R10 Davetiye [İstek]
-
lanetlicocuk bunu yazdı:
-----------------------------
msn adresini pm ile at
-----------------------------
hocam r10.net davetiye varmı ? -
sanırım mail adresi gerekiyor :() vivacruzy@hotmail.com
-
boşa göndermeyin mail gitmiyo
-
varsa bana da yollayın kardaşlar..
the99_ottoman@windowslive.com
-
davetiye gönderecek olan var mı bana da ;)
-
gönderiyoruz ama cok gec ulasıyo sanırım.. şuan öyle bir sorun var mı? eğer yoksa ben de davetiye atabilirim
Toplam Hit: 5053 Toplam Mesaj: 27
