan tk atıodm :) colt ile :D
-
muzik disinda gayet hos
