Qt İle Android Uygulama Geliştirme
-
https://www.youtube.com/watch?v=suPeZ7XC1xk
boş boş bakınırken şöyle birşey buldum çok hoşuma gitti. Qt,opengl ve c++ kullanarak android için rahatça uygulama geliştirilebilir gibisinden anlatıyor adam.
Şimdi baktımda şu da varmış;
http://qt-project.org/wiki/How_to_Create_and_Run_Qt_Application_for_Android
-
Hocam OpenGL henüz eklenmemiş library ye abi öle dio :)
-
NmC bunu yazdı
Hocam OpenGL henüz eklenmemiş library ye abi öle dio :)
Bilmiyorum çok dikkatli dinlemedim, zaten necessitas fln arada hatlar karışıyor adamda eklenti isimleri yüzünden :D ben telefonda uygulamaların çalışmasına baktım sadece, işin masaüstü kısmını bi çözeyimde buna daha var :)
qt öğrenmek isteyenlerede Bryan abimizin vidyolarını tavsiye eder, qt bilen müridlerden de advanced topiclerle ilgili yazılarını isterim :p
https://www.youtube.com/playlist?list=PL2D1942A4688E9D63
107 vidyo var, baştan sona qt creator ile windows ortamında her vidyoda en az 1 örnek yaparak anlatıyor adam.
-
wasd bunu yazdıNmC bunu yazdı
Hocam OpenGL henüz eklenmemiş library ye abi öle dio :)
Bilmiyorum çok dikkatli dinlemedim, zaten necessitas fln arada hatlar karışıyor adamda eklenti isimleri yüzünden :D ben telefonda uygulamaların çalışmasına baktım sadece, işin masaüstü kısmını bi çözeyimde buna daha var :)
qt öğrenmek isteyenlerede Bryan abimizin vidyolarını tavsiye eder, qt bilen müridlerden de advanced topiclerle ilgili yazılarını isterim :p
https://www.youtube.com/playlist?list=PL2D1942A4688E9D63
107 vidyo var, baştan sona qt creator ile windows ortamında her vidyoda en az 1 örnek yaparak anlatıyor adam.
Hepsini izledınmı sonunda uygulama yapabilirmiyiz bunları ızlesek yeterlı olurmu
-
Qt kullanıcak arkadaşlara tavsiyem, QtCreator'den uzak durun, NetBeans kullanın Visual Studio kullanın ama o editörden uzak durun.. Yok böyle saçma sapan bi editör :))
-
Bosluk bunu yazdı
Hepsini izledınmı sonunda uygulama yapabilirmiyiz bunları ızlesek yeterlı olurmu
ilk 22 vidyoyu izledim sonuna kadar, 21.-22. vidyolardaki treewidget örneği hariç tüm örnekleri yaptım şu ana kadar. Evet tüm videoları izleyip örnekleri yaparak gidersen bayaa ilerlersin.
qtcreator ile azbuçuk birşeyler yapıp bunu linuxtada windowstada çalıştırabiliyorum şu anda.
@nmc: qtcreator windowsta sıkıntı yaratıyo bana ama linuxta on numara çalışıyo :) veri yapıları için hoca mingw ve qt istiyo sadece ama zor yoldan başlayınca hızlı ilerliyemediğim için qt creator kullanıyorum.
-
Qt ölü doğmuş bir proje, zamanınızı daha önemli platformlara harcayın.
-
trampfd bunu yazdı
Qt ölü doğmuş bir proje, zamanınızı daha önemli platformlara harcayın.
Nokia nın al zik biraklarından biri.Aldı trolltech ten simdi destegini cekti.Bir alternatif olarak kenarda dursun ama bunun üzerine harbi cok ugrasmayin.
-
Abi tamam bende biliyorum o olayını ama okulda bu isteniyor, ben bıktım artık o dilden o dile geçmekten...o çocukları her dönem başka dile geçiriyor hiçbiboku tam öğrenememekten bıktım, ondan buna yoğunlaştım, yıktınız resmen :/
-
wasd bunu yazdı
Abi tamam bende biliyorum o olayını ama okulda bu isteniyor, ben bıktım artık o dilden o dile geçmekten...o çocukları her dönem başka dile geçiriyor hiçbiboku tam öğrenememekten bıktım, ondan buna yoğunlaştım, yıktınız resmen :/
diğer tüm okullardada durum aynı daldan dala atlıyorlar. sonuç hiç bişeyde tam olarak biliyorum diyemiyorsun.
-
solstice bunu yazdıwasd bunu yazdı
Abi tamam bende biliyorum o olayını ama okulda bu isteniyor, ben bıktım artık o dilden o dile geçmekten...o çocukları her dönem başka dile geçiriyor hiçbiboku tam öğrenememekten bıktım, ondan buna yoğunlaştım, yıktınız resmen :/
diğer tüm okullardada durum aynı daldan dala atlıyorlar. sonuç hiç bişeyde tam olarak biliyorum diyemiyorsun.
o yüzden bu dile karar kıldım ama burada da deniliyorki bitti qt :/ evet yeni teknolojileri pek takip edemiyorlar ama bence hiç yoktan iyidir şimdilik :/
