R10 Davetiye [İstek]
-
1 Invite(s) Were Sent Out Successfully To The Following People:
- degirmenci_@live.com (degirmenci_@live.com)
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
1 Invite(s) Were Sent Out Successfully To The Following People:- degirmenci_@live.com (degirmenci_@live.com)
-----------------------------hocam saol ama ben gene üye olamadım davetiye geldi tıklıyorum anasayfaya gidiyo hata veriyo vs :))
-
banada öyle olmuştu 1 sene sonra dur bi gireyim dedim girdi ;)
-
Nurky varsa mosgza@gmail.com 1 tane tşkler
-
Banada öyle olmuştu arkadaş üyelık atıı ama üye olamadım bi türlü hep hata veriyo...
-
MosgzA bunu yazdı:
-----------------------------
Nurky varsa mosgza@gmail.com 1 tane tşkler
-----------------------------
1 Invite(s) Were Sent Out Successfully To The Following People:- mosgza (mosgza@gmail.com)
-
Arkadaşlar banada lazım oldu,varmı davetiye atabiLecek :) ?
-
Selam beyler bunlar nası insan yaw kimse davetiye yollanmıyo sanki üyeliklerine bişi yapıcaz. Acil lazım oldu arkadaşlar.
c0d3rtr@gmail.com bu adrese bir davetiye alırsam minnettar kalacağım.
Kolay gelsin.
-
r10 da sorun var sanırım giremedim.
zaten 1 davetiye hakkı kaldı o da zor günler için :) -
varsa bende alabilirmiyim davetiye
nerogzay@hotmail.com
Toplam Hit: 5047 Toplam Mesaj: 27
