folder Tahribat.com Forumları
linefolder Android - IOS Programlama
linefolder Qt İle Android Uygulama Geliştirme



Qt İle Android Uygulama Geliştirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=suPeZ7XC1xk

    boş boş bakınırken şöyle birşey buldum çok hoşuma gitti. Qt,opengl ve c++ kullanarak android için rahatça uygulama geliştirilebilir gibisinden anlatıyor adam.

    Şimdi baktımda şu da varmış;

    http://qt-project.org/wiki/How_to_Create_and_Run_Qt_Application_for_Android


    :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Hocam OpenGL henüz eklenmemiş library ye abi öle dio :)


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    NmC bunu yazdı

    Hocam OpenGL henüz eklenmemiş library ye abi öle dio :)

    Bilmiyorum çok dikkatli dinlemedim, zaten necessitas fln arada hatlar karışıyor adamda eklenti isimleri yüzünden :D ben telefonda uygulamaların çalışmasına baktım sadece, işin masaüstü kısmını bi çözeyimde buna daha var :)

    qt öğrenmek isteyenlerede Bryan abimizin vidyolarını tavsiye eder, qt bilen müridlerden de advanced topiclerle ilgili yazılarını isterim :p

    https://www.youtube.com/playlist?list=PL2D1942A4688E9D63

    107 vidyo var, baştan sona qt creator ile windows ortamında her vidyoda en az 1 örnek yaparak anlatıyor adam.


    :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    wasd bunu yazdı
    NmC bunu yazdı

    Hocam OpenGL henüz eklenmemiş library ye abi öle dio :)

    Bilmiyorum çok dikkatli dinlemedim, zaten necessitas fln arada hatlar karışıyor adamda eklenti isimleri yüzünden :D ben telefonda uygulamaların çalışmasına baktım sadece, işin masaüstü kısmını bi çözeyimde buna daha var :)

    qt öğrenmek isteyenlerede Bryan abimizin vidyolarını tavsiye eder, qt bilen müridlerden de advanced topiclerle ilgili yazılarını isterim :p

    https://www.youtube.com/playlist?list=PL2D1942A4688E9D63

    107 vidyo var, baştan sona qt creator ile windows ortamında her vidyoda en az 1 örnek yaparak anlatıyor adam.

    Hepsini izledınmı sonunda uygulama yapabilirmiyiz bunları ızlesek yeterlı olurmu 


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Qt kullanıcak arkadaşlara tavsiyem, QtCreator'den uzak durun, NetBeans kullanın Visual Studio kullanın ama o editörden uzak durun.. Yok böyle saçma sapan bi editör :))


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Bosluk bunu yazdı

    Hepsini izledınmı sonunda uygulama yapabilirmiyiz bunları ızlesek yeterlı olurmu 

    ilk 22 vidyoyu izledim sonuna kadar, 21.-22. vidyolardaki treewidget örneği hariç tüm örnekleri yaptım şu ana kadar. Evet tüm videoları izleyip örnekleri yaparak gidersen bayaa ilerlersin.

    qtcreator ile azbuçuk birşeyler yapıp bunu linuxtada windowstada çalıştırabiliyorum şu anda.

    @nmc: qtcreator windowsta sıkıntı yaratıyo bana ama linuxta on numara çalışıyo :) veri yapıları için hoca mingw ve qt istiyo sadece ama zor yoldan başlayınca hızlı ilerliyemediğim için qt creator kullanıyorum.


    :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Qt ölü doğmuş bir proje, zamanınızı daha önemli platformlara harcayın.


    Ehl-i Byte
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    trampfd bunu yazdı

    Qt ölü doğmuş bir proje, zamanınızı daha önemli platformlara harcayın.

    Nokia nın al zik biraklarından biri.Aldı trolltech ten simdi destegini cekti.Bir alternatif olarak kenarda dursun ama bunun üzerine harbi cok ugrasmayin.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Abi tamam bende biliyorum o olayını ama okulda bu isteniyor, ben bıktım artık o dilden o dile geçmekten...o çocukları her dönem başka dile geçiriyor hiçbiboku tam öğrenememekten bıktım, ondan buna yoğunlaştım, yıktınız resmen :/


    :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek
    wasd bunu yazdı

    Abi tamam bende biliyorum o olayını ama okulda bu isteniyor, ben bıktım artık o dilden o dile geçmekten...o çocukları her dönem başka dile geçiriyor hiçbiboku tam öğrenememekten bıktım, ondan buna yoğunlaştım, yıktınız resmen :/

    diğer tüm okullardada durum aynı daldan dala atlıyorlar. sonuç hiç bişeyde tam olarak biliyorum diyemiyorsun.


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    solstice bunu yazdı
    wasd bunu yazdı

    Abi tamam bende biliyorum o olayını ama okulda bu isteniyor, ben bıktım artık o dilden o dile geçmekten...o çocukları her dönem başka dile geçiriyor hiçbiboku tam öğrenememekten bıktım, ondan buna yoğunlaştım, yıktınız resmen :/

    diğer tüm okullardada durum aynı daldan dala atlıyorlar. sonuç hiç bişeyde tam olarak biliyorum diyemiyorsun.

    o yüzden bu dile karar kıldım ama burada da deniliyorki bitti qt :/ evet yeni teknolojileri pek takip edemiyorlar ama bence hiç yoktan iyidir şimdilik :/


    :)
Toplam Hit: 4437 Toplam Mesaj: 21